Een paar vraagjes

Opeltje,

Dreamview werkt nu, ik heb het programma van deze site gedownload en het werkte niet, nu na tip van jou alles o.k., bedank.

BlackTiger,

Ik waardeer je opmerkingen en vragen, daar heb ik geen moeite mee.

Als ik daar moeite mee zou hebben zou ik geen vragen op een forum plaatsen, als je alles zou kunnen en beter weten hoef je ook geen vragen te stellen.

Ik stel graag vragen en als ik kan helpen doe ik dat ook, van deze materie heb ik weinig kaas gegeten maar zonder het stellen van deze vragen gaat het ook wel maar ik heb de stelling, "het buiskruit is al uitgevonden" daar moet je gebruik van maken.!!

>> Er is altijd wel iemand die meer weet, ervaring heeft dan jezelf. <<

Mvrgr. Dick

-------------------------------------------------------------------------

>>>> Nooit te oud om te leren! <<<<

Hoi Dick.

Hopelijk heb ik geen misverstandje gekweekt hier. Ik waardeer ook zeker je vragen, mijn nieuwsgierigheid omtrent je beweegredenen om iets op afwijkende manier van standaard te plaatsen is dan ook zuiver gegrond op mijn leergierigheid en daaruit voortvloeiende nieuwsgierigheid.

Vandaar dat ik het ook zeer op prijs stel dat je de beweegredenen ook noemt.

Want ik ben net als jou dezelfde mening toegedaan, je kunt altijd leren. Mensen die niet vragen leren niets bij en mensen die wel vragen verruimen hun kennis en leren ook. Daarnaast is men nooit te oud of te ervaren om bij te leren, net als in feite je laatste stelregel ook aangeeft.:)

Hopelijk spoort dit andere gebruikers ook aan om vragen te stellen want met vragen helpt men niet alleen zichzelf, maar ook anderen, zelfs mods en admins.

Ben ik blij dat ik de Wvefrontier T90 nog niet heb geplaatst, een oude SAB schotel, met plastic bevestiging en dunne buis waar de lNB aanzit is eerst gewokkeld en daarna heeft hij vliegles genomen. De kabel lag op het balkon en die ging ook mee. Je kunt er niet eens meer een wok van maken. Kortom rotzooi.

Mvrgr. Dick

-------------------------------------------------------------------------

>>>> Nooit te oud om te leren! <<<<

BlackTiger,

Weet je misschien ook waar ik Gemini kan vinden, we hebben het er al eens eerder overgehad en ik gebruikte PLI en jij dacht ik Gemini.

De laatste versie van PLI geeft bij mij af en toe een mininuut stilte en dat is naar, nu schijnt Gemini inmiddels ook een goed besturing te hebben!

Het maakt mij niet uit wat het is als het maar eenvoudig is en goed werkt.

BlackTiger,Weet je misschien ook waar ik Gemini kan vinden, we hebben het er al eens eerder overgehad en ik gebruikte PLI en jij dacht ik Gemini.

De laatste versie van PLI geeft bij mij af en toe een mininuut stilte en dat is naar, nu schijnt Gemini inmiddels ook een goed besturing te hebben!

Het maakt mij niet uit wat het is als het maar eenvoudig is en goed werkt.
ik weet niet of je de link mag plaatsen, maar ik gok het er maar op:

http://www.i-have-a-dreambox.com/

groeten opeltje

Help me met cardsharing

dit is wel erg kort door de bocht....alleen interne carsharing kan en mag hier besproken worden. is dit de bedoeling? aan je andere postings te zien denk ik van niet.....

ik weet niet of je de link mag plaatsen, maar ik gok het er maar op:groeten opeltje
Bedank, link opgeslagen, gaat hem morgen proberen.

Heb jij ervaring met Gemini??

Je kunt ook http://www.dreamboxworld.com bij je favorieten zetten, daar haal ik hem normaliter vandaan.

Overigens kun je hem voor de 7020 en de 500 ook gewoon hier van Satellite Fun downloaden uit onze downloadsectie.

@anramjia: a.u.b. geen vragen stellen in een topic wat door een ander gestart heeft tenzij het omtrent exact dezelfde vraag/probleem gaat want anders heet zoiets topic-stealing.

Voor je eigen vragen dus a.u.b. een nieuwe thread starten in de juiste forum sectie. Verder sluit ik me wat dit betreft aan bij wat Ptje al geschreven heeft.

Bedank, link opgeslagen, gaat hem morgen proberen.Heb jij ervaring met Gemini??
gemini heb ik een aantal keren draaiend gehad. op een een of andere manier heb ik persoonlijk toch de voorkeur aan pli.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan