Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve browser te gebruiken.
Ik heb een interface die je in een pci slot zit waar je twee common interface modules in kan prikken daar onder zit een mini jackplugje
Nu weet ik dat er ook die uitbreidings modulen zijn in een 31/2 inc behuizing maar die kon ik jammer genoeg nergens meer krijgen dus moest ik deze wel aanschaffen om een common interface te gebruiken maar ik twijfelt of er een infrarood oogje om moet of dat het een uitgang is voor een ac3 versterker maar ik heb hem net in gebouwd en ga wel ff het een en ander proberen maar toch bedankt
op de interface die ik heb zit ook zo'n ding maar die was bedoeld voor een voeding .......gebruik geen externe voeding voor je interface dat kan de huidige pc de kop kosten naar het schijnt dit heb ik van de leverancier
de pci versie dvb card heeft geen externe voeding nodig
dit is wat ik er van weet als ik het mis heb hoor ik het graag
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.