D
daktary
Opeltje,
Dreamview werkt nu, ik heb het programma van deze site gedownload en het werkte niet, nu na tip van jou alles o.k., bedank.
BlackTiger,
Ik waardeer je opmerkingen en vragen, daar heb ik geen moeite mee.
Als ik daar moeite mee zou hebben zou ik geen vragen op een forum plaatsen, als je alles zou kunnen en beter weten hoef je ook geen vragen te stellen.
Ik stel graag vragen en als ik kan helpen doe ik dat ook, van deze materie heb ik weinig kaas gegeten maar zonder het stellen van deze vragen gaat het ook wel maar ik heb de stelling, "het buiskruit is al uitgevonden" daar moet je gebruik van maken.!!
>> Er is altijd wel iemand die meer weet, ervaring heeft dan jezelf. <<
Mvrgr. Dick
-------------------------------------------------------------------------
>>>> Nooit te oud om te leren! <<<<
Dreamview werkt nu, ik heb het programma van deze site gedownload en het werkte niet, nu na tip van jou alles o.k., bedank.
BlackTiger,
Ik waardeer je opmerkingen en vragen, daar heb ik geen moeite mee.
Als ik daar moeite mee zou hebben zou ik geen vragen op een forum plaatsen, als je alles zou kunnen en beter weten hoef je ook geen vragen te stellen.
Ik stel graag vragen en als ik kan helpen doe ik dat ook, van deze materie heb ik weinig kaas gegeten maar zonder het stellen van deze vragen gaat het ook wel maar ik heb de stelling, "het buiskruit is al uitgevonden" daar moet je gebruik van maken.!!
>> Er is altijd wel iemand die meer weet, ervaring heeft dan jezelf. <<
Mvrgr. Dick
-------------------------------------------------------------------------
>>>> Nooit te oud om te leren! <<<<