Fun-euri probleempje en Arcade wijziging.

Afijn bij mij ook niks... :confused:

zou het aan de fun-euries liggen?

 
Ja natuurlijk ligt het aan de fun-euries de enigste die nu nog boven de honderd komt is: Ja raad maar de tijger zelf.

 
Bij mij werkt de shoutbox ook niet hoor....

 
Shoutbox werkt gewoon ook ik gebruik altijd Java van Sun misschien voor degene bij wie het niet werkt even kijken welke java versie ze gebruiken.

Bij Captain Picard werkt het ook zie ik.

 
Yep bij Picard werkt het ook inderdaad. Als ik me niet vergis werkt het ook met AJAX features, geen idee waar dat in zit.

Dus misschien inderdaad dan toch maar eens Java installeren.

Ik zal in elk geval eens bij de maker gaan navragen.

 
Hier werkt het niet.

Gebruik MyIE2. Deze is gebaseerd op IE.

Het zou dus moeten werken.

 
Zal eens testen met mijn laptop als dat ding aanstaat.

hehe satshow filter, is dat een nieuw progje gemaakt door je tijger :)

 
Het ligt niet aan de browser want er zijn mensen met IE6 waar het wel werkt en waar het niet werkt.

Hebben jullie Sun Java geinstalleerd? Net als aart44 ook al aangaf, voor zover ik het kan zien is dat gewoon nodig om er gebruik van te kunnen maken.

De chat vanuit het forum (rechts in de kolom) werkt ook op die manier dus als die bij jullie ook niet werkt, dan hebben jullie java niet geinstalleerd.

 
Ik heb firefox en kan ook niet shouten enmet IE ook niet

 
staat erop anders kan ik niet online bankieren

 
Werk hier met ie6 en sun java 5.0 update 11, maar kan niet shouten, heb vanavond ook even gekeken met ie7, maar dat gaf ook geen resultaat.

Boets.

 
Heb hier sunjava draaien.

 
hier ook Sunjava.

 
Nou dan is het in ieder geval de Java versie niet, ja maar wat kan het dan wel zijn?

 
Net ook met firefox een poging gewaagd, maar ook noppes...

 
kan het bij bepaalde providers liggen , hier is het Telenet

 
Hier is het wanadoo. Ik persoonlijk denk dat er iets niet goed staat bij internet-opties, maarja wat?????

Boets.

 
Ik kom wel gewoon in de chat, dat werkt hier wel.

?????????? Snap er niets van.

Boets.

 
Vreemd. Dan snap ik het zo vlug ook niet eerlijk gezegd, allemaal wel java... hmmz.. van de maker heb ik ook nog geen antwoord.:sad:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan