Fun 3in1 Met nagra Werkt !

er gaan moeiteloos 4 sys in ,in de funkaart.

loopt als de duivel

wel menuC isv instellen dan pakt ie moeiteloos ook nagra erbij.

 
Inderdaad,

4 sys worden super snel geopend op de Fun.

Getest met Amon 4.0+NoMan op de 9500

Als je Nag*a iedere keer moet resetten,kan je het beste kijken in het menu van NoMan©,Optie 0 openen,de pid onthouden en in optie 4 plaatsen.

Dan Ok,optie 7(pids bl menu)A replace channel.

gr Ghost.

 
Heerlijk de files van mIckey12 te pakken gekregen,lekker geprogd met ISVE 120.De coco string gezet irdnagra een gesaved.Dus met de ci helaas maar 2 systemen, ik wist dit .Ik ga niet dan ook maar niet zeuren(Wacht zoals velen op de 2 018).Wat is dat het probleem.????

Ik keek gisteren effe een half uurtje naar Yorin.Plotsklap stond het beeld stil en weg en enkele minuten weer beeld.Hetzelfde gebeurde met NLd 2.Is de fun card niet STABIEL voor de ci cam??

Ben ik de enige.!!! O ja, ik heb een echo 3000 via IP

ILYA

 
Heb je dat ook met nagra?

Heb ik hier geen last van op nagra, het nl pakket heb ik nooit geprobeerd.

 
Goed idee.Ik ben gisteren effe op zoek geweest naar de juiste Nagra channels op de HispaSat.Helaas niet zo gauw kunnen vinden(ik gebruik de settings in mijn echo van onze Hans Surfer).

Dus beter zoeken!!.Verder zou het ook kunnen dat de keys weer verandert zijn.Helaas is de site voor de keys weer down(zie colle links)

Weet jij welke ik het zijn in de echo!!.Ik heb wel van Hans vernomen dat hij in de eerstvolgende settings dit meeneemt.

ILYA

 
Ik gebruik mijn eigen setting. Maar pak om te testen BBC prime maar, die werkt zeker. Hij zit op 11.851V 27500 3/4

 
Probeer BBC prime maar, die doet het hier en zit op : 11851V 27500 3/4

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan