dvd huren..

Ik persoonlijk houd er niet van om ergens aan vast te zitten.Starttarief is 14,95 euro maar of daar ook de nieuwste films bij zijn is mij niet echt duidelijk.Als je een dvd brander hebt tezamen met een breedbandverbinding dan kun je net zo goed gratis de nieuwste films van internet afhalen.

Vraag was off topic dus heb ik hem maar verplaatst naar DVD sectie inclusief antwoord van D-Squad.

@Jack
je zegt dat de dvd op de speler van je zus zwart wit is
ik heb dat zelfde probleem gehad
dat kan aan vele dingen liggen
(1) de tv zelf
(2) de scart kabel
(3) de manier waarop de dvd gebrand is
als je gewoon goed beeld en geluid heb maar alleen in zwart-wit
dan is het ? 70% probleem met de scart kabel of aansluiting op de tv
wat je zou kunnen proberen is het volgende:
(1) zorg dat je bij je zus een geheel bezette scartkabel gebruikt
met geheel bezet bedoel ik dat elke pin in de scart ook echt aangesloten zit (kan je zien als je even de scart open maakt)
dit zijn over het algemeen de wat dikkere/duurdere scarts (? 7 euro)
de scarts van 3 a 4 euro zijn nooit helemaal bezet.
lukt dit ook niet ??
probeer dan eens jou dvd speler op de tv van je zus
heb je dan nog zwart-wit ??? dan is het een tv probleem dan is de aansluiting van de tv niet geheel bezet en dan is er helaas weinig meer aan te doen mits er een RGB mogelijkheid zit op de tv dan kan je die even omzetten .. of als er 2 scarts op zitten even op de av aansluiting proberen ipv de euroscart.
verder kan ik je niet helpen .. probeer de opties eens
suc6

@Jack

Het afspelen van de dvd in zwart wit ligt aan de TV.
De TV kan geen NTSC (amerikaanse tv norm) goed weergeven.

je kunt kijken of je de video output van je dvdspeler op psuedo pal kunt zetten dan krijg je een gewone pal output.

JoDalton

Was off topic,, zie DVD forum

@jodalton
bij mij was het een scart en GRB probleem
heb geheel bezette scartkabel genomen en de tv op RGB gezet en had prima kleur nu
heb hierover al eens op diverse boards gekeken en er zijn echt vele mensen die deze problemen hebben en steeds weer een andere oplossing (die ook werken)
copy of zelf gebrande dvd's is toch redelijk vaak nog een probleem .
beste is me tot nu toe het puur downen van een dvd en die afspelen op je pc en je pc doorkoppelen naar je tv
raar maar waar mijn philps dvd speler in mijn pc leest echt alles
maar ja een beetje behoorlijke tv-out kaart is nog best aan de dure kant daar koop je al zeker voor dat geld een nieuwe dvd speler voor :( die overigens ook bijna alles lezen (dvd speler van de blokker a 49 euri)

Zullen we het even on-topoc houden aub? Een kennis van me heeft een abonnement bij zo'n ding.
Nu weet ik niet of dat hetzelfde is als deze want voor zover ik begrepen heb betaald hij 27,95 per maand.

Maar in elk geval blijkt dat goed te werken, hij krijgt snel ook de nieuwste dvd's in huis als hij tijdig zich op geeft.
Met "nieuwste" bedoelt men dan de DVD's die net in de videotheek komen.

Het leuke is dat je telkens als je de cd's terugstuurt, weer 3 nieuwe krijgt.
Mijn kennis krijgt ze dus bijv. maandag binnen, maakt er een backup van en stuurt ze dinsdags terug, die komen daar dan weer woensdagochtend aan, die versturen woensdags weer 3 nieuwe en dan heeft hij die donderdag weer.
Komt er in elk geval op neer dat hij 6-9 dvd's per week heeft voor dat geld, daar haal je ze niet voor in een videotheek.:)

Verzendkosten hoeft ie ook niet te betalen die zijn al betaald hij hoeft ze alleen nog in het terugstuurzakje te doen.
Soms zien de cd's er wel uit alsof er een schaatser over gereden heeft dus de kwaliteit is soms ronduit bagger, maar daar kun je over klagen en krijg je een andere toegezonden, dus zo nu en dan heb je eens een cd of soms twee erbij die vol zitten met krassen maar over het algemeen is hij zeer tevreden erover.

Nogmaals.... ik weet niet of dat dezelfde zaak is als van deze url.

BT, nu heb je wel een nadeel, als de kwaliteit van de gebrande DVD het zelfde is als van de CD kan je na ongeveer drie jaar weer nieuwe branden omdat ze dan onleesbaar zijn.
Heb je de onlangs CD testen ook gelezen in div. computerbladen ?

flip

@BT,,

Sorry hoor,, wist niet dat je weer ging grommen.

Heb mijn vraag maar opnieuw gesteld in het DVD FORUM.

Waar deze hele posting dus ook hoord.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan