Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Big-Henk;193387 zei:Dan loop je automatisch met je lippen in de wind om ze te koelen.
Bones;193409 zei:Ze heeft inderdaad mooie koelribben (net zoals mijn 6-3 waaierkop die ik vroeger op mijn Z?ndapp had)
Big-Henk;193410 zei:Die had ik er vroeger ook op, met een 80cc cilinder en een korte krukas..
Heette volgens mij toch Breidwand?
Liep geweldig, kwam in de derde versnelling nog met het voorwiel van de grond en dat voor zo'n lompe brommer (oud model met grote langwerpige koplamp) wat het eigenlijk was..
Helaas heb ik er destijds teveel van gevergt en het blok uit z'n voegen gescheurd..
stephopper;193416 zei:Toch waren die duitse 80 cc blokken met 5 bak perfeckt. alleen het frame was achter zwak.
stephopper;193416 zei:Ik had eerst ook die oude type met sleutel boven in de koplamp die deels over het stuur liep.met een kleine rechthoekige KM teller.
stephopper;193437 zei:alleen 1 keer per jaar naar woldendorp kermis en muziek de rest vertoefden we in winschoten/vlagtwedde/wedde/nieuweschans/oude pekela/oostwold.dat was ons gebied en hebben er veel beleefd.
bert50;193446 zei:Ik snap er nix meer van, hebben wij het over het niet aanwezig zijn van een fiets en dan beginnen anderen over bromfietsen te zeuren.
Maar dat zal ik wel aan mijn leeftijd toeschrijven.
stephopper;193472 zei:B.W Henk ik herinder me nog een tijd dat soortelijk draaimolen hier in het dorp draaide waar iemand aan het bakkie werd vast gehouden en zo,n zwieper kreeg dan zij op het dak belande en er met een gebroken arm vanaf kwam.![]()
stephopper;193475 zei:en keken meestal als de rokjes van dragers omhoog waaiden.![]()