Wat is er mis Blacktiger met de laatste versies van RuDream ?
Dat had ik toch al aangegeven? Ik draai geen gbox en met de nieuwe rudreams is radegast er niet meer in te krijgen.
En zelfs al vind je een installatieversie die je er met de hand in kan zetten, dan nog wil hij niet starten.
Dat heb ik geprobeerd en werkt niet, omdat rudream zonodig de emulist.xml moest renamen naar emulistrf.xml of zoiets. De hele struktuur hiervan is gewijzigd.
Ik wil niets zeggen over de stabiliteit van ru, daar ben ik nog altijd tevreden over, maar die heeft hydra ook, dus wat dat betreft loopt ru niet uit.
Het tweede gemis is dat je al langer weer middels gewoon de OK knop de radegast settings kunt editten in Hydra. Dat was bij de laatste versies van Rudream waar je radegast in kon zetten al uitgeschakeld omdat ze de zaak niet geupdate hadden.
En nu radegast niet eens meer er in zit of in te krijgen is, schiet dat al helemaal niet meer op.
Het is dus niet zozeer de firmware of de stabiliteit van de firmware die ik bekritiseer, maar het gebrek aan mogelijkheid tot het kiezen van de radegast emu en het gemak van instellingen hiervan als ie al aanwezig is.
Als tweede punt kan ik zeggen dat ik nu radegast 4.0 in m'n hydra heb zitten, en dat die sneller werkt dan de 3.0 beta 14 die in m'n oude versie rudream zat.
Mijn klachten omtrent rudream betreffen dus hoofdzakelijk de radegast ondersteuning in rudream of liever gezegd het gebrek daaraan, en het feit dat ze de opzet van de emulist gewijzigd hebben waarbij ik me ook afvraag waarom.
Ik klink misschien een beetje kwaad, sorry dat is niet de bedoeling hoor, ik vind het alleen erg jammer want ik draai liever rudream dan hydra en zag hydra op radegast punt gewoon de rudream dik voorbij gaan met goede werking.
Maar als jij betatester bent, wie weet kunnen we dan een ander topicje starten of aangeven waarom er geen radegast meer in zit c.q. verbeteringen hiervoor aandragen bij de makers.