F1 seizoen 2023

En toch vind ik dat hij gepiepeld is.

20 sec , Tijd genoeg voor een pitstop en eventueel vlak voor of net achter alonso.
Maar met rode banden is dat zo ingehaald .

Heb de laatste 5 ronden van Perez terug gekeken. Hij vraagt 1x wat is de fastest lap, maar niet of hij nog naar binnen kan voor een setje rood.

Dat is zeer merkwaardig voor iemand die uitstraalt dat hij voor de kampioenschap gaat. Zou zomaar 2 punten verschil minder zijn .
En wat betreft het risico voor een foute bandenwissel bij RB is bijzonder klein.

Het feit dat Perez wat de fastest lap is en NIET vraagt of hij naar binnen mocht voor rood. Zegt al genoeg hoe de opdracht naar hem is.


Maar voor de duidelijkheid , dit is mijn visie.
 
Maar met rode banden is dat zo ingehaald .
Achter Alonso. En als er iets mis gaat of iets te langzaam gooi je 18 punten weg om 1 punt te halen, ook al is het risico klein. Een punt wat toch al binnen het team zit. En hij is tweede rijder.
Als er wat meer tijd tussen gezeten had, dan hadden ze dat wel gedaan. Of wat verderop in het kampioenschap of zoals gezegd als het punt bij een ander team was geweest.

En zoals je zelf al zegt, hij vroeg zelf ook niet of hij nog naar binnen kon voor een setje rood. Waarom zou hij dat ook vragen als Max al dat punt heeft?
Ik vind dat niet merkwaardig omdat we nog in het begin van het seizoen zitten er kunnen nog zat punten gehaald worden. En Perez weet ook al dat ie bijzonder goed moet rijden om Max voorbij te kunnen streven.

Is het een opdracht? Dat weten we niet, zou kunnen, maar hij is tweede rijder en het is belangrijker om punten binnen te halen voor de constructeurstitel en voor RB dan 1 enkel extra punt voor een coureur dus het zou kunnen.

Maar ik denk toch niet dat ie daarom gepieped is, dat zijn team afspraken vermoedelijk als je 2de man bent. Als het punt bij een ander team gezeten had, dan was er misschien wel een kansje geweest dat ze het hadden geprobeerd.
Denk er wel aan dat die rode band maar 7 ronden mee ging en misschien korter omdat Perez dan meteen ook zou moeten gaan jagen op Alonso.
En dan moet je er in de laatste ronde nog maar voor blijven met een band die op is, kortom, teveel risico om die 18 punten af te staan.

Natuurlijk is het jouw visie dat mag uiteraard ook, dit is ook slechts mijn visie. Ik weet ook niet wat er binnen het team afgesproken is of niet, echter dit lijkt mij een logische stap.
Blijft koffiedik kijken, maar het is wel zo dat ik wel elke race kijk of Perez gepiepeld wordt want dat hou ik ook wel in de gaten, zeker dit jaar.
 
Voorsprong was idd 20 sec, maar ze gaven de verkeerde tijden door benodigd voor een pitstop.

Ze riepen allemaal 17 sec maar dat was exclusief de tijd dat je stilstond dus tel er 2,5 a 3 sec bij op dan zit je op 20 sec.

Als Perez graag rode bandjes erom had gehad de laatste ronden had ie harder moeten puschen 15 ronden voor het einde, dat heeft ie geprobeerd maar toen ging ie rechtdoor in 17 daarna was het gebeurd.

Als je erop gaat letten ga je zeker ergens zeggen dat ie gepiepeld wordt, gisteravond de analyse van Sky even gekeken daar zag je duidelijk wat er echt gebeurd was.

Perez kon de rondetijden van Max niet aan zelfs niet op de nieuwe bandjes, hij hield het 1 rondje vol en daarna was het rondje 3 tot 6 tienden langzamer de volgende 5 a 6 rondjes. Daarna kon hij weer 1 rondje de tijd van Max evenaren om vervolgens weer 6 rondjes te langzaam te zijn. Tot hij rechtdoor ging in 17 daarna was het echt gebeurd.
 
Ze riepen allemaal 17 sec maar dat was exclusief de tijd dat je stilstond dus tel er 2,5 a 3 sec bij op dan zit je op 20 sec.
Niet allemaal, ik had het commentaar van Olav op staan en die zei wel steeds 20 seconden minstens.
Is inderdaad wel mooi dat er van die analyses zijn die daar dan toevallig net naar gekeken hebben hoe dat zat met tijden en zo.

Niettemin kon hij wellicht op rode banden wel sneller, maar die gaan zoals gezegd maar 7 rondes mee, dan moet je van goede huize komen.
Desondanks kunnen er toch bepaalde afspraken zijn binnen het team dat er bijv. niets meer gedaan wordt als dat extra punt al binnen het team is.
We gaan dat in elk geval eens in de gaten houden. ;)
 
.Op dit moment lift ik als test op het account van F1 TV Pro van mijn zoon .
Lojkt goed tecdoen.Maar vrasg me toch af of we beiden naar de livestream kunnen kijken. Hij in Lely stad.En ikin de stad met 26 klinkers.

Volgens de beschrijving zeggen ze:

Bij F1 TV Pro is het namelijk mogelijk om op 6 verschillende apparaten ingelogd te zijn, maar kun je maar 1 stream tegelijkertijd van de daadwerkelijke race afspelen. Het platform laat hierover in hun kenniscentrum weten: ‘Je kunt live timing en de livestream naast elkaar bekijken.

kan iemand dit vertalen
 
kan iemand dit vertalen
Wat precies wil je vertaald hebben? Het verschil tussen live streaming en live timing?
Het ene is de race en het andere zijn de live tijden.
Je kunt wel met 6 apparaten tegelijkertijd ingelogd zijn, aangemeld, hoe je het wilt noemen.
Van die 6 apparaten kunnen er 2 tegelijk kijken naar het live gebeuren waarvan 1 apparaat dus de race kan zien en 1 apparaat de tijden. En dat is bij het Pro abo.
De andere 4 apparaten kunnen dan niets of misschien oude herhalingen kijken en zo maar geen live gebeuren in elk geval.

Is dat voldoende vertaald?

Oftewel, je kunt iet tegelijkertijd live kijken naar de Race.
Dat kan theoretisch met Viaplay wel las ik, want daar kun je ook met 2 apparaten tegelijk kijken, echter alles wat je wenst dus je zou dan ook met 2 apparaten naar de live race kunnen kijken.
Dat kan bij F1 TV Pro dus niet. Daar alleen 1 apparaat race en 1 apparaat de tijden.
 
Dat is wat ik bedoel. Je kunt op 6 devices inloggen ook tijdens de race . Maar er kunnen dus geen 2 devices naar de live race kijken.

Maw mijn zo'n kijkt live. Dan kan ik alleen naar de tijden of andersom.

Komend weekend gaan we toch kijken of dat zo is.

Zo niet dan wordt het voor mij stbemu
Thanks
 
Mijn zoon en ik doen het met viaplay en we kijken op twee adressen.
 
@janblues
Dat kan theoretisch met Viaplay wel las ik, want daar kun je ook met 2 apparaten tegelijk kijken, echter alles wat je wenst dus je zou dan ook met 2 apparaten naar de live race kunnen kijken.

Dat bevestigd dus dat het met Viaplay inderdaad wel kan. Probleem bij Viaplay is echter dat ie duurder is en ik hoor nog steeds klachten over hakkelingen bij Viaplay. Geen idee of dat waar is want ik weet niet of die mensen die daarover klagen met een abo kijken of op alternatieve wijze.
 
Ik heb ook viaplee via de bovenbuurvrouw (zij betaald dus ;) ) en kan niet anders zeggen dat het beeld okee is, dat geldt absoluut niet voor het geluid, ik vind die stemmen verschrikkelijk om te horen, los van het commentaar wat ze leveren.......
Olaf is ook niet zaligmakend maar ik mis hem echt wel. Gelukkig is er ook genoeg ander aanbod waarvan het commentaar wel te pruimen is.

Reclame tijdens een uitzending vind ik 'not done' ik las dat ziggo met gerichte reclame wil beginnen, dat wil dus zeggen dat het kijkgedrag gemonitord wordt, ik vraag me af in hoeverre dat volgens de privacy wet mag, gerichte reclame wil dus zeggen dat ze JOUW gedrag nagaan, en niet dat van een anonieme club.....
 
Reclame tijdens een uitzending vind ik 'not done' ik las dat ziggo met gerichte reclame wil beginnen
Niet alleen Ziggo, maar de hele Nederlandse TV branche heeft voor een nieuwe vorm overeenstemming gekregen lees ik in een artikel van een paar jaar terug.

Ik denk dat ze inmiddels zo ver zijn dat ze kunnen testen. Het schijnt dat KPN er ook al mee heeft getest enkele jaren geleden, maar dat niet doorgezet heeft.

Maar gezien er toch van bepaalde gegevens gebruik gemaakt wordt zal er door de Ziggo klant toch ergens op een of andere manier toestemming gegeven moeten worden hiervoor.
Ben eens benieuwd hoe dat verder gaat.

Echter voorlopig zendt Ziggo geen live F1 uit dus men zal er alleen bij reviews en andere sporten last van hebben.
 
Mij is nog niets gevraagd al hebben ze weinig aan mijn data, ik gebruik de Next alleen maar om het nieuws terug te kijken, live kijken doe ik bijna nooit en als ik al kijk gebruik ik de Ultimo4k.
Ik heb gelukkig nog keus uit eigen hardware maar met de opkomst van meer IPTV diensten zal dat ook niet meer eeuwig duren :(

Ik kijk de F1 via kanaal 200 (Viaplee) op Ziggo
 
Mij is nog niets gevraagd
Weet je dat zeker? Ik weet nog dat ze bij de installatie van de Next, volgens mij bij het ITV deel een soortgelijke vraag hebben gesteld om data te mogen verzamelen. Volgens mij zat het daar in.
Eerst had ik daar nee op gezegd, nadien gewijzigd in ja zodat het apparaat tenminste onthoud wat ik al gekeken heb. Alhoewel ik nauwelijks gebruik maak van ITV.
 
Ook hier maar dat had ook al eerder gezegd is het beeld is oke.
Idd. het commentaar ja dat vind ik ook niks. Glasvezel en Fiber.
 
Idd delen met viaplay lijkt te gaan zolang het duurt.
Maar het gaat mij om F1 TV PRO.
we gaan het de komende dagen testen dan weten we het zeker.
 
Jammer genoeg niet, F1 weekend is afgelast!
 
Jammer genoeg niet, F1 weekend is afgelast!
Hoe kom je daarbij , op NU.NL totaal overzicht hoe de race en testen met regen en wind gaan uitzien.

Het lijkt erop dat de Grand Prix van Emilia-Romagna gewoon kan doorgaan. De teams en officials reizen vooralsnog volgens planning af naar Noord-Italië. Wel moest het personeel dat het evenement opbouwt dinsdag het circuit verlaten vanwege de kans op overstromingen.
 
Laatst bewerkt:
Nieuws over F1 haal je bij de FIA of racingnews365, niet bij nu.nl, gpfans of gp33

racingnews365
 
Zojuist ben ik naar het journaal aan het luisteren en daar werd gezegd dat op dit moment nog niet van een afgelasting sprake was, maar dit wel nog overwogen kan worden als het weer slechter wordt.
Er werd gezegd dat er heel veel mensen zouden komen en dat er ook voor beveiliging moet worden gezorgd en dat wel gegarandeerd moet kunnen worden. Maar dat er vooralsnog niet afgelast werd.

Jammer dat de NOS zo achter loopt met het nieuws van 13.50 uur want diverse andere media (NRC, RTLnieuws, Het Nieuwsblad, Leeuwarder Courant zelfs en nog enkele anderen) weten dus wel al van de afgelasting.

Dus helaas.... :(

Maar in dergelijke situaties kun je ook niet racen.
FwTmGxnWAAEYGHE.jpg
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan