film,s downloaden

R

robino

Welk prog moet ik gebruiken om film,s te downloaden van het net ik gebruik MIRC .maar ik onbreek nog een prog

Alvast bedankt.

Hallo robino

er is over dit onderwerp al veel gescheven op dit board,
mischien even een zoekopdracht doen !!

ik download films via direct download of via nieuwsgroepen met
het programma grabit

kijk eens op tuts4u.com
suc6

Er is wel veel informatie verloren gegaan sinds de laatste down tijd van dit board,, gaat volgens mij niet verder terug dan 19 mei ofzo,, dus belangrijke postings zijn allemaal weg :(

Maar je kan er de nieuws servers voor gebruiken van je server bv.

Nee hoor Jack, het was niet eens nodig een backup terug te zetten, alle posts zijn er nog als het goed is.
Wat wel het geval was, was het feit dat ik de searchindex altijd leeg maak om een backup te maken (scheelt tientallen mb's) en vergeten was deze weer aan te maken.
Dat heb ik vanavond pas gedaan dus men kan nog eens opnieuw proberen.

films is een ruim begrip vcd,svcd,divx,xvid,dvdr

en nog een paar

Originally posted by simply
films is een ruim begrip vcd,svcd,divx,xvid,dvdr

en nog een paar

Sja het blijft een heel karwei om films te downloaden,
en is toch vrij tijdrovend bovendien.
divx zijn meestal niet om aan te kijken!!
je kunt wel werken met NZB files,
maar je moet toch je computer de hele dag aan laten staan.
En echt veel nieuwe films van goede kwaliteit vindt ik niet.
meestal zijn het films uit de videotheek.
of cam's of trailers met stukje zwart wit er in.
ik denk dat ik mijn film maar koop voor 9 euro
dat spaart tijd en een hoop elende!!!

OF !!!!

een ftp share site beginnen met andere duck leden.
kom op share die hap ;- )

is mischien een optie?

je kunt wel werken met NZB files,
maar je moet toch je computer de hele dag aan laten staan.
Hmmz.. NZB is voor news. Misschien moet je dan eens een sneller internet account nemen. PC de hele dag aan laten staan? Mwah... DVD downloaden gebeurd hier binnen 1 uur en 40 minuten en dan spreken we over de gemiddelde DVD op news die toch gauw toch nog 4,3 gigabyte is.
SVCD is nog geen 20 minuten (650 mb).:)
Dus pc hoeft niet de hele dag aan (is hier wel zo maar dat is omdat ik een beetje pc-gek ben), ligt gewoon aan je accountsnelheid.:biggrin:

FTP share site is leuk, maar het wordt onbetaalbaar vanwege de benodigde ruimte en vooral de bandbreedte, om nog maar niet te spreken van risico's die je loopt.

Bittorrent en news lijken toch nog de beste opties.
FTP ook, als je toegang tot dat soort sites hebt.
IRC kan ook best aardig zijn.
En als laatste helemaal onderaan de ladder de P2P programma's. Die zijn vrijwel allemaal traag, en als ze al snel zijn, dan zijn het nog altijd de nrs. 1 in het zetten van spyware bij installatie, verspreiding van virussen en trojans etc.

Originally posted by Black Tiger
Hmmz.. NZB is voor news. Misschien moet je dan eens een sneller internet account nemen. PC de hele dag aan laten staan? Mwah... DVD downloaden gebeurd hier binnen 1 uur en 40 minuten en dan spreken we over de gemiddelde DVD op news die toch gauw toch nog 4,3 gigabyte is.
SVCD is nog geen 20 minuten (650 mb).:)
Dus pc hoeft niet de hele dag aan (is hier wel zo maar dat is omdat ik een beetje pc-gek ben), ligt gewoon aan je accountsnelheid.:biggrin:

Bedoel jij hier de Alt Binaries mee van bv planet.nl
Die is bij mij echt niet zo snel hoor,, als ik een film wil downloaden met Agent of Newsbin van bv. AB.NL of andere dan duurd het toch bijna echt een hele nacht voordat ik het binnen heb hoor,, en ik heb hier adsl advanced van planet.

download alleen maar dvd's elke dag een stuk of 2 of 3 kwa snelheid al het een beetje goed zit een dvd'tje binnen 2 a 3 uurtjes

Originally posted by jack
Bedoel jij hier de Alt Binaries mee van bv planet.nl
Die is bij mij echt niet zo snel hoor,, als ik een film wil downloaden met Agent of Newsbin van bv. AB.NL of andere dan duurd het toch bijna echt een hele nacht voordat ik het binnen heb hoor,, en ik heb hier adsl advanced van planet.

jepp deze account heb ik ook!!!

ook van planet,en duurt ook de hele nacht
Het nadeel is dat ik een laptop heb, en die wordt snel warm
nauwja snel na 1,5 uur ongeveer

ik gebruik ondermeer het programma NZB leecher
je kunt op naam zoeken en bv zelf nzb maken!!! of ze zoeken met ftd

Deze openen met bv het programma Newsbin of NewsLeecher
je hoeft dan niet eerst de groep te update, het programma begint
meteen met downloaden dat scheelt tijd

@Jack: Ja dat bedoel ik er inderdaad mee, maar er zijn meer newsservers dan die van planet alleen.
Je kunt bijv. een payserver nemen.

Ik zit bij een uitstekende provider met prima newsserver.
De snelheid ligt zowel aan je eigen abo (dat van mij is 2-8mbit download) alsook aan het feit of je isp de newsserver verbindingen capped (snelheid beperkt).
Hier heb ik een dvd echt binnen op 1 uur en 40 mins, ongelogen.

Maar zoals ik al zei, dat is dus wel afhankelijk van bovengenoemde omstandigheden.

Ik weet niet of je maar met 1 draadje download, anders eens een van die proggies nemen die Kweetniet zegt, of Grabit proberen en dan zien met hoeveel draadjes je tegelijk kan downloaden, dat zou iets sneller kunnen gaan dan.

Bij mijn isp pomp ik met een continue snelheid van tussen de 775 en 812 kbyte/sec (dus kbyte en niet bit!).

Daar heb je gelijk in BT,, met Agent download je maar een draadje,, met newsbin doet die er al 2 tegelijk,, moet eens kijken of je dat in kan stellen met hoeveel tegelijk het kan.

En ja ben ook eindelijk lid van FTD en dat scheelt ook want daar word vaak een NZB meegepost en dan hoef ik inderdaad niet eerst die hele zooi steeds te updaten.

Originally posted by jack
Daar heb je gelijk in BT,, met Agent download je maar een draadje,, met newsbin doet die er al 2 tegelijk,, moet eens kijken of je dat in kan stellen met hoeveel tegelijk het kan.

En ja ben ook eindelijk lid van FTD en dat scheelt ook want daar word vaak een NZB meegepost en dan hoef ik inderdaad niet eerst die hele zooi steeds te updaten.

yep bij newsbin kan je in totaal 8 tegenlijk downloaden

sterker nog de ik krijg binaries.nl niet eens meer binnen het processen duurt hier 3 dagen en de pc wordt zo traag als maar zijn kan ,dit komt omdat binaries.nl zo groot is dat het niet te verwerken is de rest is geen probleem alleen de nl.....

zeker bij de pay server die ik heb daar blijft alles 10 dagen staan..

via @home server komt het wel binnen daar staat dan ook niet veel op

@mbon: des te meer reden om met nzb files te gaan werken of xpatch search te gebruiken.
Hoe langer de retentie, hoe groter de database die op je pc komt te staan om het te bewaren, hoe meer geheugen nodig is om die in te lezen, en bij te werken en hoe langzamer dus je pc.

Er zijn er zat die met een dikke pc en met 1 gig geheugen zitten om dat een beetje snel te laten lopen.
Maar als je headers moet blijven downloaden en je pc is niet al te snel en weinig geheugen, dan gaat het steeds meer kruipen.
Ik probee zoveel mogelijk zaken af te sluiten als ik met news begin, zodat dat proces zoveel mogelijk prioriteit kan trekken en dat gaat hier heel goed.
En ik heb maar een AMD2000+ met 512mb geheugen.

dank je BT mijn pc is voor zien van een amd 1900 en ook 512 mb geheugen maakt dus niet veel met die van jou...aangezien ik grabit gebruik en je niet kan combineren met grabit met nzb en of xpat zou ik dan iets anders moetten zoekken,welk progje gebruik jij dan ik ben wel eens bezig geweest met newsbin pro maar kreeg met dat progje niks binnen zal misschien ook wel aan de instellingen liggen,maar ik was ook al ff bezig geweest dat ik er geen zin meer in had en hetff links had laten liggen en het een andere keer weer zou proberen je raad het al niks meer van gekomen i.v.m grabit dit werkt wel als een speer hier alleen en makkelijk in gebruik zonder poespas.........

greets mbon

Bij newsbinpro klik je op file links in de hoek,daarna op load plugin data daarnee kun je nzb bestandje ermee in laten.
En je hebt alle bestanden in 1 keer.
Daarna ctrl alt doen of alles aanvinken,en dan rechter muis klik add to download list als het goed dan gaat ie downloaden.
Tenminste als je configuartie goed gezet hebt.
Zo makkelijk is het.

vr.gr. kjonker

Originally posted by kjonker
Bij newsbinpro klik je op file links in de hoek,daarna op load plugin data daarnee kun je nzb bestandje ermee in laten.
En je hebt alle bestanden in 1 keer.
Daarna ctrl alt doen of alles aanvinken,en dan rechter muis klik add to download list als het goed dan gaat ie downloaden.
Tenminste als je configuartie goed gezet hebt.
Zo makkelijk is het.

vr.gr. kjonker

bij mij werkt dat niet,, zegt die post purged.
maar kan wezen omdat die in mp3remixes staat en daar krijg ik nooit wat binnen met planet,, ook niet als ik deze wil updaten,, waarom weet ik niet maar zal wel met planet te maken hebben.

Ik ben eigenlijk bij grabit gebleven, maar newsdingens die ik ook wel leuk vond waren Newsleecher (niet gratis en crack is niet echt geweldig) en Newspro (dus niet newsbin pro).

De rest vond ik eerlijk gezegd weer wat teveel zoekwerk en daar had ik geen zin in.:)

Soms heeft dat ook betrekking op.dat de post ouder is dan 10 of ouder.
Zelf werk ik met een payserver,heb dan ook wel eens gehad maar dat was toen dit de reden.

groetjes kjonker

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan