Funboard in Satellite

denktenk

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.453
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
67
Op pagina 115 van de nieuwe Satellite een stukje over ons board, compleet met een sceenshot.

Kijken hoeveel nieuwe users we er bij krijgen ;-)

 
Waarschijnlijk willen ze terug wat users lijmen die bij de vorige editie besloten hadden hun abbo op te zeggen. :) :) :)

exDumber

 
Hahahahaha.:biggrin::biggrin::biggrin:

Maar het is wel leuk inderdaad dat we er in staan.

Wat me ook opviel is dat ook zij schijnbaar iets leren van ons board.

Ze willen en rubriek starten waar mensen dus kunnen reageren op in Satellite geplaatste artikelen.

Mijns inziens moeten we daar dan ook gebruik van maken als men ons deze gelegenheid biedt.:)

 
Nu wordt fun snel het grootste board van Nederland gezien het positieve commentaar!!!

De chat zullen ze nog wel niet gevonden hebben.

 
jooo moi

Al die aandacht is wel leuk maar houd ook in dat er meer mensen gebruik gaan maken van het board die andere bedoelingen hebben dan van elkaar leren en een hobby uitvoeren waar toch alveel om is te doen.

Maar ik wil de moderators en de boardowner feliciteren met de positieve reactie in het blad

als moar deur goan jongs

suke6

sal

 
Maar pas op!

Wij stonden in hopper en binnen 2 weken waren we onze

url's kwijt!

En dan lees je een verhaal in satellite dat Freek zo trots

is. (schouderklopje hoor...)

Al die aandacht is wel leuk, maar je heb er alleen

extra werk mee.

FS.

 
Ja, daar heb je ook weer gelijk in, alhoewel Freek onze url's al lang kent en controleert.

Misschien vind ie toch dat we nu goed bezig zijn. Maarja, hij laat niets van zich horen dus niemand weet iets.

Maarja, niks van zich laten horen zijn we gewend van die organisatie.

[Edited by Black Tiger on 09-05-2001 at 00:27]

 
Ja ik las het ook, en je moet het zo zien, dat als er nieuwe gebruikers bijkomen , dat dan de ECHTE Hobbyisten echt wel blijven hangen. En we daar meschien in de toekomst nog veel van kunnen leren.

Cu, Johnnny1

 
Let ook op het volgende nummer van Satellite. In nummer 11 geven de heren van Xtrasat en M-Sat een reactie op de opmerkingen van Freek uit nummer 9.

 
Dit word smullen!

 
Zeker weten, ben eens reuze benieuwd hoe Freek zich uit die foutieve uitspraken gaat redden.:)

 
mij lijkt het toch echt beter als het hele gedoe omtrend de rechtszaken en de boards iets minder nadrukkelijk in de media verschijnt,nu krijg je alleen maar het effect dat je allerlei mensen zaken ziet binnenstappen op zoek naar kaartjes met als enig doel gratis kijken.Dit heeft volgens mij weer tot effect dat de inspanningen tegen de hobby weer versterkt worden en dan zijn we weer verder van huis.

Laat de hobby toch lekker hobby wezen en een beetje in de schaduw dan komt er mischien ook weer wat rust op de boards.

just my 2 bits Geinponem

 
Ik denk dat mensen die hier alleen maar voor de codes komen deze site (en anderen) toch wel weten te vinden. Misschien komen er ook wel weer een aantal hobby mensen bij die het niet alleen om de codes gaat.

 
Het klopt wel een beetje wat geinponem zegt, maar er zijn ook nog zat hobbyisten "out there" die er niet of nauwelijks van weten.

Dat er ook vrijschakelaars zullen komen staat als een paal boven water, maar het enige wat dat oplevert is wat meer werk voor de moderators want zoals bekend doen wij hier niet aan codes en vrijschakelen dus zullen ze snel bot vangen.

We hebben er al een hoop gezien die dit in het begin hier geprobeerd hebben en inmiddels al lang hun neus hier niet meer laten zien, en da's prima zo.

De echte hobbyisten blijven dan vanzelf over.

 
ik heb net ook het emuleren met een embedded irdeto aan de praat seca en via etc (Toch wel heel mooi gemaakt )

Ik heb er inderdaad een leuke hobby bij

Natuurlijk is het ook leuk om een hoop zenders te kijken

maar in principe is er meer tijd besteed aan het progr en

uittesten dan aan het daadwerkelijk kijken

(heb ook al een lange history van het kijken naar canal + etc

Vroeger al veel geprutst met de toen nog Filmnet via de astra (met een amstrad schotel 16 kanaals ontvangertje

een decoder met 5 potmeters en dan maar draaien

Na veel proberen eindelijk beeld (lachen

allemaal succes met de hobby

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan