Editten

S

Satslope

Hi BT. Kun je in de nieuwe versie van het BB het zo maken dat we een eigen bericht kunnen editten? Desnoods alleen de SM's.

Ik wilde ergens nog wat bij zetten maar dat gaat niet.

thanx.

 
Dan zet je toch in een nieuwe reply de aanvulling of wijziging erbij?

 
Dat heb ik ook gedaan. Maar er zit die mogelijkheid op, waarom em dan niet gebruiken?

 
Er is bewust voor gekozen om het editten niet te gebruiken.

Dit omdat het vreemde threads kan opleveren als een post geedit wordt als er al een reply op is geweest.

En dit is overigens geen nieuws of info, even verplaatst dus.

 
Exact, goed uitgelegd Activ.

Als ik me niet vergis staat dat trouwens ook ergens al uitgelegd in een andere posting.

Uitsluitend in download/links en faqs forum is het mogelijk om de eigen post te editten.

Als ik me niet vergis is dat ook nog mogelijk in het tekoop forum.

 
Hmm.. stel ik een serieuze vraag, wordt ie naar "Kletspraat" overgeheveld. :sad: Ik wist eerlijk gezegd niet waar ik die kon stellen dus vandaar in het nieuws bord.

Wat betreft de uitleg, die kan ik wel begrijpen. Als je net iets post en je verbetert het is er niks an de hand, maar als er al reakties op zijn kan het er raar uit gaan zien ;)

 
Het verplaatsen heeft er mee te maken dat we er vaak genoeg op gehamerd hebben dat in het Nieuws en Info forum alleen nieuws en info komt.

Ook is vaak genoeg aangekaart dat als iemand niet weet waar hij iets posten moet, dit ofwel in Kletspraat ofwel in Beginners gedaan moet worden.

Als laatste punt staat volgens mij in de regels vermeld dat men vragen over het board naar het e-mail adres kan sturen of in de kletspraat kan stellen.

Van een SM mag verwacht worden dat hij van deze regels op de hoogte is, dus we snappen niet waarom jij vraagtekens plaatst bij het verplaatsen van de post.:)

Terugkomend op je vraag heb ik gezien dat ik het niet 100% juist beantwoord heb. Het kan zijn dat men taalfouten in een post maakt, men kan in principe dus in de forums geen posts editten, doch men heeft een korter periode de tijd om dat -wel- te doen.

Als je binnen 2 minuten probeert een verbetering aan te brengen, dan moet dat lukken, in welk forum dan ook. Na die tijd is editten alleen nog mogelijk in de genoemde forums.

 
Hi BT.

Hm, lees jij ook alles wat je op je tafel krijgt? Ik had het dus kunnen weten, oke..

Ik had wel geprobeerd te editten vlak na het posten maar dat zal dan net te laat zijn geweest. Mooi dat dat kan en goed om te weten ;)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan