D
D-SQUAD
hi
heb een probleempje met mijn dvd speler /tv
alle orginele films kan ik goed kijken
maar een aantal copy dvd's springt het beeld op zwart/wit en tolt het beeld van boven naar beneden erg raar
MAAR als ik de dvd speler in de slaapkamer zet dan kan ik wel de copy dvd's bekijken zonder probleem !!!!
het ligt volgens mij niet aan de tv (scart)
mijn zwager heeft het zelfde probleem
als ik zijn dvd in de woonkamer zet bij mij doet hij het wel goed en bij hem weer niet .. zelfde beeld zwart/wit en trillen
neem ik zijn dvd speler in de slaapkamer waar die van mij het wel doet doet zijn dvd speler het weer niet
heel vaag allemaal hebben al scartkabel veranderd maar maakt niets uit
help hoe kan ik dit oplossen zonder mijn tv uit de slaapkamer in de woonkamer te slepen of andersom
thnx voor wie het weet .
heb een probleempje met mijn dvd speler /tv
alle orginele films kan ik goed kijken
maar een aantal copy dvd's springt het beeld op zwart/wit en tolt het beeld van boven naar beneden erg raar
MAAR als ik de dvd speler in de slaapkamer zet dan kan ik wel de copy dvd's bekijken zonder probleem !!!!
het ligt volgens mij niet aan de tv (scart)
mijn zwager heeft het zelfde probleem
als ik zijn dvd in de woonkamer zet bij mij doet hij het wel goed en bij hem weer niet .. zelfde beeld zwart/wit en trillen
neem ik zijn dvd speler in de slaapkamer waar die van mij het wel doet doet zijn dvd speler het weer niet
heel vaag allemaal hebben al scartkabel veranderd maar maakt niets uit
help hoe kan ik dit oplossen zonder mijn tv uit de slaapkamer in de woonkamer te slepen of andersom
thnx voor wie het weet .