- Waarderingsscore
- 4
- Punten
- 18
- Leeftijd
- 82
Ik heb het volgende vervelende probleempje.
Op mijn DB 7000 gebruik ik regelmatig Dreamnetcast (internetradio)
Sinds een week of twee krijg ik soms moeizaam de genre of een andere lijst.
Staat hij in beeld en ik wil een zender kiezen krijg ik heel vaak langdurig de melding “Download…. One moment please….”. Deze melding zag ik altijd amper.
Sinds een week of twee wordt deze na een aantal seconden gevolgd door de melding “error: server replied 503 Service Temporarily Unavailable”. Regelmatig tientallen seconden.
Soms na een paar keer OK drukken komt hij eindelijk. Vaak moet ik eerst een andere zender kiezen.
Op mijn andere dreambox 7020 ging het goed zoals ik gewend was, dacht ik.
Ik heb daarna de image van de 7000 vervangen door Gemini 4.3.0 FP version 1.06
Dit hielp niets.
Intussen blijkt het probleem zich ook voor te doen op de DB 7020.
Deze draait met Gemini 4.2.0 FP version 1.01
Met de internet verbinding is geen probleem.
Op de ene DB speelt een internetzender zonder onderbreking door terwijl op de andere DB het genoemde probleem zich afspeelt.
Zijn er problemen met Dreamnetcast, of is een ander probleem?
Het wordt een beetje vervelend. Ik kan zo niet meer zo gemakkelijk schakelen tussen de zenders.
Als er eenmaal een zender opstaat wordt deze niet eerder onderbroken dan dat ik op de knop druk.
Op mijn DB 7000 gebruik ik regelmatig Dreamnetcast (internetradio)
Sinds een week of twee krijg ik soms moeizaam de genre of een andere lijst.
Staat hij in beeld en ik wil een zender kiezen krijg ik heel vaak langdurig de melding “Download…. One moment please….”. Deze melding zag ik altijd amper.
Sinds een week of twee wordt deze na een aantal seconden gevolgd door de melding “error: server replied 503 Service Temporarily Unavailable”. Regelmatig tientallen seconden.
Soms na een paar keer OK drukken komt hij eindelijk. Vaak moet ik eerst een andere zender kiezen.
Op mijn andere dreambox 7020 ging het goed zoals ik gewend was, dacht ik.
Ik heb daarna de image van de 7000 vervangen door Gemini 4.3.0 FP version 1.06
Dit hielp niets.
Intussen blijkt het probleem zich ook voor te doen op de DB 7020.
Deze draait met Gemini 4.2.0 FP version 1.01
Met de internet verbinding is geen probleem.
Op de ene DB speelt een internetzender zonder onderbreking door terwijl op de andere DB het genoemde probleem zich afspeelt.
Zijn er problemen met Dreamnetcast, of is een ander probleem?
Het wordt een beetje vervelend. Ik kan zo niet meer zo gemakkelijk schakelen tussen de zenders.
Als er eenmaal een zender opstaat wordt deze niet eerder onderbroken dan dat ik op de knop druk.