Echt wel Flauw...

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Twilight

Reactie van ons cfm dezelfde indeling van je laatste bericht

Lees die reactie van ons nog eens door, lees andere berichten ter zaken nog eens op dit board en je hebt het antwoord op de vraag waarom je een board zou moeten beginnen. Let ook goed op waarom wij het een uitdaging voor je noemen....

L*llen doen we hier niet. We blijven de normale normen en waarden in acht nemen. (Vermeend) Vloeken - zelfs met een asteriks - doen we ook niet. Het zegt overigens wel iets over jezelf.

Er was geen groot nieuws. Als je groot nieuws wilde verspreiden had je dat een paar dagen geleden al moeten doen en niet op 4 februari doen alsof het groot nieuws is omdat iem (wij weten wie) met bepaalde bedoelingen de key wat breder heeft verspreid. Het was dus geen nieuws en al helemaal niet groot; het was dagen eerder bekend. Ja voor jou en een aantal gebruikers misschien wel, maar daarom is het nog geen (groot) nieuws. Bovendien laat dit allemaal onverlet de regels van dit board, dus wat is nu het probleem....
 
Het is jammer dat Duck nu zo streng moet zijn, maar wel heel begrijpelijk! Het is eigenlijk al veel te lang goed gegaan, met 't Duckboard & ze hebben flink geluk gehad in 't verleden, wat juridische stappen betreft.
Helaas is Anaal+ hier in Nederland wakker geschud, wat 't bestaan van 't Duckboard betreft tijdens de satdag & sindsdien moet Duck zich om begrijpelijke redenen koest houden & geen verwijzingen naar keys meer toestaan.
Ik vind natuurlijk wel dat we vrij moeten kunnen praten over div. encrypties & tot 'n bepaalde hoogte info verschaffen, maar wel met mate & gecontrolleerd, zodat Duck niet in de problemen komt. Ik denk persoonlijk dat je gerust 'n naam van 'n site mag noemen waar "leuke dingen" te halen zijn, zolang je maar geen URL naar die site plaatst. Iemand die 'n beetje kan Googlen kan makkelijk keys vinden & daar hoeft op dit board dus niet om geschooid worden. Ik vind eigenlijk wel dat je hier gerust mag zeggen (mischien 'n beetje cryptisch) dat bij site X de nieuwste conax files te downloaden zijn, omdat niet iedereen gelijk op de hoogte is van 't bestaan van nieuwe keys. Maar goed, dit is geheel mijn mening & ik respekteer dan ook 't beleid van Duck & we mogen blij zijn dat dit goede forum nog steeds bestaat! Goed, 't Duckforum ziet er dan mischien niet zo gelikt uit, als 't forum van de grote "conculega" maar Duck is naar mijn mening veel gezelliger & hier kan tenminste nog normaal tegen elkaar gepraat worden, zonder dat je uitgekafferd wordt door 'n moderator!
 
Ik volg dit board nu een jaar en heb hier veel geleerd maar ik vind het ook spijtig dat het nu allemaal zo hush hush moet gaan. Er wordt meer in de off topic geluld dan dat er nog nuttige dingen naar boven komen. Ik begrijp wel dat het allemaal niet zo gemakkelijk is en de wet streng is maar wees nu eerlijk als we heel het key, patch en crack gedeelte achterwegen laten wat blijft er dan nog over van de hobby ? Je schotel africhten, abbonement kopen en dan ? Niet veel hobby aan denk ik.

Ik ben gelukkig de engelse taal goed machtig en geraak dus op de andere boards wel verder maar het blijft toch gezelliger om met landgenoten te lullen niet ? ;)

Ik snap ook niet goed wat er illegaal is aan info geven, zolang je zelf de files niet host ben je toch niet strafbaar ?

In ieder geval keep up the work en we zien wel waar het naartoe gaat

Groeten
 
Originally posted by eendenteam
@Twilight
Er was geen groot nieuws. Als je groot nieuws wilde verspreiden had je dat een paar dagen geleden al moeten doen en niet op 4 februari doen alsof het groot nieuws is omdat iem (wij weten wie) met bepaalde bedoelingen de key wat breder verspreidde.

Ja, inderdaad, wij gebruikers van het forum zijn gewoon een stelletje domme sukkels.

Jullie zijn net goden jullie weten natuurlijk alles, en vragen via msn nooit om een conaxfile...hehehehe

En van het vloeken hebben jullie gelijk, dat is niet erg netjes van me, maar als ik jou straks even met een hamer op je vinger sla zeg je denk ik het zelfde, als ik die even "kwaad" was..

Maar ik heb mijn posting aangepast, er staat nu netjes potjandorie, bedankt voor de pm.

Maar verder wil ik met helemaal niet meer druk maken over dit domme gepraat, ik vind het wel welletjes.

GR Fred.
 
@satellite eu

Je hebt voor een groot gedeelte gelijk. Er valt op dit board een parallel te trekken met de tijd net na de satdag toen we het beleid hebben omgegooid.

Nee moderatoren zullen normaal gesproken nooit iemand publiekelijk uitkafferen. Helaas is er wel een aantal gebruikers die publiekelijk verkeerde woorden gebruikt; da's jammer.
 
Originally posted by eendenteam
@satellite eu
Nee moderatoren zullen normaal gesproken nooit iemand publiekelijk uitkafferen. Helaas is er wel een aantal gebruikers die publiekelijk verkeerde woorden gebruikt; da's jammer.

Op 'n ander forum gebeurd dat dus helaas wel :( Gelukkig gebeurd dat hier niet & wordt iedereen hier in z'n waarde gelaten, wat ook moet bij 'n gezamelijke hobby!
 
Is deze ruzie als ik het zo mag noemen niet een voortvloeisel uit het geen wat in de regels is opgenomen, als ik dit alles zo lees is dit geen conax zaak meer, maar iets voor de offtopic, ik wil best regels accepteren anders had ik me niet aangemeld maar als hier nieuws niet meer verteld mag worden weet ik het ook niet meer, zijn ze dan bij sat4all heilig en is duck verdoemd....daar wordt openheid van zaken gegeven dus ik snap er niks meer van.
 
En?
wat doen we nu
als alles straks verboden is wat mag er dan nog wel?
 
Originally posted by eendenteam
@Twilight
Wij willen op duckforum geen illegale zaken ?n ook geen zaken die aanzetten tot c.q. kunnen leiden tot ongeoorloofde zaken, dat is genoegzaam bekend, alleen wens jij je daar nog steeds niet aan te confirmeren. Het plaatsen - hoe verkapt ook - naar sites (in bewoording of zelfs met een url) waarop je keys/files/uitleg over keys/files e.d. kunt vinden is hier niet geoorloofd.

Nou ik heb me hier al de jaren dat ik kom heel best vermaakt maar toch zie ik hier dingen gebeuren die ik niet kan bevatten.
Neem nou eens letterlijk de eerste regel uit de quote.

Laat ik nu "aanzetten tot " er eens uitlichten met een verwijzing naar de heer rat 2002.
Hoe is het dan in godsnaam mogelijk dat zo een draad zo lang doorliep als er gebeurde,compleet met url's naar de site van meneer.

Ik hoop dat ik het mis heb maar ik heb het idee dat dit individu wel degelijk met "aanzetten tot " bezig is.

Ik zou graag eens horen wat nu de beweegredenen zijn van het team hier om dit wel toe te laten.
 
ja je hebt volkomen gelijk.
dat heeft inderdaad lang geduurd.
waarom toen geen commentaar?
 
Originally posted by twilight
Als we nou niet meer over onze hobby mogen praten, wat doen we dan nog op het bord?

Of moeten we soms een xbox kopen?, om toch nog een tread te kunnen plaatsen?

Als een codering geknakt wordt, is dit goed nieuws voor onze hobby, toch?

Waar staat de naam DUCKFORUM anders voor, om plaatjes te kunnen zien van donald en katrien?, dacht het toch niet...

GR Fred.

ik heb zelf een ps2 gekocht om het hobby te kunnen vergeten maar bij mijn coctail arabich vrienden de doden zijn ontwakt en het hobby gaat door voorrall alles ik op het duck site zie in de off
topic meer gesproken dan de saT FORUM
niet opgeven niet opgeven de hobby gaat door en de jaar van de sat 2004:biggrin:
grtz roufa!
 
Het is toch een feit dat Duck groot is geworden door het plaatsen van alles wat niet door de beugel kon en dat, dat nog steeds iets is waar Duck voor staat.
Ik persoonlijk denk dat als je niet meer waar durft te maken waar je voor staat, je beter de stekker d'r uit kunt trekken en ook niet personen zoals heer Ra...... moet gaan steunen, die er alleen maar een grote DuckSoap van aan het maken zijn.

Aan de andere kant is het natuurlijk zo, dat het de gebruiker z'n eigen keus is om van een bord gebruik te maken of niet, ikzelf ben al geruime tijd niet meer zo actief omdat wat er allemaal in de forums te vinden is me geen bal intereseert ( op een paar niks met sat te maken onderwerpen na ).

Maar Duck stond voor vrijbuiters, die van server naar server hopte, en uiteindelijk is het toch de handel ( die veelvuldig op de sat-dag aanwezig waren ) die dit bord de nek omdraait.
 
Originally posted by satfinder12
\Laat ik nu "aanzetten tot " er eens uitlichten met een verwijzing naar de heer rat 2002.
Hoe is het dan in godsnaam mogelijk dat zo een draad zo lang doorliep als er gebeurde,compleet met url's naar de site van meneer.


Bij deze sluit ik mijn aan bij de regels van satfinder aangaande rat***2, er zijn talloze threads geweest over rat en zijn wondersite, maar wat mij bevreemd is het feit dat er enkele threads OPEN werden gehouden en waar volgens mij zelfs moderators aan deelnamen.
Ik zou graag weleens van een van de leden van het duckteam willen weten waarom deze thread wel in stand werd gehouden en niet gelijk afgekapt werd zoals vele andere threads over dhr.rat2002.
Ik denk dat deze user zelfs meer schade toe heeft gebracht dan jullie zelf lief is.


Bij voorbaat dank voor een reactie (gelieve niet te verwijzen naar de huishoudelijke regels van dit board).

Prettige avond.

Valerio3
 
Ik moet twilight in een paar opzichten wel gelijk geven, ik heb het zelf al een paar keer ondervonden er mag op dit moment niet veel over gesproken worden(jullie weten wel wat).

Ik heb normaal niet de gewoonte om op threads zoals deze te reageren, maar soms laat ik mezelf ook wel eens gaan, en dat kost me soms mijn kop.....

Daarom ben ik ook steeds voorzichtiger aan het worden met het plaatsen van postings en ook over het praten over diverse dingen die te maken hebben over het gebied van "zwartkijken".

Ik wordt niet voorzichtiger omdat ik bang ben voor mijn eigen hachje, maar gewoon omdat ik wil dat het DUCKFORUM blijft bestaan!

Maar ik vindt het gewoon jammer dat leden zoals twilight zich steeds meer gaan storen over dingen die niet meer mogen...

Laat ik duidelijk zijn: "volgens mij heeft het nooit gemogen"!

En dan kun je wel zeggen op een ander forum mag er wel gepraat worden over zulk soort dingen, maar mijn bevindingen, tot nu toe is enkel en alleen dat ze praten over de bugs die er zitten in de kaarten die in spanje en itali? zijn uitgedeeld, wij hebben nou ??nmaal pech dat nederland nu niet een keer als eerste was. Maar dat is ook zo weer afgelopen want daar komen ook weer nieuwe.

Ik zeg hier niet dat ik een "allesweter" ben want wat betreft het gebied dat gaat over het loggen en dergelijke ben ik ook nog maar een kleintje, maar wat ik hier sinds dat ik ik lid ben van dit board al geleerd heb door gewoon mee te lezen, en af en toe eens wat te vragen, dat kon ik mezelf een paar jaar geleden niet voorstellen!!!!!!!

Dus ik zou toch willen zeggen tegen leden zoals Twilight, joh laat je kop niet hangen ondanks de tegenslag van dit moment hou je hobby en vooral het duckboard hoog!

Ooit komt het nog wel eens goed....
 
Het kan aan mij liggen maar stond er toen, al iets op die site
van rat2002 wat strafbaar is c/q was, ik dacht het niet.

Dus een verwijzing naar die site was en is nu nog altijd niet strafbaar.

rgds

Ed
 
Twilight je bent weer helemaal mijn vriend,

Maar Jongens, jongens toch !

kunnen wij niet gewoon accepteren wat de regels zijn maar toch een formule vinden om ergens ander wat "dieper" op de dingen in te gaan? een soort ondergronds duckform, zoals iedereen weet is dit nu het (schijn)heiligste forum op het internet.
Helaas is dit niet wat wij wensen maar wij moeten toch hun idee respecteren of een ander oplossing zoeken.

Er zijn zoveel forums die geen problemen hebben om wat dieper postings toe te laten dus laten wij daar wat meer communiceren en het hier gewoon een beetje algemeen houden, als een soort thee kransje, een beetje als oud sentiment voor wat wij allen voelen voor het duck forum althans wat er van over is van wat het vroeger was maar met respect voor de angst die de eendjes hebben, zij houden dit thee kransje tenslotte draaiend met veel inspanning en dit moet toch onze basis blijven maar dan wel met een ondergronds uitval basis.
Jammer genoeg ontbreekt het mij aan kennis en tijd over websites maar begin nu niet weer over angst voor de providers terwijl er zoveel sites zijn met info die blijkbaar geen problemen hebben simpelweg omdat zij allang bestaan, een voorbeeld is de site van Dynamite, hier wordt ALLES besproken en gebakken zonder enig probleem dus waar hebben de eendjes dan nog angst voor?

Doet mij denken aan de tijd dat "wij" (N)(n)ederlanders dapper meevochten in de golf oorlog maar dan wel op 400 km uit de kust, en nu weer in Irak op een locatie waar het bijna niet mogelijk is dat er een Olander om het leven komt anders moet men snel weer naar huis. (Het is laat en ik dwaal af maar de waarheid is hard)

Gr. en welterusten, Lagos
 
Hoi Fred ...
Weet het het is een zooitje hahahaha.
Maar gewoon er ??ntje nemen is goed voor de mens ;)
En maak je eigen niet druk is slecht voor je hart.
Groeten ben .




Originally posted by twilight
Ja, inderdaad, wij gebruikers van het forum zijn gewoon een stelletje domme sukkels.

Jullie zijn net goden jullie weten natuurlijk alles, en vragen via msn nooit om een conaxfile...hehehehe

En van het vloeken hebben jullie gelijk, dat is niet erg netjes van me, maar als ik jou straks even met een hamer op je vinger sla zeg je denk ik het zelfde, als ik die even "kwaad" was..

Maar ik heb mijn posting aangepast, er staat nu netjes potjandorie, bedankt voor de pm.

Maar verder wil ik met helemaal niet meer druk maken over dit domme gepraat, ik vind het wel welletjes.

GR Fred.
 
Ik snap ook niet goed wat er illegaal is aan info geven, zolang je zelf de files niet host ben je toch niet strafbaar ?
Snap je niet? Lees het beruchte artikel 326b WvS eens door... het verspreiden van informatie die..... etc. Is dus wel strafbaar.

[aan de klagers]
Men kan nu wel praatjes maken over andere boards waar wel vanalles te beleven zou zijn, maar over welke boards dan? Sat4all? Laten we elkaar niets wijs maken en goed voor ogen houden dat OOK dat board groot is geworden doordat het begonnen is als vrijschakelboard, net als Duck.
En ook die heeft uit noodzaak nu zijn regels. Misschien zijn ze wat minder streng betreffende het vrijgegeven van gegevens over seca2 gezien het mooie overzicht van.. Azazel dacht ik? Maar het is ook al lang geen vrijschakelboard meer.

Nu men wat te zeiken moet hebben, komt men opeens met stupide argumenten als "waarom lieten jullie dat zo lang doorgaan?" terwijl jullie er -wel- (althans de meesten) even vrolijk aan meededen. Maar dat word voor het gemak even vergeten.
Waarom kwamen jullie toen niet met zijn allen klagen dat het dicht moest? Er waren er enkelen die dat zeiden maar er waren er ook die dat leuk vonden, net als de Al Topics, fricandellen topics en alle andere gein en ongein in off-topic, smaken verschillen. Dus daar moet je -nu- niet mee komen.

Daarnaast werd het zo lang doorgelaten omdat dit net een stukje van Duck is, een stuk vrijheid die je hier hebt, Duck laat enorm veel toe, je -mag- hier veel praat maken en discussieren.
Probeer dat maar eens op eender welk ander board, forget it!

En sluiten we het vlugger, dan gaan diezelfden weer lopen zeuren van "en waarom word dit interessante topic nu weer gesloten"? Denk maar eens terug aan de Al topics, hoeveel gezeur is daar niet over geweest toen we die gingen sluiten?
Het is ook nooit goed of het deugt niet met jullie. En het zijn ook steeds weer dezelfde namen die daarin opduiken.

Maar op een gegeven moment is de koek op. Een behoorlijk aantal van jullie geeft er blijk van dat jullie liever behandelt worden als kleuters dan als volwassenen.
Misschien moet Duck dus die klaaggroep eens van het board gaan afkiepen of behandelen als s4a als zich zoiets voordoet, dan is het vlug afgelopen met het gezeik.

Daarnaast..... je moet niet Duck de schuld geven of het team. Wij doen met heel enkelen heel erg ons best tegenover x-duizend gebruikers dat is enorm veel werk en het is voor ons ook vrije tijd en hobby.

Vergeet eens 1 ding niet. De gebruikers maken het board, niet de moderators.
Dus als jullie vinden dat er teveel flauwekul word geschreven, dan moet je in de spiegel kijken of naar je medegebruikers, niet naar Duck.

Het geneuzel in dit topic is gewoon weer onzinnig.
Jullie kennen de regels. Er werden links geplaatst, dus logischerwijze reactie van Duck/moderators.
Als je het interessant wilt houden, dan zeg gewoon het nieuws dat Conax open is, desnods nog met key 21 (bijv.), maar ga niet schrijven wat key 21 is en ga ook geen links plaatsen, dan word het topic niet gesloten.

Jullie maken het gewoon zelf ernaar dat dingen dicht gaan.
Kijk dus naar je eigen, zorg dat je je aan de regels houdt en dan heb je nergens last van.

Als je dat niet kunt? Ga dan ergens anders fietsen, misschien bij het concullega board op die manier proberen, eens zien hoe ver je daar komt.

Of ga gewoon hier zo door en jullie zorgen ervoor dat er alleen maar meer en meer en duidelijke regeltjes komen zodat wij moderators hier alleen nog maar aan kleuterbeheer hoeven doen in plaats van aan boardbeheer.
Want daar komt het op neer, voor elke scheet een regeltje, dan is het ook voor elke idioot duidelijk en hoeft men ook niet meer te klagen. Ja dat zal gezellig worden.

Maar degenen die steeds blijven zeuren maken het er wel naar.
Ben maar blij dat ik het hier niet voor het zeggen heb, maar geheid gaat er wel binnen het team overlegt worden. Misschien dat we Duck dan kunnen overreden om dat groepje wat telkens weer ons de zeik lauw maakt maar een definitieve ban te geven, misschien heeft men dan zijn zin.

Man man man wat een kinderbende zeg. Bahbah.
 
Originally posted by Black Tiger
Maar op een gegeven moment is de koek op. Een behoorlijk aantal van jullie geeft er blijk van dat jullie liever behandelt worden als kleuters dan als volwassenen.
Misschien moet Duck dus die klaaggroep eens van het board gaan afkiepen of behandelen als s4a als zich zoiets voordoet, dan is het vlug afgelopen met het gezeik.


Volgens mij begrijp je het nog steeds niet....

Laat maar, GR Fred.
 
gaan we weer ......................
 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan