ext common interface kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

Robbie

Ik heb vandaag men common interface kaart binnen gekregen wie weet waar dat minijack plugje voor is voor een ab of ac3 ?

Robbie

 
moi

ik weet niet wat je bedoeld met ab of ac3

maar de interface die ik gebruik zit met een flad cabel aan de dvb kaart niks meer en niks minder

ik heb trouwens een hauppauge kaart met common interface

seca cam v.105 en euro ci cam (irdeto)

 
Ik heb hier ook een CI-uitbreiding die aan de voorkant van de computer zit in een vrije diskettestation gluuf .

Er zit daar een infarood oogje in verwerkt zodat je met een standaard Philips tv afstandbediening een aantal funcies

kunt bedienen.(up en down,geluid,mute)

Dit werkt alleen met de originele software en niet met de

DVB2000 live s.w.

 
Ik heb een interface die je in een pci slot zit waar je twee common interface modules in kan prikken daar onder zit een mini jackplugje

Nu weet ik dat er ook die uitbreidings modulen zijn in een 31/2 inc behuizing maar die kon ik jammer genoeg nergens meer krijgen dus moest ik deze wel aanschaffen om een common interface te gebruiken maar ik twijfelt of er een infrarood oogje om moet of dat het een uitgang is voor een ac3 versterker maar ik heb hem net in gebouwd en ga wel ff het een en ander proberen maar toch bedankt

Robbie

 
moi

op de interface die ik heb zit ook zo'n ding maar die was bedoeld voor een voeding .......gebruik geen externe voeding voor je interface dat kan de huidige pc de kop kosten naar het schijnt dit heb ik van de leverancier

de pci versie dvb card heeft geen externe voeding nodig

dit is wat ik er van weet als ik het mis heb hoor ik het graag

sal

 
hey salmonella wat voor Common interface hebbie? Bestaan er verschillende of gewoon 1 type waar je seca,irdeto,viacc,crypto CAMs in kan douwe?

 
moi

interface kan alles in als het maar een cam is

er kunnen max twee cam's tegelijk in

bijna alle kaarten zoals galaxy hauppauge maken gebruik van de zelfde common interface

 
sCYZo,

ik stel voor dat je nu een satellietboer gaat opzoeken,en je laat voorlichten over de Common interface en de toepassing ervan.

ik merk dat je met je 12 postings hier geen ruk verder komt.

in de satellietzaak kunnen ze je dat haarfijn uitleggen en laten zien.

en ja... ze zijn duur.

ik zou het op een normale satontvanger houden als ik jou was .

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan