Het verplaatsen heeft er mee te maken dat we er vaak genoeg op gehamerd hebben dat in het Nieuws en Info forum alleen nieuws en info komt.
Ook is vaak genoeg aangekaart dat als iemand niet weet waar hij iets posten moet, dit ofwel in Kletspraat ofwel in Beginners gedaan moet worden.
Als laatste punt staat volgens mij in de regels vermeld dat men vragen over het board naar het e-mail adres kan sturen of in de kletspraat kan stellen.
Van een SM mag verwacht worden dat hij van deze regels op de hoogte is, dus we snappen niet waarom jij vraagtekens plaatst bij het verplaatsen van de post.
Terugkomend op je vraag heb ik gezien dat ik het niet 100% juist beantwoord heb. Het kan zijn dat men taalfouten in een post maakt, men kan in principe dus in de forums geen posts editten, doch men heeft een korter periode de tijd om dat -wel- te doen.
Als je binnen 2 minuten probeert een verbetering aan te brengen, dan moet dat lukken, in welk forum dan ook. Na die tijd is editten alleen nog mogelijk in de genoemde forums.