De start van een nieuwe uitdaging!!!

Prachtig toch om elke keer een nieuwe uitdaging te zoeken en misschien ooit een trein door de straten van Zundert, dat lijkt mij een mooie praalwagen. Misschien kan je nog goedkoop aan een Fyra komen? :)

 
De eerste foto's van Le Soleil Royal: 







 
Mooi he! Maar nu begint het echte priegelwerk pas. :)

 
Met het echte priegelwerk ben ik heel deze week al bezig BT. ;) 

Ik zie nu dat de kanonnen niet helemaal recht zijn, maar dat ga ik straks als ze op het schip staan niet meer zien denk ik, zeker niet op het onder en tussendek. :biggrin: 

Nog een paar afwerken, en dan met het penseeltje aan de slag.

 
vorderingen:







 
Next steps: 







 
D'r zitten een paar verdachten, zien jullie dat? Hebben handschoenen aan zodat ze geen vingerafdrukken achter laten. :biggrin: :biggrin:

Wel al mooi geschilderd zeg zo met dat goud!

 
Verdachten of bladgoud? 

Géén van beiden, ik moest dit doen van mijn therapeut, en het blijkt dat Femke, de jongste hier ook haar rust er bij vindt.

Dus het pakt langs meerdere kanten positief uit. 

Vandaag weer aan het lijmen geweest, en het gaat op een echte boot lijken, foto's volgen.

 
Mooi dat er rust is en gezien het resultaat heeft Femke gouden vingertjes net zoals Pa die ook rust heeft. Maar het gaat wel in een razend tempo als ik het zo bekijk en dat kan ook niet anders als je er met zoveel plezier aan werkt. 

 
Tempo zal deze week wel wat minder worden denk ik, maar het begint op een boot te lijken.  :heh:





 
Ik denk het niet @Parabolica! 

Volgens mij zit ik nu op 15%. 

Heb iemand gevonden die dit ding gemaakt heeft. Klik.

Ik denk dat de touwtjes die verwerkt moeten worden nog een helse klus wordt.  :eek:

 
Je hebt gelijk Freggel1 30% is wel wat overdreven. Het tuigage is inderdaad een hele klus maar ik zou daar nu nog niet aan gaan denken als ik jou was. Stap voor stap zonder dat het een haastklus moet worden. Als het straks klaar is dan staat er een juweeltje in de woonkamer.

 
Grrrr.... zit ik naar de foto's te kijken, zie ik dat ik aan de achterkant 4 kanonnen ben vergeten, en met mijn stomme kop 4 kanonnen aan de voorkant het zitten die er niet moeten zitten. :stupid: 

Niet getreurd wordt opgelost.

 
Zijn er pillen om een brein te stoppen??? 

Er zijn grenzen hier aan een optocht, maar ze worden een keer overschreden!

5 kilometer is de optocht lang, en een maximale lengte van 1 wagen, is 36 meter, inclusief show...

voor het volgende plan....
Songs around Zundert!

 
Het bootje vlot al vrij aardig, de eerste mast zit al op zijn plaats!  maar het bootje is niet nummer 1 in dit topic. ;) 

Het volgende Corso-ontwerp daar wordt druk over nagedacht, en daar hoort ook een presentatie bij, ik heb een erg mooi filmpje gevonden wat wij hier zéér zeker bij gaan gebruiken. 

.
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan