Gebruiker Nummer 10 met spoed in ziekenhuis

eendenteam

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
1 feb 2004
Berichten
6.246
Waarderingsscore
41
Punten
48
Leeftijd
121
Van freggel kregen we de melding dat nummer 10 met spoed is opgenomen in het ziekenhuis: hartproblemen en gereanimeerd e.d. We hebben inmiddels met Nummer 10 contact gehad en mochten van hem dit hier plaatsen:

Nummer 10 vanuit ziekenhuis zei:
Goedemorgen. Donderdag een week geleden had ik een volleybal wedstrijd op de Eurasmusuniversiteit tegen een team van toekomstige artsen. Tijdens de wedstrijd ben ik om gevallen en ben ik op mijn kaak en neus terrecht gekomen. De tegenstanders zijn direct met reanimatie met behulp van een AED begonnen. Dit is later door de medewerkers van de ambulance overgenomen. In het ziekenhuis hebben ze me eerst 2 dagen gekoeld en dinsdag werd ik wakker. 1% van de mensen die hetzelfde meemaken overleeft het. Ik ben door het oog van de naald gekropenen ik ben zo blij dat ik overal pijn heb van de reanimatie en longontsteking omdat ik het beschouw als levens pijn had ik de pijn niet dan was ik er niet.

Ik kan me er alleen niets meer van herinneren zelf niet dat ik naar de wedstrijd ben gegaan.

Poeh poeh wat een geluk bij een ernstig ongeluk heb je gehad zeg.

Wij wensen Nummer 10 heel veel sterkte met het weer gezond worden. We hopen dat de artsen de oorzaak vast kunnen stellen om zo de kans op herhaling te verkleinen c.q. uit te sluiten. Nummer 10 neem de tijd en rust om te herstellen. Dank voor de info en we houden contact!
 
Altijd zeer schokkend om dit soort mededelingen te lezen en dan komt er een zucht van opluchting bij mij als ik lees dat het nog niet de tijd was om afscheid te nemen. Met 1% overlevingskans ben je inderdaad door het oog van de naald gekropen en het is heel waarschijnlijk dat een (wekelijks) potje sport je daarbij enorm geholpen heeft, een goede conditie is immers cruciaal om te overleven zeker in dit soort situaties. Natuurlijk alle lof voor de tegenstanders die opeens medestanders werden, ze hebben daardoor met 10-0 gewonnen. :)

Ook namens mij van harte beterschap nummer 10 en ik sluit me aan bij het advies van het eendenteam om de tijd te nemen om zo weer volledig te herstellen.
 
Kan alleen maar zeggen beterschap en heel veel sterkte.
 
van mij ook beterschap en sterkte ook voor family.
doe het vooral rustig aan.
 
Nummer 10
Sterkte en beterschap zodat je snel weer op de been bent.
 
Beterschap en veel sterkte ook aan je familie.
 
Dick zorg dat je weer goed hersteld, want wij willen jou voorlopig nog vele malen zien op de BBQ's!!! 
 
Het was me op andere wijze al bekend, alleen niet de volledige toedracht.
Ook van mij nog eens via deze weg heel veel sterkte en beterschap gewenst!
 
Das schrikken Dick, een gelukje bij een ongeluk dat je tegenstanders medisch onderlegd zijn en een AED bij de hand hadden.
Heel veel beterschap, zie je bij Corne....
 
Sterkte gewenst voor nummer 10. Hopen dat je snel weer de been bent kerel..
 
Even update van Dick. Gisteren contact gehad met Dick en hij vroeg mij dit bericht te plaatsen: Morgen naar de mri, hoop dan op wat duidelijkheid. Maar had een ontsteking van het oude infuus. Nu heel veel antibiotica om de ontsteking tegen te gaan anders moet ik sowieso 2 weken hier blijven voordat de operatie mag starten. Hij krijgt een icd kastje. Een pacemaker die wat extra functies heeft. Deze wordt nog geprogrammeerd met de gegevens van de mri scan. Deze wordt dan zo spoedig mogelijk geplaatst.  Dick veel sterkte van ons de komende tijd en we leven met je mee.

B.
 
Dat is schrikken wat je overkomen is, ik lees dit nu pas.

Sterkte nummer10 en familie en een heel voorspoedig herstel.



 
Sterkte allemaal
 
van deze zijde ook veel sterkte
 
Beterschap gewenst en een goed herstel gewenst!
 
Heel veel sterke en een voorspoedig herstel toegewenst.
 
Hoi, 

Bij Dick wordt vandaag het icd kastje geplaatst als alles naar wens verloopt mag hij morgenmiddag naar huis.

B.
 
Dat is bijzonder goed nieuws boets .
Dank voor deze positieve update.

Van Gaal zou zeggen  :klappen:
 
Nummer10 mag weer naar huis, hij zal vast en zeker de verpleegsters missen, maar hij kan nu weer gaan genieten van de dames in zijn zwembad!!! 

Badmeester: WELCOME BACK!!!
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan