D
duiveltje
weet iemand mischien of ik een router of hub nodig ben voor netwerkmogelijkheden?
ik heb nu 2 netwerk kaarten maar dit lukt niet.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Originally posted by duiveltje
weet iemand mischien of ik een router of hub nodig ben voor netwerkmogelijkheden?
Kijk eens bij de cursus. Er gaat daar een wereld voor je open!Originally posted by duiveltje
Als ik strax alle hardware voor mekaar heb kan iemand me dan misschien pm 'en om te zeggen hoe je de dreambox toevoegd aan het netwerk??
WAN = Wide Area NetworkOriginally posted by redneck eyeball
Router aan de WAN hangen (WAN = breedbandmodem)
Als het bekend is, begrijp ik niet hoe je dan nog met die vraag kan komen.Originally posted by duiveltje
ik vroeg om de setting van de dreambox, niet om de complete cursus hoe bouw ik een lan want dat is wel bekend moat
Je kunt ook een deel lezen, en eerlijk gezegd twijfel ik er ook zwaar aan dat je weet hoe je zoiets bouwt anders had je die vraag niet gesteld, als het -ergens- simpel in te stellen is, dan is het wel op de dream.ik vroeg om de setting van de dreambox, niet om de complete cursus hoe bouw ik een lan want dat is wel bekend moat