En wat te doen als het doosje binnen komt

welke box heb je?
 
DM8000 en een DM500HD en DM800C
 
Wow allemaal enigma2. Heb je PiPZap ook al ontdekt op de dm8000 en split screen?
Verder voor alle boxen EPG Import (bij OoZooN heet de ipk: xmltv) en Suomipoeka plugins. Met deze laatste combinatie (EPG Import en Suomipoeka) kun je EPG Import bijvoorbeeld 's nachts laten uitvoeren via een tijdsinstelling en dan in Suomipoeka kun je- eveneens via een tijdinstelling - Enigma2 na de EPG Import laten herstarten. Verder heb je natuurlijk ook al de SIB en Dr. Watson plugins ontdekt....?

Indien je een beetje bedreven bent met de boxen moet je maar even contact opnemen, dan kunnen we je helpen met de oe 1.6 image van OoZooN dan starten je enigma2 boxen nog sneller op. Er zijn wel wat dingen anders (o.a. plugins installeren en verwijderen, auto mounten etc, etc.). Vandaar even - in voorkomend geval - contact opnemen via PM.
 
Ik heb nog niet zoveel uitgeprobeerd,nog geen tijd gehad.

Heb alleen de dvdplayer plugin geinstalleerd.

Vanvond zal ik de DM800C voorzien van ozoon image met cccam 2.1.4

En als ik tijd over heb de DM500HD ook nog even.
 
Heb nog wel een vraagje, hoe moet mijn C+ kaart er in.
vroeger in de db7000 moest hij op zijn kop er in en hoe moet het nu.
 
Zelfde manier , chip naar beneden gericht
 
Bedankt Luca.
Vogende vraag betref newcs server.
Op de DB7000 stond in /var/tuxbox/config/newcamd.conf en dezelfde file in /var/tuxbox/config/newcomd/newcamd.conf. Deze directories zijn bij enigma 2 niet meer aanwezig, dus waar laat ik ze nu.
 
Ik heb alleen Cccam draaien , en daar van staat de configfile in de map etc , ik zou ze daar eens plaatsen en uittesten, je kan ze altijd weer verwijderen als het niet werkt
 
we denken dat newcamd onder enigma2 niet draait. Alleen als server zal newcamd vermoedelijk werken.

probeer de config eens hier neer te zetten: /etc/tuxbox/config/newcamd.conf
en 2 identieke bestanden hebben zoals jij aangaf op je dm7000 is natuurlijk niet slim. Als je al 2 identieke bestanden nodig hebt moet je met symlinks gaan werken.

Dat doe je als je slim bent ook voor sommige emus die met /var/keys werken want /var/keys wordt onder e2 niet meer aangemaakt. De keys behoren in e2 nu eenmaal in /usr/keys. Dus dan maakt je een symlink van /var/keys naar /usr/keys en alle keys zet je in /usr/keys
 
Wat is dan de beste img volgens jullie?.
 
pipo;209342 zei:
Wat is dan de beste img volgens jullie?.

Voor het ogenblik OOZOON denk ik , draait hier een maandje en is zeer stabiel , de groene schermen die ik gehad heb waren puur mijn eigen leerfouten
 
pipo;209342 zei:
Wat is dan de beste img volgens jullie?.

Ik heb er ook het OoZoon in zitten, ben ook een nieuweling maar er best tevreden over.
Heb ook veel moeten leren, maar ook goede hulp gehad, waar ik zeer dankbaar voor ben.

Hij zeer stabiel, heb nog wel wat liggen stoeien met de HD kanalen, maar dat is nu onder de knie.
 
Wij draaien niet voor niets in al onze 5 dreamboxen OoZooN, waarvan 2 enigma2 oe 1.6 en allemaal de experimentele images.

@Bert50: Voor zover wij daar aan hebben bijgedragen: graag gedaan !
 
Hallo eenden team :Of een ieder ander die deze inmage heeft je geeft een inmage van Oozon state de art versie. Maar als ik druk bij HIER dan geeft hij aan kan de pagina niet vinden.Heeft iemand van jullie deze inmage,en wil je die dan A.U.B. mailen naar mij. gr joellie .
 
OoZooN zijn 500HD image vind je hier (dit is de laatste nieuwe van 12 sept. j.l.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan