emulator en hummax

R

rouwdy

Hoi sat vrienden

Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe met emulatorrek.
Het probleem is dat zo gauw ik de interface (season 2) in de kaart sleuf prop van m?n hummi krijg ik een ''atr'' melding, gevolgt door een ''ver'' melding hierna een bericht ''emmparsed''en dan het werkelijk probleem denk ik ,''ecm signal bad''.
Wat kan ik hier aan doen, of doe ik verkeert.

Ik werk hier met de hummax 5400 loader 2.08 software van tuxon 3.2, en deze staat op cas1 in de epg ,verder seasons 2 interface met batterij en jumper, en de conjutter is een p4 2.8gig laptop met als compoort een usb naar com convertor van stlab.

emulatorrek staat in de juiste compoort
seca

sb20
art 9600
baud 9600
pa even
db8

irdeto

sb10
atr 9600
baud 9600
pa non
db8

(ook wallbanger loopt niet ,alleen als de fun kaart in de seasons interface zit leest deze wel goed mee)

Hoop dat iemand mij uit de brand kan helpen

Grtzzzzz Rouwdy

Ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem "Ecm Sig Bad" en dus geen beeld meer op de Hispasat. Ook via de fun kaart kreeg ik geen ontvangst meer. Ik heb daar de laatste files van l*x**t op gezet maar zonder resultaat. Ik moet er wel bij vertellen dat ik gisteren de gewijzigde pcm lijst erin heb gezet i.v.m. wincardemu te testen. Ondanks deze pcm lijst en de wijzigingen in de ini file krijg ik die ook niet aan de praat in mijn humax, nog meer mensen met deze ervaring ?

Ik heb hetzelfde probleem gehad toen ik overschakelde naar Tuh3.2 Heb er terug 3.1 ingezet en toen was het weer ok.
Probeer ook eens CAS2 als het op CAS1 niet werkt.
Heb het zelf eens werkend gekregen met CAS3....

Nog een tip, je hoeft niet iedere keer de season uit de ontvanger te halen. Gebruik gewoon 0 rcl .

Zou het kunne zijn dat de usb naar com convertor mij groote problemen geeft?
Ik heb nog niet gehoord of er mensen emulatorrek werkent hebben met een usb naar com convertor, ik zou heir ook graag wat over willen weten.

grtzzzzzzzzzz

Rouwdy
en alvast bedankt sat vrienden!!!!!!!!!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan