Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve browser te gebruiken.
Al die aandacht is wel leuk maar houd ook in dat er meer mensen gebruik gaan maken van het board die andere bedoelingen hebben dan van elkaar leren en een hobby uitvoeren waar toch alveel om is te doen.
Maar ik wil de moderators en de boardowner feliciteren met de positieve reactie in het blad
Ja ik las het ook, en je moet het zo zien, dat als er nieuwe gebruikers bijkomen , dat dan de ECHTE Hobbyisten echt wel blijven hangen. En we daar meschien in de toekomst nog veel van kunnen leren.
mij lijkt het toch echt beter als het hele gedoe omtrend de rechtszaken en de boards iets minder nadrukkelijk in de media verschijnt,nu krijg je alleen maar het effect dat je allerlei mensen zaken ziet binnenstappen op zoek naar kaartjes met als enig doel gratis kijken.Dit heeft volgens mij weer tot effect dat de inspanningen tegen de hobby weer versterkt worden en dan zijn we weer verder van huis.
Laat de hobby toch lekker hobby wezen en een beetje in de schaduw dan komt er mischien ook weer wat rust op de boards.
Ik denk dat mensen die hier alleen maar voor de codes komen deze site (en anderen) toch wel weten te vinden. Misschien komen er ook wel weer een aantal hobby mensen bij die het niet alleen om de codes gaat.
Het klopt wel een beetje wat geinponem zegt, maar er zijn ook nog zat hobbyisten "out there" die er niet of nauwelijks van weten.
Dat er ook vrijschakelaars zullen komen staat als een paal boven water, maar het enige wat dat oplevert is wat meer werk voor de moderators want zoals bekend doen wij hier niet aan codes en vrijschakelen dus zullen ze snel bot vangen.
We hebben er al een hoop gezien die dit in het begin hier geprobeerd hebben en inmiddels al lang hun neus hier niet meer laten zien, en da's prima zo.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.