Echt wel Flauw...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Regels of geen regels, wetten of geen wetten!

Het standpunt van Twilight en de uitleg van Sjeffie dat is het enige wat ik tot nu toe duidelijk vind.

BT en Duck bedoelen het allemaal hardstikke goed, maar dit heeft absoluut niets met Duck te maken. Nieuwe mensen die regeren moeten dan ook maar een andere naam aannemen!
Vroeger maakte het niets uit of er open over Key gesproken werd. Werd je van je hosting getrapt, gewoon een nieuwe zoeken! Dat was nog een Duck, dit is Ruk!!!

Je kunt hier werkelijk waar nergens meer over spreken. En kom nu effe niet met verhalen over PM! Das een nutteloos knopje voor een forum bord. Je moet hier van anderen kunnen leren en dat gaat niet als er alleen Pm's worden verstuurd.

Key plaatsen dat snap ik nog wel, maar gewoon over coderingen spreken is echt niet illegaal, zoek die wet maar eens op! Gaat niet, want hij bestaat niet!
Maar goed, iedereen heeft zijn eigen mening.
Ik laat ook iedereen in zijn waarde.
Maar vastgesteld mag wel worden dan Duck niet meer is zoals Duck vroeger leuk was.
 
Jij snap het in iedergeval wel....gelukkig.

De discussie is ook niet begonnen, omdat ik graag key's terug wil op het bord.

NEE, het gaat er alleen om dat je zelfs niet meer mag zeggen dat er weer iets open is...(zonder key's en url's!)

Binnen een paar tellen, staan er 1000 sterretjes, waar is dit nu eigenlijk goed voor?

Daar gaat de discussie over, en NIET over de regels voor key's en urls, want dat tijdperk is voorbij!

GR Fred.
 
Ik begrijp niet waar dit allemaal over gaat.

Wie betaald, die bepaald.

De beheerders van dit board hebben het volste recht de regels van hun eigen board te bepalen.
(Niet dat ik dat leuk vind, maar zo werkt het in de Grote Mensen wereld).

Er is blijkbaar niet ECHT iets nieuws te melden.

Dat geneuzel van Rat laat ik links liggen. Maar feit is wel dat Huts al DRIE weken server/webruimte/hulp voor een ieder aanbiedt om het GROTE NIEUWS te publiceren, maar niemand reageert.
Trek je eigen conclussie.

Heb JIJ wel iets te sharen, doe dat dan.

Er zijn voldoende boards waar dit zonder enige beperking mogelijk is, maar de grootste klagers op dit board heb IK daar nog nooit iets van enig belang zien publiceren.
Voor de grote EGO'S onder ons kan ik je vertellen als je dat op The Den doet, je honderden veren in reet krijgt als je iets nieuws brengt. Gaat het je dus om "respect" (kokhals) moet je daar zijn.

Groeten,
Ben
 
Waarom op dit satboard altijd dit soort uitdagingen en uitlokkingen wat mag en niet mag ??
Blijft er nog wat over om over je hobby te schrijven en vragen ??
Ga je bij Sat4all alles nalezen vindt je niets van dit soort uitdagingen.
Ik vind dat het eendeteam hier maatregelingen moet nemen om dit board weer intersant te maken voor de satamateur, kijk al de postings van afgelopen half jaar is het bijna niets als uitdagen wat wel en niet mag.
Hier ben ik echt wel moe aan het worden om altijd dat gekibbel te lezen wat niets slaat op de grondvesten waar dit board voor opgezet is.

Flip
 
uitkafferen van leden door mods gebeurt hier inderdaad niet
iets wat je van het bosch forum niet kan zeggen
daar gaat DR DICK onterecht je uitkafferen samen met zijn H**maatjes

dan zegt sjeffie (een vriendje van diq)
""trek dan de stekker eruit ""
maar er zijn er wel meer met een vreemde mening:p:p:p
is het weer te stil bij de DICK familie

en dan tja als er altijd iemand in je nek hijgt wordt het aardig vochtig daar
en als er dan ook nog brieven worden gestuurt met allerlei dreigingen
dan is het niet zo moeilijk om te rekenen
inkomen en bank = beslag
zaak evt winkel =1
huis en auto =2
leger des heils =3
:p:p:p


dan over dat linkie naar en crack tja is wel vreemd het was het eerste wat mij opviel in dat topic
en deed mij gelijk denken aan toxic die met die poortsacanner aande slag ging op het board
om radegast cs op te sporen ook zo lekker legaal en dan iedereen wijs maken ermee
 
Zoals vermoedelijk wel bekend ben ik het uiteraard volledig met Twilight eens.
En vooral ook ben ik het met 'm eens dat een hoop van onze kritiek simpelweg niet begrepen wordt.

Feit is namelijk dat nog steeds niet vast staat wat hier nu wel en niet kan; het ene moment noem je in een posting per ongeluk de naam van een obscure provider in zuid-oost buiten Mongolie, terwijl je een paar zinnen later de term MR laat vallen, hup, posting verwijderd, kritiek daarop verwijderd, en onzinnige argumenten per PM volgen.........

Anderzijds lees je dezelfde dag op het forum dat het eendenteam adviseert hoe zo goed mogelijk een titaniumkaartje te proggen, terwijl zo'n ding toch echt slechts ??n (zeer illegaal) doel kan hebben.

En nog een paar dagen later val je van verbazing van je computerkrukje, wanneer je leest dat hier iemand van het eendenteam z'n samsung te koop aanbiedt , met als extra opwekkende tekst dat het ding een EMU aan boord heeft ( toch wel h??l illegaal) en bovendien nogal geschikt is voor het delen van kaartjes??????
Waaaaaat?
Lust u nog peultjes?

Nu weet ik niet hoe het eendenteam in elkaar zit, het zullen wel meerdere personen zijn, die ook niet helemaal op ??n golflengte zitten? :))

Hoe dan ook, het is al vaak genoeg gezegd, we willen helemaal geen keys op het board, maar omdat PM en chat no way de boardfunktie over kunnen nemen, moet de duck niet roomser dan de paus willen zijn.
Immers, nog nooit heb ik hier uitleg gezien waarom zoveel andere boards wel met semi illegale info kunnen bestaan, en duck niet?
Zelfs in de vervloekte ballenbak is momenteel 10X meer mogelijk dan hier?

Wie gelooft er nou serieus dat bv Polsat het de duck moeilijk zou gaan maken indien hier per ongeluk in een posting te lezen valt dat het misschien mogelijk is om met een MR een halve dag te kijken?
Of Cabo, D+ etc etc.???????
Dat het niet zo slim is om op een nederlands board over C+ en Mr.Zap etc etc te babbelen, OK, dat snappen we allemaal wel, maar je kan ook overdrijven..........
 
Originally posted by Dr Diq
Regels of geen regels, wetten of geen wetten!

Het standpunt van Twilight en de uitleg van Sjeffie dat is het enige wat ik tot nu toe duidelijk vind.

BT en Duck bedoelen het allemaal hardstikke goed, maar dit heeft absoluut niets met Duck te maken. Nieuwe mensen die regeren moeten dan ook maar een andere naam aannemen!
Vroeger maakte het niets uit of er open over Key gesproken werd. Werd je van je hosting getrapt, gewoon een nieuwe zoeken! Dat was nog een Duck, dit is Ruk!!!

Je kunt hier werkelijk waar nergens meer over spreken. En kom nu effe niet met verhalen over PM! Das een nutteloos knopje voor een forum bord. Je moet hier van anderen kunnen leren en dat gaat niet als er alleen Pm's worden verstuurd.

Key plaatsen dat snap ik nog wel, maar gewoon over coderingen spreken is echt niet illegaal, zoek die wet maar eens op! Gaat niet, want hij bestaat niet!
Maar goed, iedereen heeft zijn eigen mening.
Ik laat ook iedereen in zijn waarde.
Maar vastgesteld mag wel worden dan Duck niet meer is zoals Duck vroeger leuk was.

Je hebt hier gelijk in maar je trekt de lijn van je hele pleidooi niet door naar andere factoren in het hele verhaal.

Als je zegt dat de Duck van vroeger leuker en anders was dan de Duck van nu (zeker voor de mensen welke snel een zwart beeld naar een geklrud beeld wilde toveren) dan heb je zekers gelijk. Maar zeg er dan wel bij dat de tijden waarin deze Duck toen handelden HEEL maar dan echt HEEL anders waren dan nu het geval is. Toen was er wel een beperkte opsporing van site's als Duck maar stond dat opsporingsbeleid nog in de kinderschoenen. Nu heb je te maken met een veel strenger opsporingsbeleid welke dan ook nog eens van overheidswege wordt ondersteund met een artikel 326 in het wetboek van strafrecht en de verregaande mogelijkheden om beheerders en medewerkers aan site's welke zich mogelijk strafbaar maken aan overtreding van dit rechtsartikel nog VOOR uitspraken van een onafhankelijke rechter met betrekking tot een eventuele strafzaak civiel rechterlijk (dus met centjes denk aan eigen huis, auto, loonbeslag ed.) kan laten aanpakken.

Als je dit er dan bij zegt dan komt het wat gelijker over en kan men misschien begrijpen waarom beheerders en moderators van dit forum zo gigantisch op de regels modereren. En kom nu niet met op freebie servers en verre buitenlandse servers ging het allemaal zo goed en kon niemand gepakt worden. In het satellietwereldje lekt zo beetje alles als je er maar goed en ver ingeburgerd is. Je mag van mij weten dat providers enkele goede en betrouwbare bronnen hebben in het Nederlandse maar ook buitenlandse satwereldje.

Ook ik vind dat er soms wel heel erg op de streep wordt gemoddereerd op momenten waarop ik het misschien niet zou doen. Maar aan de andere kant als jij wist welke grote prioriteit een site als Duck heeft bij betaaltv providers dan had je misschien op dat moment ook wel zo streng of misschien nog strenger gemodereerd. Met andere woorden je bent hier een gast. En je moet derhalve aan de regels houden welke de gastheer stelt. Vind je die te zot voor woorden dan sta niemand je in de weg om geen gast hier meer te wezen. Klinkt misschien hard en is misschien ook hard maar zo is het wel.

Denk je dat je dit onzin vind en vind je dat alles nog hetzelfde kan als vroeger. Jongens maak je eigen onsterfelijk bij vele mensen en begin liever vandaag dan morgen een site als duck in de vroegere dagen. Je bent zo het mannetje in heel Europa en je hebt heel veel vrienden. En je weet denk ik ook na een maandje precies wat hier bedoeld wordt in dit verhaal en denkt er waarschijnlijk net zo over als de beheerders en moderators hier.

Ik hoorde gisteren iemand over deze thread en over deze site zeggen "het is net een ballenbak daar" . Ik kan me na dit allemaal gelezen te hebben me het nog voorstellen ook dat iemand dat zegt.
 
erg jammer dat dit board nu vergeleken wordt met een ballenbak
ik neem dan aan de ballenbak van de mac-donalds
helaas kan je het niet zeggen het forum met ballen
want een helehoop lopen maar te klagen dat helemaal niets meer mag :(
waar zijn nou dan die mannen met echte BALLEN ??? kom op stel een plaats beschikbaar waar een forum kan draaien waar OVERAL over gesproken mag worden .. kijk dat gebeurd helaas niet :(
ik kan duck best berijpen .. maar dat zal wel komen omdat ik het eens van hun kant bekijk (ik heb webruimte zat ik kan zo een forum beginnen maar ik kijk nu op dit moment wel ff uit met al dat gecontroleer en illegale praktijken zoals het proberen te openen van seca2 <<< voorbeeld.
wees eens eerlijk (de mensen die lopen te klagen) willen jullie het risico lopen om je forum te moeten sluiten en dan nog aangeklaagt worden met als gevolg vette boetes te gaan betalen ????
zo ja kom op dan en stel een plaats beschrikbaar
zo nee ?? niet klagen maar meedenken in welke situatie duck nu zit.
wat ik helemaal jammer vind is dat men hier eerst volop aan het klagen was over ***4all daar mocht niets en kreeg je om een dom ding al een ban
nu zijn de regels hier wat strenger .. en nu is duck ineens een ballenbak en mag er op ***4all wel weer van alles :(
ik denk zelf tot dat de druk van de ketel is het hier nog wel ff streng blijft
zodra het weer rustig is in de satwereld en men echt weet wat wel en niet kan dat er een hoop ineens weer zeggen JEETJE dat duckforum is best goed.
ik zit hier prima naar mijn zin en als ik vragen heb waarvan ik denk dat het niet mag dan doe ik dat wel via PM.
sorry als ik op vele pikkies getrapt heb maar zo denk ik er even over
verder have fun hier en DUCK ga zo door.
 
Ja er is zeker nog een forum waar je vrij uit mag spreken gelukkig wel daar mag je wel over c*n*x of d.............+ of andere conderingen of hoe je nu een c@m moet l@den enz daar word eigelijk helemaal niet moeilijk gedaan alleen geen zakkelijke links dat is begrijpelijk maarja stuur maar een ..................... m dan mail ik de link wel mag niet he foei.




ik lees en lees en verwonder mij iedere dag weer ?

mvg hutch
 
alles ik in de plaats van duck ben moet ik dat doen
om problemen te voorkomen
het is niet makkelijk hoor! zo alles veel gezegt en regels zijn regels
dat moet men acsepteren ik begrijp wat duck meent het moet niet van zijn kant komen
bij andere boorden woordt ok niet veel gezegt :rolleyes:
ik ben een lied van bijna 10 of 15 boorden
okee je kunt wel op andere boorden over alles praaten daar ben ik met je eens!
maar zonder resultaaten ,en wat heb je draan voor herhaalen is onzin
het is een begrijpelijk situatie zolang er nieks bekend bij andere boorden
dan is het hier ok verboden
grtz roufa!
 
We zijn de 50 replies gepasseerd. Een leuk aantal voor dit onderwerp om de draad te sluiten. We kunnen hier nog dagen over doorgaan; wij denken dat het meeste wel is geschreven.

We moeten ons nu haasten voor het eendenoverleg...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan