extra explorer window langzaam

probeer eens terug vanaf nul

dus format en dan windows terug er op en onmiddelijk uittesten

zonder bijkomende programmas en dan kunt ge nog altijd een voor een de programmas terug zetten en telkens uittesten

als alles ook nog daadwerkelijk goed bolt

nog een vraag

heb ge een viruskiller (norton)in kombinatie met zone alarm dan heb ge ook problemen

tendoryu

 
nee er is geen pijl op te trekken soms heb ik het dagen niet en dan heb ik er wel last van.

heb wel norton virus killer maar geen firewall zelfs met een verse instalatie heb ik het zelfde dan wel en dan niet.

het is gewoon vreemd.

 
@cb0rmn, heb je soms usb-randapparaten aangesloten, of andere hardware die mogelijk een conflikt kunnen veroorzaken?

Ik zit namelijk meer te denken aan een hardware probleem die de vertraging veroorzaakt.

Misschien zou je , op je videokaart en netwerk kaart na, alles eens loskoppelen en zo min mogelijk drivers installeren bij het opstarten van Windows.

Zorg ervoor dat je ook de INF drivers van je moederbord geïnstalleerd hebt en indien mogelijk de "application accelerator", die je veelal bij Asus moederborden geleverd krijgt.

Controleer of je netwerkkaart geen problemen geeft omdat met name sommige 3-com kaartjes bij activering nog wel eens naar andere zaken kijken in plaats van naar het netwerk.

Als het geheel nu sneller opstart kun je stap voor stap alles weer aansluiten om te kijken waar het mis gaat.

Als de problemen blijven en je woont in de omgeving van Naarden dan kun je eens langskomen met je PC'tje, dan wil ik wel eens stoeien met dat probleem.

Geloof mij, ik heb nog nooit een PC-probleem niet op kunnen lossen! :biggrin:

 
ik heb de knoop maar doorgehakt.

en heb de hele boel geformateerd en heb de boel opnieuw geinstaleerd.

en het werkt weer als een speer.

ik hou nu ook op een kladje bij wat ik instaleer en waneer.

en tot nu toe geen probleem meer.

dus weer een beetje blij :)

ik wil vanaf deze kant iederen die gereageerd heeft bedanken voor zijn hulp .

thanxx.

groeten cb0rmn

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan