Fun-euri probleempje en Arcade wijziging.

Diegenen waar het niet bij werkt, hebben jullie soms een popupkiller draaien of antivirus of antispyware software die bepaalde zaken zou kunnen tegenhouden of firewallsoftware?

Zoja, schakel al die handel eens uit en probeer het dan nog eens. Heb net zelf ook getest met Firefox 1.5.0.9 en geen probleem.

 
Pop upblokkering uitgezet, firewall uitgezet, virusscanner uitgezet, helaas ik kan niet shouten, kom wel gewoon op de chat, werkt toch ook met java? Ik geef het op, zet alles weer aan.

Boets.

 
Hier ook alles uitgezet , virusscanner adblock ,spywareprog enz maar nog syeeds niets

 
Als ik niks in het vakje zet en op shout klik krijg ik wel de melding "you must enter a shout" , maar als ik er iets inzet en op shout klik verdwijnt de tekst gewoon maar er gebeurt verder niks

 
Ik kan op diverse plaatsen gewoon shout gebruiken alleen hier niet blijkbaar.

Ach lul ik het forum wel vol.

Heeft Tiger wat te doen met reageren.

 
Mij lukt het ook niet om te shouten.

Ik werk met Chello als dat al iets zegt.

Multispeed

 
Nee aan de provider kan dat niet liggen. Als het uitzetten van popupkillers etc. ook al niet helpt en de chat wel werkt, dan werkt java ook gewoon.

Geen idee wat het dan is, support is ook flut, ook van de shout integratie en die box groeit en groeit maar dus ik denk dat ik hem er maar weer af ga kiepen totdat er iets beters komt.

 
BT maak gewoon een onderdeel van het board aan met als titel shout plaats hem bovenaan en voila alle problemen zijn van de baan

t'is maar een idee :biggrin:

 
Nee dank, een apart forumdeel lijkt me niks, ik denk dat ik hem hier weghaal en evt. bij de arcade laat staan.:)

Heb na mijn klacht dat ik hem waarschijnlijk zal gaan uninstallen wegens "lack of support" toch een reactie gehad, dat men java moest installeren, maar dat heeft men al gedaan, been there, done that, is dus al lang en breed getest. Nu wacht ik op een nieuwe reactie anders gaat ie eraf.

 
toch eigenaardig , bij de ene lukt het en bij anderen niet

zal er mij maar geen kopzorgen over maken

 
Het vreemde is op andere plaatsen werkt het wel die ik geporobeerd heb alleen hier niet.

 
Ja het is inderdaad een vreemde situatie satshow. Het zou kunnen liggen aan het feit dat die vbshout hier ingebouwd is in zo'n column, daar is een hack voor maar misschien dat die niet deugd. Om deze te kunnen doen werken moest een klein deel van de originele vbshout uitgeschakeld worden.

Morgen of vannacht even kijken, dan haal ik deze van de hoofdpagina weg, dan laat ik die bij de Arcade games staan en activeer ik de originele hack weer volledig, misschien dat het dan wel lukt.

Ik blijf het alleen vreemd vinden dat het bij sommigen geen problemen geeft en bij anderen wel, maar in elk geval ligt het niet aan java of popupkillers of firewall's, zoveel is duidelijk.

Waar het dan wel aanligt? Geen idee.

 
Geef maar een seintje, ga ik gelijk testen.

 
Test maar eens satshow.

De shoutbox staat nu onder het forum, in originele vorm. Ik kan nu ook het knopje onderaan plaatsen hetgeen eerst niet ging dus wie weet kun je nu wel shouten.

 
@BT

Als ik een boodschap intyp in het Shout-window

en ik druk op SHOUT wordt de boodschappen wel

verzonden, kan ik duidelijk zien, maar komt niet

op het Board in beeld.

Multispeed

 
Hier gebeurt ook niks.

Zal toch geen instelling zijn in mijn profiel of zo die dat tegenhoudt.

 
Ik zie ook nog steeds niks!

Bt ruim het maar op totdat de "support' zegt dat het werkt, en laat je niet gek maken! ;)

 
Ik zie ook nog steeds niks!
Bt ruim het maar op totdat de "support' zegt dat het werkt, en laat je niet gek maken! ;)

Ehhh is hij dat al niet :)

 
Nee support is van de makers, maar ik zag nu dat ik iets vergeten had terug in originele staat te zetten. Kun je nog eens proberen?

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ehhh is hij dat al niet :)


Ohja, sorry, vergeten, dank dat je mij er aan herinnert... :biggrin:

Maar hier nog steeds niks met de shout, en ik vertik het om IE7 erop te zetten.

 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan