Dreambox8000

deliyurek007

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 sep 2002
Berichten
595
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
47
Ja ja het is al zover in duitsland je kan ze al halen voor een goede flinke bedrag van ????? (verkoop prijs) zie zelf maar welke bedrag...

http://www.google.de/products?q=dreambox+8000&hl=de&um=1&sa=X&oi=froogle&ct=title

Het is gewoon belachelijke prijzen sorry het kan toch niet waar zijn wat ze erom vragen...nog effe dan dan is dat ding ook verkrijgbaar in Nederland en hier zal dat ding wel hoger zijn dan dat bedrag.....

Groetjes,
deliyurek007
 
voraussichtlich Anfang Juni. Staan nog niet in de winkel nog even geduld echter tegen de tijd dat ze in de winkel staan zal er wel geen stormloop op zijn met zo'n prijs.
 
Nja, rond de 800 euro maar zo gek vindt ik die prijs niet als je ziet dat de Reelbox net zoveel kost.

Zal er natuurlijk ook wel aan liggen dat er een dikke hd in zit. Natuurlijk is dat wel een boel geld, maar het was wel te verwachten dat hij ongeveer rond die prijs zou gaan zitten.
 
zoals ik het kan zien heb je voor 799,- nog niet eens een hd erin, laat staan een dikke hd...
 
tja jongne maar hobby kost geld of we moeten even wachten tot de prijs zakt maar dat lijkt me onwaarschijnlijk
gr frans
 
wat een geld
 
Het is wel een hobby maar toch veel geld voor een hobby....he moet wel leuk blijven wat het nu is, is gewoon belachelijk prijzen....799? voor een dreambox8000 zonder HD....

Want zoals je ook kan zien de oude modellen zoals dreambox500 is ook niet echt gedaald van prijs want die kost nog steeds 189 het was vroeger 199 een verschil van 10 ? en dat is niet veel en de dreambox7020 is nog steeds 429? nog geen daling en vooral 7025 ook niet....

Ik ben bang dat er ook niks gaat veranderen.....in prijs en zal voorlopig nog steeds dezelfde prijs zijn.....

Gr,
Deliyurek007
 
Nja, zonder HD vindt ik het inderdaad wel duur ja. Want een dikke HD kost toch ook al vlug 119 euro en die zou je er dan bij moeten tellen.

Gezien de concurrentie van de Reelbox vermoed ik echter wel dat er iets aan die prijs gaat wijzigen, ze moeten wel, of dat de prijs hetzelfde blijft maar dat hij dan wel inclusief HD geleverd wordt.

Als ze hem namelijk duurder dan de Reelbox gaan verkopen zijn ze dom bezig.
Dat ding is aardig aan het opkomen en steeds meer is er mee mogelijk. Verder zit daar een HD in, kan hij met CS overweg en knipt hij automatisch de reklame uit de opname's.
De ontwikkelingen gaan hard en hij zou zo de Dream voorbij kunnen streven, dan kun je als Dream multimedia gewoon niet aan die prijs vasthouden als je die 8000 nog kwijt wilt, of je zult iets moeten doen (hd inbouwen bijv.).
Ik weet alleen niet uit het hoofd of de Reelbox ook HDTV heeft.
 
moet dan nog ff sparen hahahahahaha
 
maar wel HDTV tuner(s) ...?
 
Na wat info te hebben ingewonnen:

De software is nog niet geheel gereed. De verwachting is dat de 8000 beschikbaar is na de ANGA 2007 (satelliet show op 22-24 mei in duitsland). Overigens als je op de link die deliyurek klikt zie je op de betreffende website ook staan: available begin juni.

Nog even wachten dus.
 
available begin juni.

Tja dat zijn allemaal berichten van shops die dat ding graag willen verkopen!


Ik wacht wel op de officiele release datum van DMM zelf
 
Guardian;176981 zei:
Tja dat zijn allemaal berichten van shops die dat ding graag willen verkopen!


Ik wacht wel op de officiele release datum van DMM zelf

juli dan is hij leverbaar.
 
Inmiddels weten we ook hoe de dm8000 er van binnen uitziet. De tuners lijken van het type bmc te zijn. Klik hier. Let ook op de twee PCI-achtige slots.
 
Ziet er wel mooi uit, ben benieuwd waar die PCI-achtige dingen voor gebruikt gaan worden, verder 2x USB, 1xUTP maar wat me buiten de audio aansluitingen ook opvalt... daar net onderin aan de linkerkant, die witte poort wat op een gameport lijkt... wat zou dat zijn voor een aansluiting?
 
we zullen het eens opzoeken in de handleiding
 
het is een DVI port

Overigens als je de foto de tijd geeft helemaal te laden kun je door de muis naar rechtsonder op de foto te plaatsen de foto vergroten. Je moet dan even op dat vierkantje met die pijltjes wachten en dan daarop klikken
 
Ja dat kende ik al, maar een DVI poort kende ik alleen van naam, niet hoe hij er uit zag, dus als het dat is dan weet ik het, bedankt!
 
Jammer dat er alleen DVI opzit, ik had liever gezien dat er een echte HDTV aansluiting opzat, HDMI o.i.d. ;)

Anyway, ik heb de 8000 op de Anga gezien, en heb een mooie demo gezien. (clever genoeg vanaf de harddisk)
Ik moet zeggen dat ik totaal niet onder de indruk ben van wat ik gezien heb, ik wil wel de kanttekening plaatsen dat er iets aan de behuizing gedaan is, die is niet meer van de conservenblik gemaakt die in de voorgaande modellen gebruikt is.

Ik vind 800 euro een belachelijk hoog bedrag voor dat stukje hardware wat je dan krijgt, let wel, de doos is kaal, en zit geen harddisk o.i.d. in.

Ik zou zelf eerder voor de Avantgarde (van reelmultimedia) gaan, die is ook duur maar gezien de hardware specificaties en mogelijkheden spaar ik liever iets langer :)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan