Een Albino heeft rode ogen... (16+)

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
800
Punten
113
Leeftijd
60
Maar een Albina heeft bruine... :sex:

Deze is niet wit dus dat is helemaal geen Albina, je wilt weer proberen de mensen knollen voor citroenen te verkopen.
Dit is gewoon een blanke bosnimf.:biggrin:

Nee BT dit is geen Bosnimf, maar een dame dioe naar de plastiekchirurg moet voor een binnen en buiten banden revisie.
Op dit moment kun je het alleen gebruiken als Fietsenrek.

PS. waar is de fiets trouwens?

Als "natuurliefhebber" zie ik gelijk dat de goudreinetten
bijna geplukt kunnen worden.

Die fietsenstalling lijkt me overigens overvol.:biggrin:

Multispeed

Er was toch sprake dat de belgiesche mosselen niet fris waren?of zou dit een zeeuwse mossel zijn.
Die zijn nl. wel voor consumtie. alleen als ze tot de schelp uit hangen zijn het tweede hansjes.
Een soort van gaar(n):sex:keuken.

Nee doe mij maar een stevige boerin met een jumbo kokosmat voor de deuze.:kont:
vg/sth.

zou er ook wat aan de hand wezen met je als je zulke lippen had ?

Kijk dat ie surinamers met zulke grote (mond)lippen rond lopen, dat komt gewoon van die Maddam Jeanette pepertjes. Dan loop je automatisch met je lippen in de wind om ze te koelen.

Zou zij ook iets met Maddam Jeanette pepertjes hebben gedaan dan??? :biggrin:

Big-Henk;193387 zei:
Dan loop je automatisch met je lippen in de wind om ze te koelen.

Ze heeft inderdaad mooie koelribben (net zoals mijn 6-3 waaierkop die ik vroeger op mijn Z?ndapp had)

Groetjes,
Bones

Bones;193409 zei:
Ze heeft inderdaad mooie koelribben (net zoals mijn 6-3 waaierkop die ik vroeger op mijn Z?ndapp had)

Die had ik er vroeger ook op, met een 80cc cilinder en een korte krukas..
Heette volgens mij toch Breidwand?
Liep geweldig, kwam in de derde versnelling nog met het voorwiel van de grond en dat voor zo'n lompe brommer (oud model met grote langwerpige koplamp) wat het eigenlijk was..
Helaas heb ik er destijds teveel van gevergt en het blok uit z'n voegen gescheurd..

Big-Henk;193410 zei:
Die had ik er vroeger ook op, met een 80cc cilinder en een korte krukas..
Heette volgens mij toch Breidwand?
Liep geweldig, kwam in de derde versnelling nog met het voorwiel van de grond en dat voor zo'n lompe brommer (oud model met grote langwerpige koplamp) wat het eigenlijk was..
Helaas heb ik er destijds teveel van gevergt en het blok uit z'n voegen gescheurd..

Ja dat waren breedwand cylinders je had ze met geforseerde koeling 5,2 pk en met rijwindkoeling 6,3 pk. en in bijden een zuiger met 1 L veer. 20 mm carburator met verstelbare sproeier (zo,n lange koperkleurig) die kon je onder het rijden stellen.

Maar deze org. blokken waren er slecht op berekend en vrat krukas lagers. ook brak vaak de as van de tandwiel aan de blok kant.

De grondplaat van de ontsteking gingen we opvijlen zodat je meer voorontsteking kon creeren.

Toch waren die duitse 80 cc blokken met 5 bak perfeckt. alleen het frame was achter zwak.

Ik had eerst ook die oude type met sleutel boven in de koplamp die deels over het stuur liep.met een kleine rechthoekige KM teller.

Heb er veel aan gesleuteld en kon het bijna met ogen dicht. binnen 1 uur had ik blok uitelkaar en weer inelkaar met nieuwe lagers of assen. want tenslotte wilde je weer knallen.

En toen we rookten en hadden geen vuur draaiden we de bougie eruit daar lieten we een beetje benzine overlopen legden hem op cylinder en de pendalen ff in het rond tot dat de benzine ontvlamde en hadden het cigaretje er ook nog eens bij aan.:biggrin:

vg.sth.

stephopper;193416 zei:
Toch waren die duitse 80 cc blokken met 5 bak perfeckt. alleen het frame was achter zwak.

Inderdaad een broer van mij had zo'n Duitse die onder de motoren vielen een kanarie gele weet ik nog.

stephopper;193416 zei:
Ik had eerst ook die oude type met sleutel boven in de koplamp die deels over het stuur liep.met een kleine rechthoekige KM teller.

Ik had er dus ook zo ??n een goudkleurige en m'n oudste broer had hem voor mij opgevoerd met zo'n breedwant en een korte krukas.
Daar was hij goed in, die was altijd al aan het sleutelen en later in de autoracerij.
Die hadden van grote beetje driehoekige deksels aan de zijkant, met van die grote schroefknoppen en als je dat open draaide had je er nog geneens fatsoenlijk opbergruimte achter zitten. En zo'n doorlopende achterlamp in het witte spatbordgedeelte.

Ik ging een keer samen met een verkering van toen 's avonds naar de disco en reed in het donker door een diepe plas water op het fietspad.
We waren niet alleen kletsnat, maar konden ook gelijk lopend naar huis.
Door het water was de condensator op de ontstekingplaat kapot gegaan.
En omdat het hier in het Noorden (bij Delfzijl in de buurt Siddeburen) was kon je ook gelijk heel wat kilometertjes lopen.
Dat was ook gelijk het einde van mijn verkering toen, die slet hoefde mij niet meer omdat ik een pruts brommer had en door dat eind lopen hebben niks kunnen uitvreten in het donker. Ze stapte gewoon op de bus en ik heb haar nooit meer gezien, kan er nu (30 jaar later) nog wel om janken hahahahaha. Die had namelijk een paar enorme tieten en was mooi.. :biggrin: :biggrin:

@Henk Ja die driehoekige deksels daar zat een grote luchtfilter achter en je kon daar ook nog wat boord gereedschap in meenemen.

En vele blondienes heb ik ook achterop gehad (stond ik stil zaten ze voorop)maar de meensten gingen maar eenmalig mee omdat ze geen schoeisel om de voet hielden.:biggrin:

En heb daar dus ook niemand van overgehouden.:neenee: pas toen ik autorijbewijs kreeg en een auto bezat kwamen we in een andere tijdperk.:sex:

En ja lopen daar in die genoemde plaatsen is geen lolletje erg uitgestrekt gebied. nee zelf kwam ik daar nooit. alleen 1 keer per jaar naar woldendorp kermis en muziek de rest vertoefden we in winschoten/vlagtwedde/wedde/nieuweschans/oude pekela/oostwold.dat was ons gebied en hebben er veel beleefd. op laatst zaten we ook in leer en dorpen.maar de vrouwtje,s waren niks. ze hadden meer hun geloof dan om liefde te bedrijven waar we vol van zaten.dus gingen we alleen voor de biertje,s :drink: die ook daar lekker smaakten.:jajaja:

Mooie tijden aan gehad. en elk heeft wel iets uit die jeugd tijd wat je altijd bij blijft.:cool:

Vg/Sth.

stephopper;193437 zei:
alleen 1 keer per jaar naar woldendorp kermis en muziek de rest vertoefden we in winschoten/vlagtwedde/wedde/nieuweschans/oude pekela/oostwold.dat was ons gebied en hebben er veel beleefd.

Woldendorp stond ik in die tijd altijd onder de zweefmolen op de kermis.
Ook in Oostwold(voetbalveld), siddeburen en winschoten(tegenover de AH)
In 1982 heb ik er voor het laatst zelf met m'n eigen zweefmolen gestaan, die ik toen had.
Die zweefmolen vind je nu jaarlijks terug op de Parade in den haag en/of rotterdam.
Ik zag hem laatst nog op tv in den-haag volgens mij met allerlei rode, gele en blauwe kleuren..

Ik snap er nix meer van, hebben wij het over het niet aanwezig zijn van een fiets en dan beginnen anderen over bromfietsen te zeuren.

Maar dat zal ik wel aan mijn leeftijd toeschrijven.

bert50;193446 zei:
Ik snap er nix meer van, hebben wij het over het niet aanwezig zijn van een fiets en dan beginnen anderen over bromfietsen te zeuren.

Maar dat zal ik wel aan mijn leeftijd toeschrijven.

Snap het ook niet meer bert ligt aan onze leeftijd denk ik sex op een brommer is geen kunst nee sex in een volkswagen is hetzelfde als trombone spelen in een telefooncel, waar gaat het eigenlijk over.

Het kan een kwestie van leeftijd zijn (vergeetachtig)want waar het over bromfietsen gaat e.d speelde zich af in een andere tijd en leeftijd.

Ik weet best als je op een bepaalde leeftijd zit dat je een half jaar van te voren moet aanvragen om trombone te spelen in een andere vorm op de duur verwaterd en droog komt te staan.

Sommige verleren het snel maar er zijn ook enkele die het met een bepaalde leeftijd weer oppikken (70) en weer in de jeugd komen.tenslotte elke leeftijd heeft zijn charme in voor en nadelen.:jajaja:

Tenslotte zijn overal hulpmiddelen voor. zal ik eentje noemen een belgische dildo. ook wel genaamd Bromfiets.:biggrin:

Heren suc6 en beterschap.:zwaai:

B.W Henk ik herinder me nog een tijd dat soortelijk draaimolen hier in het dorp draaide waar iemand aan het bakkie werd vast gehouden en zo,n zwieper kreeg dan zij op het dak belande en er met een gebroken arm vanaf kwam.:mad:

Mvg.Sth.

stephopper;193472 zei:
B.W Henk ik herinder me nog een tijd dat soortelijk draaimolen hier in het dorp draaide waar iemand aan het bakkie werd vast gehouden en zo,n zwieper kreeg dan zij op het dak belande en er met een gebroken arm vanaf kwam.:mad:

Dat is dan zeker niet in een jaar gebeurd dat ik aanwezig was, dat zou ik me dan zeker kunnen herinneren.. Zeker weten vervelend als dat gebeurd...
Ik vond het vroeger ook erg als er iets gebeurde en m'n baas deed alsof geld verdienen belangrijker was en ze dan gewoon nergeerde en riep "door draaien"
Was dat in Woldendorp dan?

Ik heb dat ??n keer mee gemaakt in het dorp 't Zand, waar een jongetje door een volwassen dronken kerel die achterin zijn bakje ging zitten en dat jochie er bijna uit duwde.
En m'n baas destijds gewoon bleef doordraaien.
Ik werd razend op hem en heb de weerstand (waarmee je de molen mee op gan brengt) uit de bak getrokken om de molen te stoppen en die dronken zatlap uit de molen weggetrapt.
Ik werd daar in het dorp door zijn ouders toen als een soort held bekeken, maar ik vond dat niet door de beugel kunnen en heel normaal dat ik dat moest doen.

Mischien heb ik het daarom ook niet gered toen ik zelf een molen had, omdat ik niet hard genoeg in dat wereldje ben.
Kan me nu ook niets meer schelen, die tijd is voorbij...

PS.. >Dit< was mijn zweefmolen toen..

Nee was niet in w.dorp maar in scheemda daar draaide altijd dezelfde molen was toen al een oudere man en zeer bekend in naam helaas weet ik zijn naam niet meer hij had veelal een kleine jongen bijzich van onze leeftijd toen (16) jaar volgens mij ging die molen van generatie op generatie.

En in die tijd hadden ze de veiligheid niet erg hoog in vaandel. en vooral met kroeglopers ging het vaak een keer mis liepen zo het draaigebied binnen en kregen een mep van bak of voeten. ik vond het altijd enge dingen. vooral als er enkel iemand inzat van tenger postuur en waarvan het bakje vrijlang werd vastgehouden en een enorme zwiep kreeg.

Trouwens die foto van de molen herken ik niets aan want ik vond ze allemaal op elkaar lijken in die tijd. en keken meestal als de rokjes van dragers omhoog waaiden.:lol:

vg/sth.

stephopper;193475 zei:
en keken meestal als de rokjes van dragers omhoog waaiden.:lol:

Haha inderdaad dat was voor mij ook vaak een interessant gezicht als ik ervoor ging staan om zo'n bakje op te duwen en af en toe schoot m'n hand soms ook uit, maar ja daar kan je dan ook niks aan doen.. :biggrin:

Kijk langzamerhand komen we alweer een beetje op het gebied van de twee oudjes die hun fiets kwijt zijn hier met rokjes omhoog waaiend enzo.. :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan