De grote wisseltruc

Dan heb ik dus geboft.:biggrin:

Maar dan blijft inderdaad de verhoging van bijna 200% toch wel erg veel.
Want 2x30 is 60 euro. 59,95 ligt daar 5 cent vanaf, dus dat mag je wel bijna 200% noemen.
Geldt overigens ook voor de huidige generatie seca kaarten, die zijn meer dan 200% (70 euro zo'n beetje).
Ze doen maar weer wat ze willen. Zoals normaal....:(
 
Nederlandse zenders moeten eigenlijk net zo als BBC gewoon FTA gaan, ipv FTV, CanalDigitaal (Canal+ is alleen nog maar Rood/Geel/Blauw) is hier een nutteloze ergenis. De zenders zitten toch al op de Astra. Dit zou gewoon zonder smartcard te bekijken moeten zijn. Zo interessant is onze content nou ook weer niet voor het buitenland. een "fee" van ?2,50 per maand is trouwens nog wel steeds goedkoper dan 15 euro aan UPC iedere maand
 
als je het omrekent naar per maand dan is het op zich ook helemaal geen geld, maar ik vind daar gaat het ook helemaal niet om.
er is toen die tijd iets belooft en dat komen ze gewoon niet na, toen die tijd hebben ze zelf de die zenders erbij gehaald in de hoop dat als je de schotel en de ontvanger eenmaal had staan ze je wel zo gek konden krijgen dat je er een abbo bij nam.

nu is dat waarschijnlijk vies tegen gevallen en willen ze via omwegen toch nog wat van de niet abbonees te pakken krijgen, in mijn ogen ook gewoon oplichterij.

als ze nu echt slim waren geweest hadden ze gewoon de prijs naar zo`n 25 % van wat het nu is moeten laten zakken hadden ze waarschijnlijk misschien wel 8 X meer abbo`s verkocht en er uiteindelijk toch weer beter van geworden.

gr blokker
 
via de kabel kun je nu ook digitale t.v. onvangen via een decoder, de smartkaart is maar 14,95 euro en aanmelden is gratis. hoezo 60 euro voor CD duur.
 
digitaal via de kabel is goedkoop, maar alleen naast je gewone analoog kabel.

dus toch duur.

gr blokker
 
En zo mooi is dat beeld van de kabel ook weer niet
het analoge signaal op de kabel weiger ik naar te kijken om te beginnen de ruis in het beeld al dan zwijg ik maar over de rest van het beeld.
Het digitale kabel signaal ziet er ook niet uit Digitenne heeft beter beeld nou en dat wil wat zeggen.
 
ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat de smartcard voor de digitale kabel decoder maar 14,95 kost, waarom vraagt CD er dan 60 euro voor. de kaarten zijn toch bijna het zelfde. en voor de kabel hoef je geen 19,95 administratie kosten te betalen en bij CD wel.
 
...is dit misschien een optie?
Als we toch met elkaar zoveel geld kunnen/moeten opbrengen.
Gaan we daarna de boel verdelen tegen kostprijs....

knipoog,
Ulk.

Niet allemaal tegelijk slaan.......
 
ik heb nog 1 vraag.
ik had van iemand ooit eens die canal + irdeto1 kaart gekregen.
nu had ik dus op die site van canal digital mijn kaart nummer ingegeven,maar ik ben niet verder gegaan met STAP3.
Ik was het er niet mee eens.
dus eerst zeggen ze 19.95 eenmalig,maar daarna kwamen ze met 59.95 of weet ik wat allemaal.(aan paketten)
ik heb dus alleen stap 1 en 2 gedaan ,op hun site,(EN STAP 3 NIET).
maar er wordt in stap 2 al aangegeven wat je postcode is en huisnummer,(wat ik heb ingevult).
dan komt er te staan ,aanvraag is verzonden.
maar dat wil niet zeggen dat ik het eens ben met stap 3,en wat er nog voor stappen achter mochten komen.
dus ik heb de procedure niet afgemaakt.
houdt dat nu in dat ik toch 19.95 of meer moet gaan dokken?
of kan ik bij aankomst van de kaart,die eventueel wordt opgestuurd,nog weigeren?
wie weet er meer van?
bvd.
zo n kaartje is natuurlijk nooit weg,maar meer dan 19.95 wil ik er niet voor betalen.
 
Ik heb dus geen keuze gemaakt welk pakket ik wil.
ik heb het proces gewoon afgesloten,toen ik dat zag van die 59.95.>klik op verder.
dus een voledige registratie heb ik niet afgemaakt.
 
zolang je geen bevestiging via email hebt ontvangen is er niets aan de hand.
de prijs wordt zo hoog door diverse veranderingen;

1 andere naam
2 ander adres
3 ander pakket

alleen adres veranderen werkt ook, scheelt al 19,95 eur
gewoon op naam laten staan van vorige eigenaar
postbode kijkt niet naar naam, alleen adres + postcode
c+stuurt gewoon die kaart met acceptgiro die je dan wel via inet moet betalen anders klopt jou naam en adres niet volgens de postbank, dus wordt de betaling niet verwerkt.
heb het zo 3 x gedaan, en alles is binnen

franshals
 
oke dank je Frans.
ik heb inderdaad ook geen email adres in moeten vullen.
en dus ook geen e mail van hun ontvangen.
ik vondt het alleen al vreemd dat bij de 2de stap werdt aangegeven gegevens worden verwerkt.
terwijl ik alleen maar postcode en naam had door gegeven.

maar bedankt voor je reactie Frans.
 
Bedenk wel dat het syteem niet altijd blijft!!!

En zelf doe ik er niet aan mee deze oplichting, dan maar geen irdeto2 kaart...

Gegroet.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan