B
Bjorno
Hey hallo,
ik heb probleem met mijn dreambox 800. Hij heeft het tot vandaag altijd netjes gedaan.
Ineens bleef het beeld hangen en deed ie niets meer..
Na 10 min kwam ie weer op en naar 5 min weer weg.
Ik heb een Thomson TG712 modem en in de gebeurtenislogboek geeft ie het volgende aan..
FIREWALL icmp check (1 of 4): Protocol: ICMP Src ip: 192.168.1.66 Dst ip: 192.168.1.254 Type: Destination Unreachable Code: Port Unreacheable
ik heb de dreambox op dynamisch en static gezet om te kijken wat ie doet maar geeft elke keer de zelfde melding.( bij dynamisch dan weer met een ander ip)
Lijkt wel of ie de box echt blokeerd.
heb geen firewall aangezet en kan ik ook eventueel niet uitzetten..
Vervelende modem maar goed, het heeft altijd gewerkt
Heb het idee dat er een update vanuit ONLINE is gedaan maar dan zou je zeggen dat ie het helemaal niet meer zou doen..
weet iemand misschien hoe of wat..
alvast bedankt
gr
Bjorn
ik heb probleem met mijn dreambox 800. Hij heeft het tot vandaag altijd netjes gedaan.
Ineens bleef het beeld hangen en deed ie niets meer..
Na 10 min kwam ie weer op en naar 5 min weer weg.
Ik heb een Thomson TG712 modem en in de gebeurtenislogboek geeft ie het volgende aan..
FIREWALL icmp check (1 of 4): Protocol: ICMP Src ip: 192.168.1.66 Dst ip: 192.168.1.254 Type: Destination Unreachable Code: Port Unreacheable
ik heb de dreambox op dynamisch en static gezet om te kijken wat ie doet maar geeft elke keer de zelfde melding.( bij dynamisch dan weer met een ander ip)
Lijkt wel of ie de box echt blokeerd.
heb geen firewall aangezet en kan ik ook eventueel niet uitzetten..
Vervelende modem maar goed, het heeft altijd gewerkt
Heb het idee dat er een update vanuit ONLINE is gedaan maar dan zou je zeggen dat ie het helemaal niet meer zou doen..
weet iemand misschien hoe of wat..
alvast bedankt
gr
Bjorn