Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Is op zondag of zit je in de continu-/ploegendienstcrazymotha;210083 zei:Ik plan alvast een snipperdag.
Helemaal mee eens en al tig mailtjes gestuurd naar de NOS. De laatste luidde als volgt:the matrix;210078 zei:ik hoop wel dat die Frank Snoeks niet de wedstrijden gaat liggen verzieken met zijn gemauwel, Gisteren ook weer wat een zak zeg.
Verzonden: vrijdag 2 juli 2010 20:31
Aan: 'publieksreacties@nos.nl'
Onderwerp: Frans Snoeks...vreselijk
Doet de NOS nu helemaal niets tegen die Frank Snoeks. Nu had die niet eens in de gaten dat het eerste doelpunt werd gescoord. Dat is toch ongelofelijk!!!! En dan afsluiten met de woorden: het circus Oranje heeft een nieuw optreden/voorstelling. Dit slaat echt nergens op. Wat een verschil met het radio1 commentaar; dat is een verschil zo groot als het universum. Klasse zoals die radiocommentatoren dat elke keer weer doen !
Wat doen jullie daar nu tegen of moeten we De Telegraaf e.d. benaderen om iets te publiceren of een website maken waar die belachelijke uitspraken van dhr Snoeks in staan en waaruit blijkt dat die geen verstand van voetbal heeft en absoluut geen commentator is?
eendenteam;210086 zei:Is op zondag of zit je in de continu-/ploegendienst
Dat interpreteren veel mensen verkeerd.Big-Henk;210137 zei:Jullie weten wat er in het Nederlandse volkslied staat he? Wilhelmus van Oranje ben ik van Duitsen bloed!!! En De koning van Hispanje heb ik altijd ge?erd