Doodmartelen.

Ja ik bedoelde jou inderdaad.
Zeker zijn er punten waarbij je bij jezelf moet beginnen, zonder meer, maar wat heb je er aan als de regering maar door en door en door blijft gaan met de armen het leven zuur te maken?

Nu klaag ik ook niet voor mezelf, ik zit in de wao en heb toch nog meer dan iemand die een soza uitkering heeft, maar ik ben er wel geweest, en heb ook familie die er nog in zit, en het is op 30 jaar nog totaal niet verandert.
Het blijft maar doorgaan.

Bij ons thuis werd je netjes opgevoed zoals het hoorde, wij waren een van de families die bij onszelf begonnen, en nu? Een van mijn zussen zit met 5 kinderen, een man die afgekeurd is en de sociale dienst die continue tegenwerkt.
Zij is het al zat en schopt nu ook tegen alles en iedereen aan die niet wenst mee te werken.
Ik ben al eerder begonnen met schoppen, zowel tegen mijn werkgevers alsook tegen de wet waarbij ik wel nog binnen de wettelijke marges en de redelijkheid blijf.
Maar ik heb alle begrip voor de mensen die er overheen schieten en het draadje kwijt raken.

Daar verhelpt bij jezelf beginnen ook niets meer aan, het moet van meer kanten komen, en als je alleen al de (a)sociale dienst pakt, nou daar komt al 30 jaar niks vanaf.

Het wordt tijd voor een soort "Alcatraz" in het ijselmeer met 10.000 cellen en standaard straffen bij standaard vergrijpen, bv moord --> 20 jaar cel, illegaal vuurwerk uit Belgie halen --> 250 pleuro boete, 3 kilo cocaine invoeren --> 10 jaar cel. Ik wil in een veilig land wonen, maar er gebeurt weinig wat met veiligheid te maken heeft... vooral voorstanders van de multiculturele samenleving hebben hier geen oplossingen, die liggen s'nachts lekker veilig te slapen in hun door de kit geobserveerde woning.

We kunnen in Nederland niet veilig wonen, zolang bekende Nederlanders die dronken achter het stuur iemand doodrijden een taakstraf krijgen, (snelheids)bekeuringen en kleine wiettelers pakken en andere kleine overtredingen hogere prioriteit hebben dan boeven pakken, en men nu ook nog de vrijheid heeft om te proberen gratis zonder celstraf geld te verdienen doordat je nu 3 kg cocaine mag invoeren.

De rechtsorde is gewoon scheefgetrokken.

Neenee nee niet meer cellen 2 of 3 op cel is genoeg.

Mannen....dit is allemaal nog niks....Wacht maar tot de Albanezen de EU binnen komen. Dan pas ga je wat beleven!!!!

Groet v/d Satrat

Ach... we hebben de Joegoslaven en de Russen ook al, dus zoveel nieuws zullen we er niet van leren.
En onder de Nederlanders zitten er ook genoeg van het echt erge soort.

Het zal alleen maar erger worden de jaren die komen gaan.

Originally posted by Black Tiger

Het zal alleen maar erger worden de jaren die komen gaan.

Yep, vooral als de kit alleen maar laserpistooltjes trekt.

FKA Kees123

Originally posted by Keessie
Yep, vooral als de kit alleen maar laserpistooltjes trekt.

FKA Kees123

Dat zijn nou 'misdaden' die ze wel denken te kunnen oplossen....

Intussen staat er nog wel een rekening met ze open van 2 autoinbraken en 1 diefstal..
Plus >100 soortgelijke inbraken of ontvreemdingen in een omtrek van 10 km de afgelopen anderhalf jaar.
Geen wonder als er s'nachts 2 busjes met 2 man personeel rondrijden in een gebied van 30km omtrek.

Hoezo prioriteiten stellen?

Rolo

Je kan hier in NL ook 4 jaar spoorloos zijn tot Peter R. zich ermee bemoeit.
Dan is het binnen een week opgelost.
Raar land is dit.
Je zou echt denken dat al het blauw alleen maar langs de weg staat te flitsen.

uhmz
Ik denk hier even net anders over als menig andere
ieder mens is van vlees en bloed
goed of kwaad
zwart geel of blank ..
het maakt geen donder uit
wij leven in een bepaalde cultuur (nerderlands)
wat krijg je als er andere culturen zich toevoegen in onze cultuur ??
juist vaak problemen
maar de meeste kunnen zich best aanpassen hoor
ik vind het zo verkeerd om mensen over 1 kam te scheren
er zijn goede en slechte dat ben ik met jullie eens
maar ook tussen die slechte zitten goede en vaak niet eens bewust zijn van het geen wat ze gedaan hebben
wie weet wat er door het hoofd heen ging van murat toen hij het pistool trok ?? niemand weet dat
ik ben geen voorstander wat hij gedaan heeft ik keur het dan ook niet goed .. MAAR wat houd murat hier zelf aan over ?? denken jullie daar ook bij na ??
mischien wilde hij dit wel helemaal niet ..
wat is er gebeurd in het verleden met deze jongen ??
tuurlijk leef ik mee met de fam van de leeraar
maar in mijn achterhoofd denk ik ook toch aan murat
ik zie texten als doodmartelen doodstraf enz enz
wat schieten we daar mee op ?? is het probleem dan opgelost ?? NEE duidelijk niet daarmee kweek je nog meer problemen
murat zal hulp nodig hebben voor zijn daden en met hulp bedoel ik in de zin van dat hij deze actie nooit meer zou uitvoeren!!
wat ik helemaal erg vind is dat als een nederlander iets doet dan hoor je daar weinig van .. maar als een (in de volksmond) een buitenlander iets doet dan staat de media op zijn kop
dit slaat nergens op .. wat nou als een jantje pietje of klaasje dit gedaan had ??
vele van jullie zullen nu wel een afkeer tegen mij hebben voor mijn mening
maar ik wil jullie gewoon laten weten hoe ik er over denk
nogmaals ik leef met de fam mee met hun grote verlies
veel sterkte in deze moeilijke tijd
en voor murat .. tsja wat speelde er in je koppie waarom heb je het zover laten komen .. ik hoop alleen dat je wel spijt heb en dat je zoiets nooit meer zal doen.

Nee sorry, dat is aan mij niet besteed.
Betreffende veel dingen ben ik het met je eens en heb dezelfde gedachte.
Maar we moeten in dit land eens gaan stoppen met dat ocharm en wat ging er misschien door zijn hoofd, en wat heeft ie meegemaakt.
Er zijn zat mensen die dingen meemaken en wellicht nog wel erger, en ook geen moord begaan.

Hij ging willens en wetens met een pistool naar school, dat doe je niet als je niet iets ermee van plan bent.

Verder hoorde ik dat murat nogal eens vaker vervelend was en buiten gezet werd.

Het kan best door een probleemsituatie van vroeger of van thuis gekomen zijn maar hij wist verdommes goed waar hij mee bezig was.

In elke "club" heb je goeden en slechten, dat is zonder meer waar, maar we moeten niet zielig gaan doen. Daar kun je mee aankomen als je al je leven gemolesteerd bent door je vader bijv. en je schiet dan op een gegeven moment je vader overhoop, dan zijn het verzachtende omstandigheden.

Als je getreitert word op school door een leraar, dan zijn er ook andere mogelijkheden dan een pistool te gaan halen en dan terug naar school te gaan ermee.

helemaal wel mee eens BT
en mischien is het wel de eigen fout van nederland
we keuren idd veel goed en alles mag en alles kan
dat moeten we idd een keer stoppen
ik hoor net op het nieuws dat een 16 jarige jongen opgepakt is omdat hij gedrijgt had zijn leraar overhoop te schieten
de politie heeft huiszoeking gedaan en heeft een vuurwapen gebruiks klaar aangetroffen
pfffffffff jongens waar gaat dit heen :(
ik denk dat we beter zelf maar moeten gaan emigreren
ga ik lagos maar opzoeken
nee zonder dollen nu ik weer het nieuws hoor over een andere jongen van 16 gaan min gedachten toch even de andere kant op'
na wat ik net gepost heb :( waar gaat dit heen met deze maatschapij

Pffff niet alweer he. En hoe komt ie aan het wapen, ruimt zijn moeder nooit eens de kamer op ofzo?

Nu moet ik wel zeggen dat ze soms ook een en ander wat al te veel opblazen en een 4.5mm luchtdrukpistool of buks ook al een "wapen" noemen.
Maar toch.... het gaat inderdaad alleen maar slechter met deze maatschappij.

Verhuizen helpt ook niet veel, overal word het slechter.

Het wordt wel knap lastig met een regering die zich zeer asociaal opstelt en zelf vroom kijk en preekt over normen en waarden.

Wat roept er hier nu agressie op?

Leerkracht neergestoken op school in Amsterdam

AMSTERDAM - Op de Mgr. Hermusschool in Amsterdam is vrijdagmiddag een leerkracht neergestoken. Dat hebben een woordvoerdster van de school en de politie gezegd. Het slachtoffer is zwaargewond overgebracht naar het ziekenhuis.

Volgens de politie ontstond in de school buiten het zicht van leerlingen een twist tussen twee mannen, onder wie de leraar. In de afgesloten ruimte werd hij neergestoken. De verdachte, een 35-jarige man, is in de school aangehouden en overgebracht naar een politiebureau.
Volgens de voorzitter van de deelgemeente Slotervaart/Overtoomse Veld, drs. H.S. Goettsch, is de verdachte een oud-leerling van de school. Deze heeft de burgemeester van Amsterdam, J. Cohen, over het incident ingelicht.

De school staat aan de Jan Tooropstraat in Amsterdam-West. Het is een school voor kinderen met hoor-, spraak- en taalmoeilijkheden.
------------------------------------------------------------------------------------
waar gaat dit over zeg :(
moeten nu alle leraren maar kogelwerende vesten aan doen ??

Een kogelwerend vest zal niet helpen tegen een mes.:)

Tja als je na zo'n tijd nog een leraar gaat terugpakken ben je niet echt wijs.
Van de andere kant bestaan er leraren die het hebben zitten op bepaalde leerlingen en ze zodanig het bloed onder de nagels vandaan halen dat ze het zichzelf zoeken.

Ook las ik weer dat een leerling van school gestuurd was (bron: webwereld) omdat ie een spel had gemaakt voor leraren mee neer te knallen.
Volgens de school was het daarbij niet van belang of het spel nu al -voor- of -na- het gebeurde gemaakt was.
Dat vind ik dus ook weer te ver gaan. Wat is dat nu voor onzin?
Dus als we gamez maken waarbij we Duitsers moeten afknallen dan is dat prachtig, maar zo gauw het leraren worden dan mag het opeens niet meer?

Je kunt de mensen zich beter in een game laten afreageren dan dat je weer mensen tegen je in het harnas jaagt door ze van school af te trappen omdat ze iets hebben weten te programmeren!

Nu heb ik er wel begrip voor dat het nu niet echt gunstig uit komt en dit soort dingen sneller in het nieuws komen, maar hoe lang draait misschien die game al niet?

Die opgeklopte media aandacht is waarschijnlijk ook grootste schuldige er aan, dat die man van 35 jaar ook zijn wraak is gaan zoeken.

Wat mij betreft, doe maar als in de states hoor, detectiepoortjes bij de schotel met potige kerels erbij.

Maar ga nu niet mensen met onzinnige argumenten van school af trappen omdat ie nu toevallig een spel heeft gemaakt wat in het nieuws is of wat men smakeloos vind, waarbij je met soortgelijke spellen je fortuin kan verdienen omdat het dan geen leraren zijn maar Duitsers of vrouwen of kippen of wat hebben ze allemaal?
Beetje belachelijk.

Als leraar kun je geen les meer geven.
Dat hoort met gezag en autoriteit te gebeuren.

Nu zitten er leerlingen met messen en pistolen etc tegenover je in de klas. Je kunt geen 'baas' meer zijn want ze komen je opzoeken met de dood als gevolg.

Aan de poort moet alles geweerd worden wat als wapen kan worden gebruikt en iedereen die bedreigt of wordt betrapt op wapens moet je op een gesloten internaat zetten.

De leraren moeten weer les kunnen geven en de orde in de klas kunnen handhaven zonder dat ze de kans lopen vermoord te worden.

Rolo

voorheen moesten er eerst doden vallen voor er door de regering iets gedaan werdt
maar volgens mij moet er nu eerst een hele school opgeblazen worden voor ze er iets aan gaan doen.
gewoon heel simpel laat de regering een pak geld opentrekken en elke school in nederland voorzien van detectie portjes en passjes zonder pasje kom je er niet in
probeer je toch met een wapen binnen te komen ??
meteen een taakstraf (buro halt voor de jongeren)
(oudere mensen verzorgen .. poepluiers verschonen enzo)
maar ja dan hou je nog altijd het probleem net buiten de school
hoe dat op te lossen ????

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan