De elfjes van Duckfiles

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
25
Punten
38
Leeftijd
63
Ik had de link ook al bij m'n kerstgroet geplaatst.

Ik kwam namelijk een paar Elfjes van Duckfiles tegen zie hier!.
Wel even het geluid voor de muziek er bij aan en geduld met laden het kan even duren.. :biggrin:

Ik zie een aantal bekende gezichten zowaar... :biggrin:

Prachtig!!!!!!
Eindelijk een elfje :)

Haha ja volgens mij sinds satdag 2003 :biggrin:

Ooo mijn god nee he had je niks te doen lelijke goze.....maar ik vind het wel leuk hoor TOP !!!

Gr,
deliyurek007

Hahaha al twee elfjes die zich gemeld hebben, nog twee te gaan.. :biggrin:

Prettige feestdagen hé Deli ;)

Snif... wilde ik kijken deed de link het niet meer, ik had die site ook gebruikt voor wat bekenden, is wel erg leuk.:biggrin:

Jij ook fijne feestdagen Big Henk....En fijne feestdagen gewenst aan alle elfjes van duckfiles en leden van duckfiles.....

Gr,
Deliyurek007

@BT Ik heb net gecheckt en de link werkt nog wel hoor..
Als het druk op die site is blijft ie soms wel eens hangen, gewoon later opnieuw proberen. ;)

Hahahahaha,

Zie ik daar ineens mezelf !!

Groetjes

Hehehe TD.. Eigenlijk ben je een engeltje zei Paola, maar uitgeleend aan de elfjes..

Dat was nummer 3, nu nog de laatste.. :biggrin:

Hij werkt inderdaad weer. De site is vaker erg druk, klopt want ik kende hem al, maar ik kreeg echt en pagina niet gevonden, dus waarschijnlijk te druk geweest ofzo of wegens werkzaamheden kort offline gehaald, wie weet.:)

Anyway, hij was leuk, die hele rechtse kende ik, volgens mij ook de tweede van links, de andere verdachten kwamen me minder bekend voor, maar zullen op Duck vast ook wel berucht zijn.:biggrin:

De tweede van links is de Radio Tovenaar van Duckstad FM :jow: en die anderen zijn ( van links naar rechts ) CrazyMotha, deliyurek007 en Technodad. :biggrin: Die hadden zich al gemeld..

Komt uit REO (rotterdam en omgeving) daar komen geen elfjes vandaan. :biggrin::biggrin::biggrin:

Dat is onmogelijk.

:biggrin::biggrin::biggrin:
Nr.10

WHAHAHAHA.... Heb ik niet gezegd nummer10, hahahaha, en ik hou wijselijk mijn mond.:biggrin::biggrin::biggrin:

Big-Henk: Bedankt voor de toelichting! Kende ik toch alleen TD persoonlijk, maar toch leuk om effe wat materiaal te hebben voor de wanted-posters.:biggrin:

75% komt uit REO......:biggrin::biggrin::biggrin:

Nou dat zegt meer dan genoeg, zou je zeggen.

:biggrin::biggrin::biggrin:
Nr.10

Blacktiger Berucht zijn we allemaal...maar de lelijke goze Big-Henk heb weer gescoord met z'n leuke elfjes........van duckfiles...

Ik vind het leuk om te zien....

Gr,
deliyurek007

@Deliyurek007: Hahaha, ja inderdaad het is wel leuk om te zien. Grappig bedacht die site maar zoals gezegd kende ik hem al. Toch is het weer leuk als je weer bepaalde andere gezichten er in ziet, maakt het weer opnieuw grappig.:biggrin:

Nummer10 zei:
75% komt uit REO
Ehmz... ik ben niet zo bekend in Rotterdam en als ik er al ben geweest dan alleen in de nettere buurten voor zover die al bestaan (Perron5, Marconiplein enzo).;)
Maarreh... wat is het REO voor iets?

REO= Rotterdam en omstreken :)

REO= Rotterdam en omstreken of anders gezegd de enige echte oude ROTJE KNOR en omstreken !!!!

Bekend hoef je niet te zein Blacktiger kom een keer gezellig langs doen wel een biertje geen probleem als je niet haal ik je wel op bij Marconiplein hihihi....

Gr,
deliyurek007

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan