Zullen we het even on-topoc houden aub? Een kennis van me heeft een abonnement bij zo'n ding.
Nu weet ik niet of dat hetzelfde is als deze want voor zover ik begrepen heb betaald hij 27,95 per maand.
Maar in elk geval blijkt dat goed te werken, hij krijgt snel ook de nieuwste dvd's in huis als hij tijdig zich op geeft.
Met "nieuwste" bedoelt men dan de DVD's die net in de videotheek komen.
Het leuke is dat je telkens als je de cd's terugstuurt, weer 3 nieuwe krijgt.
Mijn kennis krijgt ze dus bijv. maandag binnen, maakt er een backup van en stuurt ze dinsdags terug, die komen daar dan weer woensdagochtend aan, die versturen woensdags weer 3 nieuwe en dan heeft hij die donderdag weer.
Komt er in elk geval op neer dat hij 6-9 dvd's per week heeft voor dat geld, daar haal je ze niet voor in een videotheek.
Verzendkosten hoeft ie ook niet te betalen die zijn al betaald hij hoeft ze alleen nog in het terugstuurzakje te doen.
Soms zien de cd's er wel uit alsof er een schaatser over gereden heeft dus de kwaliteit is soms ronduit bagger, maar daar kun je over klagen en krijg je een andere toegezonden, dus zo nu en dan heb je eens een cd of soms twee erbij die vol zitten met krassen maar over het algemeen is hij zeer tevreden erover.
Nogmaals.... ik weet niet of dat dezelfde zaak is als van deze url.