F1 seizoen 2023

Tja @boets ik sta normaliter om 13.30 op en in de winter wil het nog wel eens varieren naar iets later.
Ik was nu wel vroeg wakker maar kapot moe, vanmorgen ps rond 19.08 uur in slaap gevallen. Maar gelukkig was ik er op tijd bij om de start te zien, dat is toch altijd het mooist.

Voor de rest een hele nette race gereden. Jammer van die 5 seconden van Perez en ook dat hij die net niet dicht kon rijden ook. Achter Verstappen, die weer deed wat ie zo geweldig goed kan, was het hier en daar toch wel met enige regelmaat leuk spannend.

En dan weer een record aan gort. Maar liefst 1000 ronden aan kop, nou met de 3 laatste rondes erbij dus 1003 rondes. Dat iemand dat nog maar eens ziet in te halen. Knap! Dat ligt echt niet alleen aan een goede auto, maar ook goede strategie en bandenkeuze en zeer zeker ook de bekwaamheid van de coureur met o.a. de manier van rijden, bandenmanagement en waar hij zich nog meer mee bezig houdt tijdens en race, waar een coureur zich eigenlijk niet mee bezig hoeft te houden.
Dat geeft wel aan wat voor vakman dat hij is.

Helaas is het feest weer voorbij, we gaan nu een stille winter tegemoet en pas in maart komend jaar mogen we weer. Ben benieuwd naar de eerste races van volgend jaar.
 
Was weer een, mooie race!

Hopelijk volgend jaar weer terug bij Ziggo.
 
Ja dat zou wel zo prettig zijn inderdaad, hoeven we de telefoon er niet meer bij te houden voor het favoriete commentaar. :)
 
Heeft die zijn credits bij Ziggo dan verspeeld? Kennelijk heb ik iets gemist.....

Wat betreft de rechten, volgend jaar gewoon weer bij Viaplee.
 
?? Viaplee heeft 2024 volgens mij de rechten nog?

Olav Knol bedoel je? Die komt er niet weer in bij Ziggo
Ja de vraag is of ze die rechten nog houden nu zoveel mensen hun abo voorlopig opzeggen. Het zou natuurlijk kunnen maar men mag hoop hebben, toch? :)

Hoezo zou Olav niet meer terug komen bij Ziggo? Die zit nu zelfs nog elke keer in de studio, ik heb vermoedelijk ook iets gemist dan?
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan