Duck Board tekst kleur

Ja dat zijn link kleuren. Ik ben er sowieso voorstander van om links standaard te onderstrepen maar da's een ander verhaal.
Eendenteam heeft echter aangegeven dat al gefixed te hebben en dat klopt ook, dat woordje "dit" staat nu vetgedrukt en is goed zichtbaar. Misschien even de browser verversen?
 
Idd nu vet gedrukt en zeer duidelijk en dat zonder de browser te verversen.
Prima zo.
 
hier ook. ;)
 
Ja ziet er toch wat beter uit dan dat licht-grijze, toch? Maar ik heb nu hier weer grijs... vreemd.
Snap er niks meer van. Volgens mij doet m'n Firefox raar want voor de rest is 't zwart, dus komt vanzelf wel goed denkelijk. :)
 
Black Tiger zei:
Marie bedoeld de forum index volgens mij
We hebben het net voor het nieuwe jaar nog ff aangepast.
@Marie: tevreden en/of beter zo ?
 
Ik heet geen marie, maar wat mij betreft stukken beter!!! 

Thansk, en nou gaan we oliebollen vreten.
 
De vraag was ook niet aan jou gesteld freggel want jij heet inderdaad geen marie. :biggrin: :p

Heel mooi, bedankt voor het werk nog op deze oudejaarsdag Eendenteam!
Fijne jaarwisseling!
 
Kijk eens aan... Ook George kan weer zonder hulpmiddelen alles op Duck board lezen...

Ik werd al een beetje zenuwachtig, vanwege al de turbulentie, die ik veroorzaakt had,,, Want dat was mijn bedoeling niet.

Als het makkelijk op te lossen was, had het andere zaak geweest.

Hartelijke dank aan Duckteam, die zich de laatste dagen van het jaar het zweet heeft gewerkt...

Ik ook wel, maar met oliebollen bakken... Wonderwel goed geslaagd...
Ik hoop, dat die bij jullie ook goed smaken.  :p

@Black Tiger: Niet zo onvriendelijk doen tegen Freggel... Ook zijn antwoord bevestigd de doorgevoerde verbetering..
Prettige avond verder, en dat hond maar niet teveel last van vuurwerk heeft, gr. George
 
de kleur is idd stukken beter en idd Freggel1 heet geen Marie net zoals Marie geen Freggel1 heet, 1 Freggel1 is al meer dan genoeg al suggereert de 1 achter Freggel dat er meer zijn.

Nog een opmerking betreffende de nieuwe indeling :

Wat moet ik me met het tekstje "omhoog" naast de bladzijdes?????
Ik zou daar liever "volgende" willen zien en als ik daar op klik dat ik dan naar de volgende pagina ga.

Nu ga ik omhoog naar de eerste reply op de bladzijde en daar heb ik geen belang meer bij.

Maarrrrr het ziet er allemaal wel gelikt uit.

Allen een fijne jaarwisseling gewenst en vooral een gezond 2015  (met zo min mogelijk zorg en zorgkosten)
 
@Matrix: Mooie tekst. Alleen wil ik volgend jaar best wat meer betalen,....als ik maar gezond blijf....
Zo zullen jullie er allemaal vast ook over denken... gr. George

 
@Marie: Jawel, ik vond het gewoon leuk om in het oude jaar freggel nog even onder zijn kont te stampen, een mens moet toch wat te doen hebben? En bij Eendenteam durf ik dat niet te doen. :biggrin:

@The Matrix: Met het "omhoog" kom je bovenaan de pagina. Is bedoeld om makkelijker weer bij de hoofdnavigatie te komen en evt. nog te kijken wat er bovenaan stond.
Vaak staat er wel "volgende" en "vorige" aan de rechterkant, maar dat is dan volgende topic.
Ik vond dat ook niet de beste manier van navigeren, maar zo is dat nu eenmaal in SMF, vrij weinig aan te doen zonder de boel weer om te hacken.;)

Iedereen een gezond en satellietrijk 2015 gewenst.
 
Ik snap niet waarom jij mij nou onder mijn kont moet stampen, want ik had voor een test even een klikbare link gemaakt, en de melding hier gedaan dat het idd wel erg licht van kleur was, en Eendenteam vroeg nadien, na hun aanpassing, of ik het zo ook beter vond. ;)
 
Ja dat is me bekend. Maar dat was al voordat hij Marie om commentaar vroeg en zoals gezegd, ik vond dat gewoon leuk om nog effe te doen in het oude jaar.:biggrin:
Ben nu in het nieuwe jaar alweer naar een nieuwe gelegenheid aan het zoeken, dus kijk maar uit. :p
 
:grrr: Eens even kijken wie van jullie 2-en deze discussie gaat winnen, (zo zijn er soms oeverloze niet te winnen discussies ook al heb je 100% gelijk.!)



Heeeeeeeej waar zijn de smileys gebleven als ik op meer klik dan
zie ik maar een paar extra smileys in vergleijk net vroeger:

:drinken: :drink: :verjaardag: :sex: :biertje: :jow: :headbang: :pdf:
 
Oh is het een discussie? Gaaf, dan is dat al de eerste van het nieuwe jaar. :biggrin: :tong:

Vroegah hadden we meer smilies. Die zijn er inderdaad wel. Maar er zijn er een aantal ook die verborgen staan. Daarnaast zijn ze volgens mij ook nog niet allemaal ingevoerd. Nadeel is dat die niet geconverteerd worden, dus moet je ze handmatig weer opnieuw gaan toevoegen.
Een monnikenwerk, maar iets wat wel nog gedaan wordt. Ben alleen even de laatste paar weken met de feestdagen er niet meer mee verder gegaan, te druk gehad.
Goed dat je het even ter sprake brengt, ben ik er gelijk weer aan herinnert. :)
Een aantal zullen echter verborgen blijven, maar wel bruikbaar, als je de code nog weet. :biggrin:
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan