Echt wel Flauw...

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

twilight

Als we nou niet meer over onze hobby mogen praten, wat doen we dan nog op het bord?

Of moeten we soms een xbox kopen?, om toch nog een tread te kunnen plaatsen?

Als een codering geknakt wordt, is dit goed nieuws voor onze hobby, toch?

Waar staat de naam DUCKFORUM anders voor, om plaatjes te kunnen zien van donald en katrien?, dacht het toch niet...

GR Fred.
 
Nou er werd in die topic alleen verteld, dat er weer wat gemaakt was om weer te kunnen hobbyen....was daar dan zo erg aan.

Kijk voor de grap eens op andere borden, daar wordt ook een beetje verdraaid gepost, en dat kan daar en overal wel.

Maar hier hebben we alleen x y z en a b c topics...

En dat vindt ik toch wel een beetje ver gezocht, regels oke, maar het moet wel een beetje leuk blijven...

Kant en klare maaltijden hoeven inderdaad niet aangeboden te worden, maar je mag toch wel vertellen dat iets lekker smaakt!!

Als dat niet meer mag, schei ik er mee uit, want dan is het geen hobby bord meer...

GR Fred.
 
Ben het volkomen met je eens Twillight ,dit is niet leuk meer ,als alles veranderd word kun je net zo goed een cursus entcrypten gaan volgen en hier mee gaan werken ..

Canal + maakt meer kapot dan je lief is ....
Canal + is al net zo erg als alcohol hahahaa
 
Ik heb ooit eens gelezen, dat C+ geen problemen had met de 5000 hobbyisten, maar wel met de handelaren....

Dit Stond ooit eens in een intervieuw met de direkteur van C+ in het veronica satelliete blad....

Dus.....

GR Fred.
 
Iemand helpen met het zoeken naar een serienummer voor dvd2one mag dan weer wel.LOL
 
Vind dat je wel gelijk heb hoor twilight,, schijnt dat een link naar een crack wel mag,, want die geven ze zelf.
Snap er geen **** meer van hier.

Gelukkig nog wel andere goede boarden waar nog wel wat gezegd mag worden.

En dan zeggen ze kom naar de chat,, nou vaak geweest in het verleden maar daar word ook niks gezegd,, behalve als het woord dreambox valt,, dan zien ze je ineens wel.
 
Ja de Chat, das ook best wel grappig,

Zekers als je wilt weten hoe een f16 werkt..., Dan ben je daar aan het juiste adres..., Maar verder dan hallo, kom je daar ook niet...

Nu ben ik gelukkig niet van gisteren, dus ik kom wel aan de info, maar de rest heeft op deze manier helaas het nakijken en zal ook niet verder komen dan HALLO....

Is dit dan de bedoeling van dit mooie hobby bord???, Ik wacht het wel af, wat de toekomst brengt...

GR Fred.
 
Originally posted by twilight
Nou er werd in die topic alleen verteld, dat er weer wat gemaakt was om weer te kunnen hobbyen....was daar dan zo erg aan.

Kijk voor de grap eens op andere borden, daar wordt ook een beetje verdraaid gepost, en dat kan daar en overal wel.

Maar hier hebben we alleen x y z en a b c topics...

En dat vindt ik toch wel een beetje ver gezocht, regels oke, maar het moet wel een beetje leuk blijven...

Kant en klare maaltijden hoeven inderdaad niet aangeboden te worden, maar je mag toch wel vertellen dat iets lekker smaakt!!

Als dat niet meer mag, schei ik er mee uit, want dan is het geen hobby bord meer...

GR Fred.

inderdaad Fred , het wordt hier niet gezelliger op.
Alles wordt weggehaald, of a,b,c,x,y,z.
En hoe moet je nou weten bij wie je iets wil weten over bepaald iets.
Kijk een beetje puzzelen altijd leuk, een beetje moeite doen. Maar dat alles wordt weggehaald, yak
En als het een beetje interessant wordt komt er meteen een slot op.
En als DUCKTEAM nu eens consequent wordt met postings. over die ...2002 Geef het toe dat het waar is. Of BAN hem.

SPIRIT HAS SPOKEN

PS. is dit nog een satforum?????
 
Vind dat je wel gelijk heb hoor twilight,, schijnt dat een link naar een crack wel mag,, want die geven ze zelf.
Goed lezen is ook een kunst, er werd geen link naar een crack gegeven maar een link naar een zoekmachine met een zoekterm naar cracks.
De zoekmachine zelf geeft dan weer links aan. Er is dus geen sprake van een rechtstreekse link.:)

@Spirit: Een satforum gaat over satelliet. Dat houdt meer in dan alleen maar gratis providertje kijken. In eerste instantie is dat legaal zaken over de hobby bespreken en niet over het illegale deel (ondanks dat dit wel interessant is).
Maar je houdt er volgens mij een verkeerde gedachtengang op na omtrent wat een satforum is.
 
Originally posted by Black Tiger
Goed lezen is ook een kunst, er werd geen link naar een crack gegeven maar een link naar een zoekmachine met een zoekterm naar cracks.
De zoekmachine zelf geeft dan weer links aan. Er is dus geen sprake van een rechtstreekse link.:)

@Spirit: Een satforum gaat over satelliet. Dat houdt meer in dan alleen maar gratis providertje kijken. In eerste instantie is dat legaal zaken over de hobby bespreken en niet over het illegale deel (ondanks dat dit wel interessant is).
Maar je houdt er volgens mij een verkeerde gedachtengang op na omtrent wat een satforum is.

@black tiger, nou nee hoor
mij maakt het niet uit of alles op ZWART gaat, want ik doe ook FW vertalen. HET GAAT MIJ NIET OM KEYS!!!!!!!!!
EN ik heb geen verkeerde gedachtengang over het sat forums!!!!!
kijk maar eens op andere FORUMS waar ik post.

SPIRIT
 
Kom nou BT,, als je naar die link op google komt hoef je de eerste de beste maar aan te klikken en hoppa daar heb je de crack,, maar hier zeggen kijk eens bij die of die site dat mag niet en is toch echt precies hetzelfde hoor.
 
en als wij een link plaatsen voor en zoekmachine met waar je bv iets illegaals is .wordt het gewist!!!!!!
EN CRACKS ZIJN VERBODEN EN HET DL VAN GAMES/APPS NIET. WEL ALS JE DE CRACKS GEBRUIKT OM DE BEVEILING TE OMZEILEN!!!

Spirit
 
Op sat4*** wordt wel gewoon over c*nax gepraat, is dit al iemand op gevallen???

GR Fred.
 
en nog wat meer dingen die interresant zijn voor de sat

Spirit
 
@Twilight

Stel jij dan een server beschikbaar waar dit board op kan draaien en loop hier niet te stoken. Beetje via je toetsenboard hier lopen kraaien daar koopt niemand iets voor. Bovendien ben je aantoonbaar niet ge?nformeerd m.b.t. Canal Digitaal. Hahaha, ben benieuwd of je die uitdaging aandurft: stel een server en bandbreedte ter beschikking en ervaar of je stelling m.b.t. Canaal Digitaal hout snijdt.....

Een beetje interessant doen en zo kan iedereen. Als jij via internet of hoe dan ook aan info komt dan kan iedereen dat. De een zal er meer moeite voor moeten doen dan de ander. Dan heb je niets aan nietszeggende berichten zoals jij die plaatst van key x of key a is open. Gebruikers die niet zo bedreven zijn hebben daar niets aan. Dan doe je dat alleen maar om interessant te doen.

Je bent zelf nog steeds aan het zoeken naar keys, waarmee je aangeeft dat je nog geen vorderingen hebt gemaakt met seca2 zelfs niet met een v7.0 kaart. Probeer dan niet over te komen naar gebruikers alsof je de wijsheid in pacht hebt, want een ding is zeker dat heb je wat dit aangaat zeker niet.

Wij willen op duckforum geen illegale zaken ?n ook geen zaken die aanzetten tot c.q. kunnen leiden tot ongeoorloofde zaken, dat is genoegzaam bekend, alleen wens jij je daar nog steeds niet aan te confirmeren. Het plaatsen - hoe verkapt ook - naar sites (in bewoording of zelfs met een url) waarop je keys/files/uitleg over keys/files e.d. kunt vinden is hier niet geoorloofd.

Dergelijke zaken worden hier niet openbaar besproken. Helaas zijn de tijden veranderd. Er blijft echter nog genoeg over voor de hobby. Wil je dergelijke dingen toch, doe dat dan via pm of stel je emailadres (via het emailknopje) beschikbaar.

Voor wat betreft de chat daar hebben we genoeg gebruikers geholpen. En we helpen daar nog steeds mensen. Daar kun je tenminste directer communiceren dan via een board en is in veel gevallen - door vraag/antwoord/wedervraag/wederantwoord e.d. - nog sneller ook.

Zo is het nu eenmaal.
 
@jack

Er is een verschil tussen een link naar google en een link naar een site. Met een link naar google kiest de gebruiker zelf welke site hij/zij wil bezoeken of niet. Een directe link hier naar een site waar illegale zaken staan is het direct doorverwijzen naar een site met ongeoorloofde zaken.

We geven toe er is weinig verschil, maar er is w?l een verschil: denk maar aan de handelingen en de beslismomenten.

En als je die liniks hier nu niet mag geven dan kun je dat toch via pm doen. So don't fight the problem.
 
HAHAHAHAHAHAHAHA, weten jullie het niet beter te brengen...

Ik vindt het wel welletjes zo.

GR Fred.
 
@twilight
Iedereen blij dus ?n jij durft klaarblijkelijk de uitdaging niet aan.
We gaan er nu niet verder op in, wat dat betekent.
 
Waarom moet ik een bord beginnen????, WIJ hebben toch al een bord...

Maar als ik niet meer over de grootste PASSIE die ik heb mag praten, wat doe ik hier dan nog.

Het is toch Potjandorie een SATFORUM, toch geen theekransje???

En als er eens groot nieuws is, dat conax publiek is mag daar toch wel iets aandacht aan geschonken worden?

Dus dan mag je nog niet eens zeggen dat er weer wat licht in de duisternis is..., oeps zeg ik het weer...

Nee dan ben je opeens interesant aan het doen....hehehehe

Nogmaals ik vind het wel welletjes zo, allemaal blij?

ik hoop het voor je!

GR Fred.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan