C
cain77
Hallo mijn naam is danny kosman ik heb hier een DreamBox 5620 ik denk zelf dat deze hardware matig stuk is.
Dit denk ik omdat ik hem serieel met een null modemkabel niet meer kan flashen.
En omdat mijn probleem begon met blokkerig beeld en dit met een snr van 81%.
Op een gegeven moment was meer dan 80% van het beeld zwart en de rest blokkerig ook het geluid was in stukjes.
Nu reageert mijn DreamBox ook niet meer op dream up.
Het enige wat hij nu doet is de text (5600) in het display knipperen maar als ik de box langer aan laat staan wordt het knipperen van de text
steeds langzamer tot dat de text weer gaat lopen (5600 boot) normaal gaat na deze melding de box starten maar nu blijft de text (5600 boot) oneindig door lopen.
Mijn vraag is weet iemand precies wat er aan de hand kan zijn of iemand die mijn box weer kan fixen.
Dit denk ik omdat ik hem serieel met een null modemkabel niet meer kan flashen.
En omdat mijn probleem begon met blokkerig beeld en dit met een snr van 81%.
Op een gegeven moment was meer dan 80% van het beeld zwart en de rest blokkerig ook het geluid was in stukjes.
Nu reageert mijn DreamBox ook niet meer op dream up.
Het enige wat hij nu doet is de text (5600) in het display knipperen maar als ik de box langer aan laat staan wordt het knipperen van de text
steeds langzamer tot dat de text weer gaat lopen (5600 boot) normaal gaat na deze melding de box starten maar nu blijft de text (5600 boot) oneindig door lopen.
Mijn vraag is weet iemand precies wat er aan de hand kan zijn of iemand die mijn box weer kan fixen.