R
rouwdy
Hoi sat vrienden
Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe met emulatorrek.
Het probleem is dat zo gauw ik de interface (season 2) in de kaart sleuf prop van m?n hummi krijg ik een ''atr'' melding, gevolgt door een ''ver'' melding hierna een bericht ''emmparsed''en dan het werkelijk probleem denk ik ,''ecm signal bad''.
Wat kan ik hier aan doen, of doe ik verkeert.
Ik werk hier met de hummax 5400 loader 2.08 software van tuxon 3.2, en deze staat op cas1 in de epg ,verder seasons 2 interface met batterij en jumper, en de conjutter is een p4 2.8gig laptop met als compoort een usb naar com convertor van stlab.
emulatorrek staat in de juiste compoort
seca
sb20
art 9600
baud 9600
pa even
db8
irdeto
sb10
atr 9600
baud 9600
pa non
db8
(ook wallbanger loopt niet ,alleen als de fun kaart in de seasons interface zit leest deze wel goed mee)
Hoop dat iemand mij uit de brand kan helpen
Grtzzzzz Rouwdy
Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe met emulatorrek.
Het probleem is dat zo gauw ik de interface (season 2) in de kaart sleuf prop van m?n hummi krijg ik een ''atr'' melding, gevolgt door een ''ver'' melding hierna een bericht ''emmparsed''en dan het werkelijk probleem denk ik ,''ecm signal bad''.
Wat kan ik hier aan doen, of doe ik verkeert.
Ik werk hier met de hummax 5400 loader 2.08 software van tuxon 3.2, en deze staat op cas1 in de epg ,verder seasons 2 interface met batterij en jumper, en de conjutter is een p4 2.8gig laptop met als compoort een usb naar com convertor van stlab.
emulatorrek staat in de juiste compoort
seca
sb20
art 9600
baud 9600
pa even
db8
irdeto
sb10
atr 9600
baud 9600
pa non
db8
(ook wallbanger loopt niet ,alleen als de fun kaart in de seasons interface zit leest deze wel goed mee)
Hoop dat iemand mij uit de brand kan helpen
Grtzzzzz Rouwdy