Gekneusde ribben...

Ik wilde een foto toevoegen van een flesje "Zundert Tripel", maar weet niet hoe dat moet.
Is Zundert Trappist ook goed?
Zundert-8.png
 
Ja! Hoe flik je dat?
 
In mijn geval heb ik de afbeelding via Google gezocht en de url van de afbeelding https://proeflokaalhop.nl/wp-content/uploads/2021/04/Zundert-8.png gekopieerd. Vervolgens klik je op de afbeeldingsicoon (tussen het icoon met de 2 ketting schakelingen en de smiley) om de url in te voeren.
Schermafdruk_van_2023-03-28%2022-24-08.png


Schermafdruk_van_2023-03-28%2022-24-44.png
 
Thanks @Peer ,
Maar je kan dus niet via je gemaakte foto's (die in je Galerij staan) foto's uploaden?.
In ieder geval bedankt voor je antwoord!
Groetjes man,
Bones.

Maar ik was Off Topic dus....
 
  • Leuk
Waarderingen: Peer
Maar je kan dus niet via je gemaakte foto's (die in je Galerij staan) foto's uploaden?.
Die optie is op dit forum uitgeschakeld. Wel kan je afbeeldingen uploaden naar bijvoorbeeld postimages om ze vervolgens hier te plaatsen.
Handleiding:
En aangezien ik nu ook offtopic bezig ben geweest mag @Black Tiger straks de boel weer vanaf post #22 opschonen :biggrin2:
 
Nee hoor dat hoeft Black Tiger niet te doen @Peer, ik kan het ook als het moet, maar we gaan gewoon weer "on topic"

Vandaag bij mijn therapeut geweest, en buiten dat hij zei het rustig aan te doen kon hij weinig voor mij betekenen.
Gewoon even een paar weken doorbijten, zal wel weer goed komen.
 
Heb eventueel nog wel een strip Tramadol liggen @freggel1
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan