R
robino
Welk prog moet ik gebruiken om film,s te downloaden van het net ik gebruik MIRC .maar ik onbreek nog een prog
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Originally posted by simply
films is een ruim begrip vcd,svcd,divx,xvid,dvdr
en nog een paar
Hmmz.. NZB is voor news. Misschien moet je dan eens een sneller internet account nemen. PC de hele dag aan laten staan? Mwah... DVD downloaden gebeurd hier binnen 1 uur en 40 minuten en dan spreken we over de gemiddelde DVD op news die toch gauw toch nog 4,3 gigabyte is.je kunt wel werken met NZB files,
maar je moet toch je computer de hele dag aan laten staan.
Originally posted by Black Tiger
Hmmz.. NZB is voor news. Misschien moet je dan eens een sneller internet account nemen. PC de hele dag aan laten staan? Mwah... DVD downloaden gebeurd hier binnen 1 uur en 40 minuten en dan spreken we over de gemiddelde DVD op news die toch gauw toch nog 4,3 gigabyte is.
SVCD is nog geen 20 minuten (650 mb).
Dus pc hoeft niet de hele dag aan (is hier wel zo maar dat is omdat ik een beetje pc-gek ben), ligt gewoon aan je accountsnelheid.![]()
Originally posted by jack
Bedoel jij hier de Alt Binaries mee van bv planet.nl
Die is bij mij echt niet zo snel hoor,, als ik een film wil downloaden met Agent of Newsbin van bv. AB.NL of andere dan duurd het toch bijna echt een hele nacht voordat ik het binnen heb hoor,, en ik heb hier adsl advanced van planet.
Originally posted by jack
Daar heb je gelijk in BT,, met Agent download je maar een draadje,, met newsbin doet die er al 2 tegelijk,, moet eens kijken of je dat in kan stellen met hoeveel tegelijk het kan.
En ja ben ook eindelijk lid van FTD en dat scheelt ook want daar word vaak een NZB meegepost en dan hoef ik inderdaad niet eerst die hele zooi steeds te updaten.
Originally posted by kjonker
Bij newsbinpro klik je op file links in de hoek,daarna op load plugin data daarnee kun je nzb bestandje ermee in laten.
En je hebt alle bestanden in 1 keer.
Daarna ctrl alt doen of alles aanvinken,en dan rechter muis klik add to download list als het goed dan gaat ie downloaden.
Tenminste als je configuartie goed gezet hebt.
Zo makkelijk is het.
vr.gr. kjonker