Nou dit verhaal klopt zowieso al niet, want de kernel is zowieso niet van Dr. Matrix maar van IBM en voor zover men mij dat vertelt heeft is de kernel beschermt, kun je hem niet uit elkaar halen en word ie in de fabriek erin gezet, zelfs de jongens van Dream zelf in Duitsland kunnen niet aan de kernel.
Zou leuk worden, want als dat zou kunnen dan was je zo klaar met de streamhack.
Dus kernel: dr. Matrix is volgens mij ronduit kletspraat.
Nu zou het natuurlijk wel kunnen dat er een image gemaakt is wat hier of daar wat gefixed heeft zodat je met 1.07 naar FreeX kunt kijken, of dat ze het 1.07 genoemd hebben maar het toch een 1.06 is.
Als ik me niet vergis.. moet je eens de Mister X 1.06 nemen van euh.. 10 januari dacht ik? Als je daarin bij de info gaat kijken zegt ie ook "1.07" maar dat is ie dus duidelijk niet en slaat volgens mij ook eerder op de enigma versie die erin zit dan op de kernelversie.
Ook heb ik al eerder 1.07 images gezien met Ucas erbij die al dan niet erbij vermeldden dat het voor FreeX was terwijl dat gewoon niet werkte.
Wat men niet heeft kan men echter nog krijgen, dus wie weet.....
Het is net zoals je zegt, afwachten totdat er eentje komt en iemand het image test en bevestigt dat het werkt.
Onmogelijk bestaat niet in satellietland heb ik inmiddels wel geleerd.