Sorry hoor, maar ik snap niet veel van wat hierboven staat.
Ik heb echt geen idee wat de vraag is.
Daarom gooi ik wat tips in je richting:
Recordings.epl is een playlist.
Het resulteert dus in een lijst met opgenomen bestanden.
Das best logisch, want wat wil je anders converteren dan opgenomen bestanden ?
In die lijst staan dus verwijzingen ("links") naar de bestanden, het is niet het bestand dat afgespeeld of in dit geval geconverteerd moet worden.
Je hebt het over "paden/paths"
Ik vermoed dat je je vergist.
Je denkt dan in absolute paden, terwijl niet alles in dat pad absoluut is maar er ook variabelen tussen zitten.
Het is dus niet zoals bij een ander OS geschreven zou worden:
C:\WINDOWS\Program Files
Maar vergelijkbaar met het net zo goed werkende (eigenlijk beter):
%programfiles%
Wanneer C:\WINDOWS\Program Files bestaat, dan werken beide.
Maar heeft een eigenwijze gebruiker ooit bepaald en ingesteld dat hij zijn programma's niet in C:\WINDOWS\Program Files wil, maar in X:\ziememaartevinden\ , dan zal de eerste dus niet werken, maar de tweede wel.
Zo vind je met /media dus alle soorten van media (dûhh) die beschikbaar is.
De /hdd daarna is dus je harddisk.
Wanneer je OS weet dat de externe harddisk gebruikt moet worden als zijnde een intern exemplaar, dan vind je die dus daar.
Dit kan dus alleen als alles goed gemount is en alles op de juiste manier naar elkaar wijst.
Je zou eens kunnen gaan speuren naar het begrip "symlink", staat voor "symbolic link".
Dat woord geeft al min of meer aan dat die link niet naar een locatie leidt, maar naar de volgende verwijzing.
Zo zou je een heel traject kunnen afleggen om uiteindelijk in dezelfde directory uit te komen als waar je begonnen bent.
Ik hoop dat je hieruit op kunt maken dat je je niet blind moet staren op die paths.
Zo'n path kan dus bestaan uit meerder variabelen, die ook nog eens naar een variabele leiden.
Je kunt even kijken met een FTP programma of recordings.epl wel bestaat (op de plaats waar ie verwacht word).
En je moet goed in de gaten houden dat juist door dit soort zaken je geen tools voor E1 kunt gebruiken met een E2 apparaat zoals de jouwe; de plaatsen waar bepaalde bestanden verwacht worden komen gewoon niet overeen.
Dus ben je er zeker van dat die TSman wel voor jouw Enigma versie bedoeld is ?
Ik ben geen Linux goeroe en ook geen gevorderd gebruiker.
Het is heel goed mogelijk dat ik in dit antwoord foute informatie geef; degene die dat herkent verbetere mij graag.