Fun-euri's???

Na de aankondiging van de grote boardupdate moeten we toch op onze hoede zijn.

Zeker nu het een ook nog een beta versie is en zo kort gepland voor carnaval kon het wel eens zo zijn dat de bank ook niet meer save is met al die euries!!! :confused:

Ik doe namelijk zelf de fun-tax innen en ben uiteraard geen dief van mijn eigen portemonnee.:biggrin:
En kijk van zulke berichten wordt het angstgevoel over de euries op de bank ook niet groter natuurlijk.:cool:

Het lijkt dan ook aan te raden om het geld maar van de bank af te halen en het veilig thuis te bewaren in een ouwe sok of zoiets.

Na de forumupdate staat er misschien weer zoiets van "er heeft zich iets vreemds in de forumsoftware voorgedaan de bank is weer beroofd".

Concluderend: ondergetekende (oftewel ik) is te vertrouwen, is braaf en onschuldig.;)
En kijk dat geloof ik nu juist niet!!:megafoon:

 
Ik moet jou in deze met alles gelijk geven, met de nieuwe upgrade zal er juist in dit gedeelte wel het meeste fout gaan. :biggrin:

Ik begin nu echt te geloven dat er vanuit de state penetentiary gewerkt wordt.

 
Na de aankondiging van de grote boardupdate moeten we toch op onze hoede zijn.
Dju... onze gebruikers worden zelfs op dit gebied te slim, dat komt niet goed uit.:sad:

Ik begin nu echt te geloven dat er vanuit de state penetentiary gewerkt wordt.
Ja zieje, hier nog al zo eentje. Ik denk dat ik wat op mijn tellen moet gaan passen en voorzichtig zal moeten zijn met uitspraken.

Aart44 kaart hier net iets aan, er was bij mij wel een gedachte van "hopelijk gaat het niet mis", maar hij waarschuwt er al weer voor. Nu kan ik niet meer uit de losse pols werken en zal ik beter moeten opletten... snif..:dunno:

Nja, oke voor deze keer dan. Het probleem met de Fun-euri bleek toch een bug in het programma. Als je een thread wist, moeten normaal alleen die paar fun-euri worden afgetrokken van die gebruikers die er in gepost hebben, voor de euri's wat ze daarmee verdiend hadden, dit gebeurt automatisch.

Echter het probleem is dat als er een thread gewist wordt, van elke gebruiker het hele account leeg gemaakt wordt.

Dat is dus echt buiten mijn invloedssfeer. Na de fix zullen alle gebruikers van mij een aantal fun-euri zo weer krijgen zonder er iets voor te hoeven doen, maar we zullen even moeten wachten op de fix anders heeft het weinig zin.

Ik had wel plannen met de bank, maar die kunnen momenteel even geen doorgang vinden wegens oplettendheid van sommige gebruikers.:knipoog:

Doch bij deze zou ik wel adviseren de verdiende fun-euri z.s.m. op de bank te zetten, Carnaval is voor mij namelijk een uitstekende tijd om wijzigingen aan te brengen en upgrades te doen. En aangezien Carnaval een lollig feest is weet je maar nooit wat er kan gebeuren, begrijpelijkerwijs buiten mijn schuld natuurlijk! :biggrin:

 
Heb je nog genoeg euri's voor daar Pikkie? Anders moet je het effe zeggen he, ik heb pas nog een zak fun-euri verdient, dan maak ik er wat over naar je voor wat biertjes!;)

 
Als ik het niet dacht zo vlak voor carnaval nog even het board updaten en met je hoofd al bij het carnaval de helft weer vergeten.

Het kan echter wel gebeuren dat tijdens uw bezoek het forum er opeens iets anders uit ziet of dat er iets is toegevoegd, danwel weer weggehaald.;)
We zullen maar niet aan kwade opzet denken maar alle fun euries zijn verdwenen, ook alles wat op de bank stond is gewoon verdwenen.:rolleyes::rolleyes:

 
Nee alles wat op de bank stond is niet verdwenen, de hele bank is gewoon verdwenen.:biggrin:

 
Bier genoeg hier en Bt stort nog maar wat even maar hou wel genoeg voor jullie carnaval over.....en voor een nieuwe fiets..:biggrin::biggrin:

 
Alles is nu weg, juist voor het carnavalsweekend!

 
Nja, troost je freggel1, het nieuwe portaal moet er ook weer af want dat geeft fouten. Ik hoorde dat de nieuwe versie van de oude portalsoftware nu ook zonder file-edits zou kunnen werken dus gaan we die maar eens proberen.

Weer genoeg werk te doen.:)

 
Ga nou eerst carnaval vieren!!!!

Ik ben er vanaf morgen even niet hoor. :biggrin:

 
Ik ben geen carnavalsvierder meer dus da's geen probleem, achter een paar minuten gaat de boel op slot en ga ik op mijn eigen manier plezier maken, forum verbouwen.;)

 
Maar je doet het jezelf deze keer aan hoor... ;)

Zoek maar ff....

 
Pffff..... hou op, ik wordt er al helemaal gek van, lig al een half uur te zoeken in dit nieuwe systeem hoe die zijkolom er weer in komt.

Maar komt wel goed.:)

 
Maar komt wel goed.:)
Nou het is toch moeilijker dan je dacht zeker of je kunt het niet vinden.

We zijn inmiddels een paar dagen verder en het forum is nog hetzelfde.:knipoog:

 
Er wordt op dit moment aan gewerkt, ik moest wachten op de support afdeling.:)

 
Laat ik nu net bij alle games de highscore hebben gehaald.:biggrin::biggrin::biggrin:

En nu staan ze er niet bij, wat een rot update is dat zeg.

:biggrin::biggrin::biggrin:

Nr.10

 
Hahaha in je dromen, trouwens de games worden ook nog geupgrade voordat ze terugkomen dus wie weet wat er dan met jouw score weer gebeurt is.:biggrin::biggrin::biggrin:

 
Snap gelijk waarom ik een natte droom had.

Had ik alle high scores maak jij me wakker.

:biggrin::biggrin::biggrin:

Nr.10

 
Hahahahaha... nja.. aan de gang dan maar weer... momenteel kun je weer bij de games en bij de Funbank, althans voor zolang het duurt.... :biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan