Eerste posting

K

kroket2004

Allemaal hallo..

Dit is mijn eerste posting op dit board.
Ik heb hier eerst met volle verbazing gelezen dat er een site is waar alle codes op komen te staan.
Ik weet niet of het waar is vandaar dat ik het maar zo vraag, mischien willen jullie mij wel een beetje op weg helpen, want ik heb vorige week een Xtreme en een draaibaar schotel aangeschaft, ik heb al veel gelezen over bepaalde kaartjes maar snap er geen hout van...

Welkom kroket 2004 zal ik de eerste wel wezen, veel plezier op deze onzinnege offtopic, voor de rest kan je hier veel vinden. ook de zinnege dingen.

Pikkie....

Lees eerst eens wat er op dit board wordt verwacht. Ga naar Gebruikers info en lees daar hoe je dit board moet gebruiken.

Je kunt ook hier klikken

Dank u wel voor uw reactie ik zal zeker een studie doen op het board, maar er blijven altijd termen waar ik niets van begrijp,ik begrijp dus en neem me niet kwalijk woon sinds 14 dagen weer hier in Nederland, dat je geen keys of sleutels mag plaatsen.

Verder wil ik pikkie wat een naam hoe kom je der op bedanken voor zijn berichtje terug.

Heb je wel snel geregeld dan, binnen 14 dagen een adsl aansluiting.:biggrin:
Welkom!

welkom
en veel (leer) plezier
leer van andermans fouten
de truuk is : laat niemand wat van je leren
(maar onzin hoor welkom hier)

Dank je wel allemaal, ja ik heb binnen 14 dagen adsl was er al hoor mijn vriend had dat al geregeld voor me dus meneer Black tiger uw vraag ook weer beantwoord.

Thanks, maar a.u.b. geen meneer tegen me zeggen, daar hou ik niet zo van, dat klinkt zo oud. :)

Hahahaha meneer Tiger staat wel mooi bij je nu je moderator bent lol...

Hey BT,, had het nog niet gezegd maar gefeliciteerd met je promotie.

\_/ proost hehehehe :)

Hee Black Tiger hahah gelukt .
Het staat zo als het hoort te staan " Moderator ".
Nu alleen nog even de Avatar 80x80 maken en het is compleet.
Gefeliciteerd.

Cya ...

Hahaha LoL, thanks mensen, ja Ducky heeft vanmorgen de beslissing even laten weten.
Ik zie het niet als een promotie overigens, maar ik vind het wel leuk ook op het board "officieel" te kunnen handelen.
Een moderator is mijn ogen een onderhoudsmiep die uit oogpunt van zijn moderatorschap/taak wat meer rechten heeft.
Maar hij is niet meer dan een andere hobbyist, wij zijn allen hobbyisten en daarin zijn we gelijk, vandaar dat ik het niet als een promotie zie (effe uitgelegd voordat er vragen over komen).:)
Voor waar het bier naar toe moet en andere felicitaties kan men mij per pm een mailtje sturen voor mijn gironummer.:biggrin::biggrin::biggrin:

Nja.. Avatar 80x80..dat mag ie maximaal zijn, maar hoeft ie niet te zijn. Ik weet niet hoe groot ie is. Ik heb van een tweetal mensen een nieuwe gekregen, maar helaas was de ene veel te groot en daar bleef niets van over bij het verkleinen.
De andere is ook heel erg leuk, dat is een bewegende gif, maar ook die is qua maat te groot.
Deze heb ik proberen te verkleinen, en dat lukt ook, maar dan is de animatie er niet meer.;(
Dus als iemand nog een tip voor me heeft hoe te verkleinen en de animatie te behouden, hou ik me aanbevolen.;)

He Bt je mag dan wel moderator zijn maar je gaat natuurlijk niet alleen al dat bier opdrinken hehehehe zonder de pik.... no way...

Hmmzz hmzz... jah, eigen schuld, had ik dat maar niet zo openlijk moeten roepen he.. Oke Pik, je bent uitgenodigt, dan mag je hier mee komen drinken. Dan leg ik gelijk wat kroketten in voor Fred, dan kan die ook meekomen.:biggrin:

Hey feessie bouwen zonder mij :(

Pfff.. ja oke, mag jij ook komen, heb dadelijk alweer de tent vol zitten hier.:biggrin:

Ok BT maar alleen FEBO kroketten tis niet anders en echt bier en een fles wiskey voor Jack ach die nemen we zelf wel mee en dan gaan we die kersteend met wiskey maken....

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan