Fun 3in1 Met nagra Werkt !

shit vandaar dat het hier niet wil ik heb ook een echostar 3000

zal dat dan het probleem zijn ?

 
In de Humax 5400 met 3.2 patch van PH werkte het van de eerste maal.

CU

Red

 
@activik heb middels knippen plakken, via een html editor, mijn eigen hex.file gemaakt.Eerst geprogd met als 1e primary CAID Nagra, niente.Vervolgens in mijn freecam als primary CAID irdeto.

Tijdens het proggen met card writer geen enkele fout melding.Dus oke, wel uitsluitend beeld via irdeto.Toen via een spaanse site de nieuwste key gepakt van 14-11.Steeds geen beeld.Vraagje: Wat voor instellingen heb jij nu in je goodies.

Daarnaast heb ik het sterke vermoeden dat je uitsluitend max 2 systemen met de freecam kan werken.

Het stelt me gerust te vernemen dat jij hebt geconstateerd dat wel e.e.a. werkt.In ieder geval hou ik mijn echo 3000 lekker.

ILYA

 
hoi op mijn echostar 2500 werken de turksat zenders wel maar alleen na het op het nagra kanaal gaan staan en dan de ontvanger uit en weer aan zetten. vreemde is dat het op de poolse zenders op de hotbird niet werkt de spaanse heb ik nog niet geprobeert

groeten blokker

 
moet ik mijn cam ook maar aan passen had er de 2-015 nog in zitten zal het nog eens proberen

 
@ilya: Ik heb all ecm aan staan. emu natuurlijk uit en die andere maakt dan niets uit.

Freecam versie 2 017

 
Inmiddels ook werkend gekregen op een 9600 met freecam 016

moet wel de meeste ecm pids veranderen maar geen probleem natuurlijk met NoOneMan dvb 2000.

Weet iemand mischien of er nog Andere edittors geschikt zijn dan die html edittor?

 
@Activ, ik vraag me wel af wat dan voor zin heeft de instellinggen in de html editor welke je kunt aanklikken in

Prim CAID Nagra

Prim CAID Seca

Prim CAID Irdeto

Als ik je goed begrijp maakt het totaal niets uit welke van de drie je aanklikt!!!

ILYA

 
Dan begrijp je me toch niet helemaal goed denk ik. Die andere in het goodie menu maakt niet uit omdat je allecm aan hebt gezet, die andere is dezelfde instelling maar dan handmatig maar daar zit nagra dus niet bij.

En die caid heb ik op nagra staan (in de editor dus) ik denk dat het niet uitmaakt maar dat zou ik ook moeten proberen.

 
hoi

voor zover ik weet moet je Prim CAID Nagra nemen daar ben ik zeker dat het werkt of het geen rol speelt weet ik zo nog niet.

maar dat zal je snel uitvinden denk ik

Saludos

 
@Satlook,

Er is nu ook een Picbinedit.ini_XCard file beschikbaar zodat de files binnen deze editor aan te passen zijn.

 
Mooi !

Inmiddels is ISV(N)Edit 2.0 ook uit waarmee de files te editten zijn (met de mogelijkheid voor 8 Nagravision providers).

 
@The Gizmo, leuk te horen dat er ook een picbined aanpassing komt, echter....

Ik downloadde gisteren versie 141 en wat dacht je ? Na het lezen van de read me file ,gaf de maker van Picbined te kennen dat hij afziet van het opnemen van de XCARd.De reden is dat hij verwacht dat de processor door de files van Xcard kapot zou gaan!!!.Welke versie c.q. hoe kom je aan deze nieuwe aanpassing !!!

ILYA

 
@ilya,

Sterker nog...hij is er al ! Klopt, dwz er zou géén optie binnen Picbinedit komen voor het editten van de oorspronkelijke XCard-files (belachelijke reden trouwens). Maar inmiddels hebben andere gebruikers een *.ini file aangemaakt waarmee ze wel degelijk aan te passen zijn.

Ze zijn al verschillende malen op de FTP-server in Polen gepost, en in 99% van de Picbinedit 1.41 gevallen zit de desbetreffende ini-file bijgesloten.

Zie: http://sat-digital-tv.admin.net.pl/upload/detale.php?id=3519

 
@THE Gizmo, Harstikke bedankt.Ik heb ze te pakken. Trouwens heb jij ervaring met het DS9 project 5 in 1 in de freecam 2 017!!.

Ik heb deze gelijk effe mee gedownload.

ILYA

 
heb hem net op een silverkaart gezet maar in mijn nokia werkt ds9 nooit echt lekker blijf toch maar bij mijn funcard

 
ja 3 in een werkt goed in de nokia maar nagra gaat bij mij niet schijnt te liggen aan dat ik een amon2.2 heb met de amon4 zeggen ze dat het wel werkt.

in mijn ci werkt de fun wel op nagra maar moet wel op een nagra kanaal gaan staan en dan de ontvanger uit en weer aanzetten

groeten blokker

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan