Fun-euri's???

Bij de Funbank zolang het duurt??

Ja hij is inderdaad weer terug maar heb je er nog meer plannen mee?

De shoutbox er een keer in en dan is het toch klaar, er komt toch niet weer een bankroof aan. :biggrin:

 
Ik was nog aan het denken om het hele cash systeem om te zetten naar een ander cash systeem ja.;)

Dikke kans dat de bank dan opeens leeg is.:biggrin:

Ik weet niet of je er bij kunt anders moet je hier maar eens kijken, die is wat uitgebreider dan ons huidige Fun-euri systeem.

http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=151924

De straatroof is geweest, de bankroof komt dus wellicht nog.:biggrin:

Maar ik ben nog aan het twijfelen. De shoutbox komt niet meer terug, het kost telkens wat query's en load, terwijl er nauwelijks gebruik van werd gemaakt. Dus ben al weer aan het kijken of daar iets anders neer te zetten, misschien de nieuwste files of een soort online chat waar men naar toe kan, ik weet het nog niet precies.

 
Of smiecht hoe moeten we het noemen???

Zit ik vertumme in mijn moeilijkste tijd, en dan komt BT , met dit soort dingen?

Doe dat nou eens als er nou geen carnaval is of corso.

 
Doe dat nou eens als er nou geen carnaval is of corso.
Nee dat lijkt me niet slim, want met dergelijke feesten drinkt men nogal eens het nodige en dan vallen bepaalde zaken niet zo op, dat kan gunstig uitpakken, bijv. bij wijzigingen met fun-banken enzo.:biggrin:

 
Tot mijn verbijstering zie ik dat alle fun euries weer zijn verdwenen bij iedereen.

Bij de bank zijn ze ook niet bijgeschreven dus waar ze nu weer zijn is een raadsel!!!

Iedereen begint weer bij 0 euries.:headbang:

Dan is het een belasting maatregel wat zou het nu weer zijn??:lol:

 
Nee deze keer is het geen belasting maatregel, het is nog steeds de bug.

Ik had een waarschuwingsthread geplaatst omtrent de privacy. Inmiddels is de forumsoftware vannacht weer geupgrade naar de volgende beta, waarbij het euvel met de plots zichtbare email adressen weer gefixed was.

De thread had ik gewist. Maar elke keer dus als er een thread gewist wordt, is iedereen zijn Fun-euri kwijt.

Het probleem is al tot 2x toe bij de maker aangekaart maar tot nu toe nog niet opgelost.

Ik wacht nog even af of er nog respons komt, zoniet dan stappen we over op een ander systeem en gaat iedereen gewoon een doos gratis fun-euri krijgen van me.:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan