De lucht is zwart

Ik zit dit ook heel de tijd al mee te lezen maar ik begrijp nu ook het probleem niet wat klukje heeft?

Ieder forum heeft zo zijn eigenschappen dacht ik, kijk op dit moment is het hier vindt ik een gezellig forum waar men elkaar helpt met dingen die gevraagd worden, op satellietgebied, op mp3gebied, verzoeken voor een bepaald hoesje voor dvd's daar wordt altijd naar gezocht!!!

Problemen die er zijn met iemands pc, worden vaak snel en deskundig opgelost, en als er echt nieuws is dan is vaak al gebleken dat hier hier toch dikwijls als eerste of 1 van de eerste forums is waar het te lezen is! ;)

Mijn ervaring met dit forum is ontzettend goed vandaar dat ik mezelf ook inzet met dingen waarvan ik denk dat ik goed aan doe, en zo doen anderen dat ook, de 1 op gebied van pc, en de ander op gebied van sat, enz, enz, enz....

Klukje ik spreek jou nou aan, als er nieuws is en je ziet dat het hier nog niet staat, plaats het dan gewoon, er moet er 1 de eerste zijn, maar "zeik" dan de vaste users hier niet direct af al er eens iets vergeten wordt! ;)

Ohja dat berichtje in de of topic, dat was bedoelt als een geintje!
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan