free x wil dat met dream

M

makkys

heb ergens gelezen free x met de dream maar hoe of welke software nada idee /
 
Nee heeft wel met de EMU te maken, maar ook met de versie als je een 1.07 versie hebt kun je het schudden.

Met versie 1.06 heb je wel Free X TV.


Maar waar praten we over, als je er een hebt gezien blijkt dat de andere alleen maar andere personen hebben, maar de rest is het zelfde.


En daar blijven nog natuur kanalen zat over, anders maak gebruik ven de HD in de Dream dan kun je er s'nachts zat opnemen. Vergeet daar niet een dvd van te fikken.

Groetjes Bertje
 
Ik ga mijn eigen P@rn@theek samen stellen.
Welke 1.06 gebaseerde EMU kan iemand mij adviseren?

Vrijdag as. komt mijn Dream eindelijk binnen.
Had wat vertraging door kerst recess van de sponsor boven aan deze pagina ;)

Please advise ???
 
is het mogelijk2 aparte software versies te draaien op een dream
 
sf team 26-11 is dacht ik nog 1.06
En die doet het prima.



idd, zoals bert zegt: er zijn nog meer natuurkanalen dan de genoemde.
Kwestie van even zoeken.



G
 
Je kunt er de UCAS emu voor nemen, die doet het prima, zit ook nog in de 1.06 versies van rudream volgens mij.

Eigenlijk raar trouwens dat er voor de 1.07 geen fix gemaakt is zodat je er ook freex mee kijken kunt.
Of misschien heeft FreeX wel afspraken gemaakt met de Dreamfabriek.:)
 
Als het goed is werkt Free x inderdaad samen met Dream en daarom gebruiken ze die 1.06 kernel ook niet meer denk ik om elkaars belangen te beschermen.
 
Valt met die afspraken tussen dream en freex wel mee denk ik, volgens mij doet geen enkele orginele dream kernel freex,dus ook niet images die op een orginele dream kernel gebasseerd zijn.
Alleen met een image in de flash die door drMatrix ''behandeld'' is in de flash (bv 1.06 SE) als basis gaat freex open(of een andere image die op een door drMatrix gebasserde kernel gemaakt is ).Dit komt omdat er voor het openen van freex teruggegrepen moet op code in de kernel en je dat dus niet in een emu erbij kunt zetten.
Zag trouwens op het inet een drMatrix 1.07.2 versie, of die echt is enook freex opent heb ik nog niet kunnen testen.

Grtz
 
Nou ik weet het niet hoor, ik heb nu al zoveel images in dat ding van mij hier gehad, en nog niet 1x beeld kunnen krijgen op een image wat op een 1.07 gebaseerd was.

Maar volgens mij zijn er wel mensen die nu de nieuwe MisterX 1.07 in hun dream hebben gezet.
Die kunnen het dus gauw vertellen.

Volgens mij las ik ergens in een readme of comment dat je voor freex ook de 1.06 Mister X image moest hebben.
Waarom heeft ie anders die 1.06 nog uitgebracht naast zijn 1.07?
 
Dat is correct Blacktiger, tot nu toe bij mij ook alleen op 1.06se
gebasseerde kernel, echter kwam dit tegen op het net:

rel107_2Fee-XTV110104.rar

rel107.2

kernel Dr.Matrix
module Dr.Matrix
enigma v. rel107.2

emu :

scam (UCAS) 25.10.03
FREE-XTV


Plugin :

NFS mounting v0.7
Shell-Tool v0.1
Satellites XML Loader v1.3
Satfinder tool
sysinfo v0.3
picviewer v0.6
ogg-vorbis-player v0.4

Kartensch?chte sind beide Aktive

Heb dit zelf nog niet getest, maar volgens de berichten zou freex werken ook weet ik dus niet zeker of dit een echte 1.07 is :)

Grtz
 
Nou dit verhaal klopt zowieso al niet, want de kernel is zowieso niet van Dr. Matrix maar van IBM en voor zover men mij dat vertelt heeft is de kernel beschermt, kun je hem niet uit elkaar halen en word ie in de fabriek erin gezet, zelfs de jongens van Dream zelf in Duitsland kunnen niet aan de kernel.

Zou leuk worden, want als dat zou kunnen dan was je zo klaar met de streamhack.
Dus kernel: dr. Matrix is volgens mij ronduit kletspraat.

Nu zou het natuurlijk wel kunnen dat er een image gemaakt is wat hier of daar wat gefixed heeft zodat je met 1.07 naar FreeX kunt kijken, of dat ze het 1.07 genoemd hebben maar het toch een 1.06 is.
Als ik me niet vergis.. moet je eens de Mister X 1.06 nemen van euh.. 10 januari dacht ik? Als je daarin bij de info gaat kijken zegt ie ook "1.07" maar dat is ie dus duidelijk niet en slaat volgens mij ook eerder op de enigma versie die erin zit dan op de kernelversie.
Ook heb ik al eerder 1.07 images gezien met Ucas erbij die al dan niet erbij vermeldden dat het voor FreeX was terwijl dat gewoon niet werkte.

Wat men niet heeft kan men echter nog krijgen, dus wie weet.....

Het is net zoals je zegt, afwachten totdat er eentje komt en iemand het image test en bevestigt dat het werkt.
Onmogelijk bestaat niet in satellietland heb ik inmiddels wel geleerd.:biggrin:
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan