Ik heb hem hier met REISFS draaien.
Toevallig was hier een ISP admin aanwezig die echt zo'n beetje alles weet van unix/linux en die begon al heel enthousias in het rond te springen toen ie zag dat er reisfs ondersteuning op zat.
Inmiddels heeft ie zich ook zo'n doos gekocht en als ik me niet vergis zit er al een apache server op, een mp3 speler, weet ik wat voor zooi maar hij is er leuk mee aan het spelen.
Op de Dream werkt het prima, zoals ik al zei, heb het zelf hier draaien op ReisFS en het is gewoon een stuk sneller dan EXT3.
Maar van mij mag je ook gewoon Ext3 proberen hoor, het is gewoon een keuze die je zelf moet maken.
Je merkt er qua menukeuze's niets van hoor, je formatteert het een keer en dat was het dan, het is niet zo dat als je in ReisFS zit opeens allerlei zaken in de Dream anders lopen of dat je andere codes moet gaan ingeven.
En bevalt het niet? Dan haal je toch gewoon met Total Commander of een FTP proggie effe de dingen van je hd af die je wilt backuppen en formatteert hem naar EXT3? Kwestie van een paar minuten.